Jincheng manki viritys

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Jhoooonn
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2017 23:56

Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Jhoooonn »

Nohnii siis itellä jincheng manki jossa on nhrc, kuriton imukaula MUTTA siitä on porattu jonkinlainen ruuvi läpi enkä tiedä miksi sitten löytyy vielä 16mm kaasari 70 suutin ja huippuja kerää sellaset 50 että mitenkäs sais kulkee sinne 60
Ekk
Viestit: 132
Liittynyt: 11.10.2015 20:15

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Ekk »

Mitkä välitykset? Kiertääkö manki ns. "loppuun", eli alkaako venttiilit huutamaan apua kun käännät kaasun vapaalla pohjaan?
Onko se imukaulan nippa tukittu, vai tuleeko siihen letku? Kokeile tukkia se.

Oma jinkku meni pelkällä kurittomalla imukaulalla ja vakiovälityksillä (15-40) sen 61km/h, avarretulla kannella 65.
Jhoooonn
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2017 23:56

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Jhoooonn »

Ekk kirjoitti:Mitkä välitykset? Kiertääkö manki ns. "loppuun", eli alkaako venttiilit huutamaan apua kun käännät kaasun vapaalla pohjaan?
Onko se imukaulan nippa tukittu, vai tuleeko siihen letku? Kokeile tukkia se.

Oma jinkku meni pelkällä kurittomalla imukaulalla ja vakiovälityksillä (15-40) sen 61km/h, avarretulla kannella 65.
16/38 välit ja 4 vaihetta ei jaksa ihan loppuun asti vetää ja tuntuu jotenki että vääntöö olis kadonnu ajan kanssa? Ja siihen imukaulaan että ei tule mitää letkua
Ekk
Viestit: 132
Liittynyt: 11.10.2015 20:15

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Ekk »

Mut onko se imukaulan nippa tukittu? Koita laittaa umpeen vaikka kumiletkulla mihin tunget pultin sisään.

Säädä myös venttiilit. Ohje
Jhoooonn
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2017 23:56

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Jhoooonn »

Ekk kirjoitti:Mut onko se imukaulan nippa tukittu? Koita laittaa umpeen vaikka kumiletkulla mihin tunget pultin sisään.

Säädä myös venttiilit. Ohje
Joo ei oo tukittu jos nyt tukin sen nii mitä tää tarkalleen hyödyttää?
Ekk
Viestit: 132
Liittynyt: 11.10.2015 20:15

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Ekk »

Se imee siitä nipasta ilmaa ja laihentaa seosta aika rankalla kädellä, sekä yleensä sotkee tyhjäkäynnin.
Sen alkuperäinen tarkotus on ottaa pakokaasua pakokanavan tienoilta ja johtaa se EGR-tapaisen systeemin kautta takaisin käyttöön.
Pitäisi vähentää päästöjä, mutta yleensä lähinnä hankaloittaa kaasarin säätöihin saamista.

Joudut säätämään kaasarin uusiks kun tukit, mutta pitäisi toimia paljon paremmin. (Y)
Jhoooonn
Viestit: 5
Liittynyt: 19.10.2017 23:56

Re: Jincheng manki viritys

Viesti Kirjoittaja Jhoooonn »

Ekk kirjoitti:Se imee siitä nipasta ilmaa ja laihentaa seosta aika rankalla kädellä, sekä yleensä sotkee tyhjäkäynnin.
Sen alkuperäinen tarkotus on ottaa pakokaasua pakokanavan tienoilta ja johtaa se EGR-tapaisen systeemin kautta takaisin käyttöön.
Pitäisi vähentää päästöjä, mutta yleensä lähinnä hankaloittaa kaasarin säätöihin saamista.

Joudut säätämään kaasarin uusiks kun tukit, mutta pitäisi toimia paljon paremmin. (Y)
Joo tosiaan en huomannut mitää eroa siinä nii seuraavaks katon varmaa noi venttiilit?
Jinzengi02
Viestit: 1
Liittynyt: 29.08.2018 14:44

Täysin vakio jinkku ja 19mm

Viesti Kirjoittaja Jinzengi02 »

Morjesta. Eli mulla täysin vakio manki, yhtään en ole virittäny. Sain nyt sit 19mm kaasarin ja kurittoman imukaulan. Miten nää edellämainitsemat asiat vaikuttaa mankin kiihtyvyyteen/nopeuteen? En paljoa mopoista tiedä
Vastaa Viestiin