Runkona toimii vm 70 Jäykkäperä johon tarkoitus laittaa levykeula ja jotain pientä.

Saattaa se aavistuksen jäädä, keulan pituus 505mm. (selviää kun rupeen niputtamaan.)Minkey kirjoitti:onkohan takakeno tolla levykeulalla?
Meinasin kanssa aluksi leveet vanteet ja kumit..rocket kirjoitti:Itellä vähän samantyylistä tekeillä, jäykkis nestekeulalla mutta rumpujarruilla.
Levitetyt 8" peltivanteet matalaprofiilikumeilla, koneena kinuskipuolari 72cc yläkerralla.
Osat pääosin uutena ulkomailta hommattuna, värejä täs tuumataan ja on tuo maalauspaikkakin hakusessa.

Katsotaan nyt vaihtaako väriä mustaksi tai hopeaksi..Tomppa99 kirjoitti:Vihreet pumput...

Jep, samoilla linjoilla olen.Ventti kirjoitti:No siis hyi helvetti, mikä hitto on tuo väritys? Tulee ihan mieleen 9v Jonne-Petterin spraymaalailut, puuttu vain Monsterin logot.![]()
Niin ja sitten vielä 140cc Lifani. Kyllä tuollaiset harvinaisuudet pitäis mennä entisöintiin, korkeintaan sleeperiksi, eikä miksikään räpellykseksi.
Mini20 kirjoitti:Jep, samoilla linjoilla olen.Ventti kirjoitti:No siis hyi helvetti, mikä hitto on tuo väritys? Tulee ihan mieleen 9v Jonne-Petterin spraymaalailut, puuttu vain Monsterin logot.![]()
Niin ja sitten vielä 140cc Lifani. Kyllä tuollaiset harvinaisuudet pitäis mennä entisöintiin, korkeintaan sleeperiksi, eikä miksikään räpellykseksi.
Mun mielestä tää on kyllä hieno ja kerrankin vähän erilainenVentti kirjoitti:No siis hyi helvetti, mikä hitto on tuo väritys? Tulee ihan mieleen 9v Jonne-Petterin spraymaalailut, puuttu vain Monsterin logot.![]()
Tiesin että tällainen mielipide tulee ennenpitkää esille tässäkin projektitopiikissa. Olen samaa mieltä että nuo harvinaisuudet pitäisi vähintäänkin käyttöentisöidä. Jos koneenakin kerran on 140cc lifan niin eikö sitten voisi vaan hommata MBFMoton jäykkäperätarvikerunkoa kun ei kerran rekisteriin saa? Hyvä ettet sentään alkuperäistä puolarikonetta maalannut. Mitä itse olen selaillut nettimotoa niin jäykkäperät ovat melko harvinaisia ja hinnat sen mukaisia. Kiinalaisia sen sijaan riittää pilattavaksi.Mini20 kirjoitti:Jep, samoilla linjoilla olen.Ventti kirjoitti:No siis hyi helvetti, mikä hitto on tuo väritys? Tulee ihan mieleen 9v Jonne-Petterin spraymaalailut, puuttu vain Monsterin logot.![]()
No joo, riippuu mistä osia ostaa, ulkomailta löytyy alkuperäistä sekä tarvikeosaa, esim uusi tankki hanalla ja korkilla maksaa noin 30e, samoin täydellinen uusi penkki.Tomppa99 kirjoitti:Entisöippä jäykkäperä pelkästä rungosta. Puolia osista et saa ja loput maksaa monta tonnia.