Ja yks tankillinenJincheng ;) kirjoitti:Ja kauanko kesti?No jaa,mulla menis joku tunti tossa
Pitkät matkat mankilla
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
honda-monkey
ai säkin oot käyny mankillas keskiselläAmplifier kirjoitti:kerran käytiin kavereitten kans täältä Nurmosta keskisellä matkaa kerty se 60 kilometriä ja hyvin manki kesti. vauhtia meillä oli siinä 60 km/h ja mankin kiekat siinä 6000 - 7000. Sittekku päästiin keskisen pihaan asti luulin et nyt keitti kun rupes mooamaan mut pensahan se vaan oli loppu ja sillonhan oli viel yli 20 astetta lämmintä
560km pikkumatka....
kesä 1997, tuli tehtyä hullu idea.... kun kuhmoisissa sillon vielä asuin.
sukulaaset lähti kuhmoon ja ei kyytiin mahtunu ni perskeles pistin ritsin kiinni, sivulaukut(toiseen varamäntä, pytty, kansi+nokka, varasisuskumi, paikkatarpeet, ketjut, pultteja, johtoja, liittimiä, yms.. tarpeellista)
tarakalle iso MPtavaralaukku, virveli (toimi antennina radiolle), sadevaatteet, tupakkaa tonni jne.. ja pirusti hermoja. ja ei muutakui mana käyntiin ja keula keskisuomen eteläosasta kohti itärajaa kainuuseen.
hullukaan ei vakiolla lähde joten 15/36 ratastus oli pakko.
matka meni hienosti. aamulla klo 9 lähdin ja perillä olin klo 23:jotain..
matkaa tuli moottoriteiden sivuuttamisien takia
560kilometriä.
bensaa meni hulppeat 2 tankillista. ei voinu tankata täyteen asti ku korkin tiiviste oli nii hapero että sylki läpi. mitään ongelmia ei ollut ja öljyäkään ei tarvinnu lisätä kertaakaan. ainoo harmi oli se että dellorto sha14.14 tuppas tippuílemaan vähän väliä. (jeesusteippisovite) loppumatka meni vakiokaasarilla siilinjärven jälkeen jollon meno hidastui.
tehkää perässä... en suosittele varsinkaan jos on polvissa naksnaksvikaa.
sukulaaset lähti kuhmoon ja ei kyytiin mahtunu ni perskeles pistin ritsin kiinni, sivulaukut(toiseen varamäntä, pytty, kansi+nokka, varasisuskumi, paikkatarpeet, ketjut, pultteja, johtoja, liittimiä, yms.. tarpeellista)
tarakalle iso MPtavaralaukku, virveli (toimi antennina radiolle), sadevaatteet, tupakkaa tonni jne.. ja pirusti hermoja. ja ei muutakui mana käyntiin ja keula keskisuomen eteläosasta kohti itärajaa kainuuseen.
hullukaan ei vakiolla lähde joten 15/36 ratastus oli pakko.
matka meni hienosti. aamulla klo 9 lähdin ja perillä olin klo 23:jotain..
matkaa tuli moottoriteiden sivuuttamisien takia
560kilometriä.
bensaa meni hulppeat 2 tankillista. ei voinu tankata täyteen asti ku korkin tiiviste oli nii hapero että sylki läpi. mitään ongelmia ei ollut ja öljyäkään ei tarvinnu lisätä kertaakaan. ainoo harmi oli se että dellorto sha14.14 tuppas tippuílemaan vähän väliä. (jeesusteippisovite) loppumatka meni vakiokaasarilla siilinjärven jälkeen jollon meno hidastui.
tehkää perässä... en suosittele varsinkaan jos on polvissa naksnaksvikaa.
ei riemulla rajaa kun nelarilla ajaa.
projektit:
toyota corolla dx STW TD -84
toyota supra 3.0 ma70 targa manuaali.
monkey vm.88 customcruiser.
projektit:
Re: 560km pikkumatka....
No on sulla ainakin sisua ollut, itekkin tekis mieli tehdä saman tyylinen reissu jossakin vaiheessa elämääToyoda kirjoitti:tehkää perässä... en suosittele varsinkaan jos on polvissa naksnaksvikaa.
-
Motormaniac
- Vuoden Foorumilainen 2006
- Viesti:
Toyoda se on kova luu.
Kunnolla ainakin olit varustautunut jos mana aikoi jättää tielle.
Itse tehtiin tuossa jokin aika sitten uusi ennätys. Yhteensä matkaa 120km. Perjantaina lähdettiin sukulaisille kaverin kanssa ja matkaa tuli 60km. Sitten sunnuntaina takasin eli toiset 60km.
Itse tehtiin tuossa jokin aika sitten uusi ennätys. Yhteensä matkaa 120km. Perjantaina lähdettiin sukulaisille kaverin kanssa ja matkaa tuli 60km. Sitten sunnuntaina takasin eli toiset 60km.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
no... halavatun papat päästelee satoja ja jopa tuhannen kilometrejä papiskoillaan miitteihin.. mistä tulikin mieleeni että miten olisi monkeymeet???Motormaniac kirjoitti:Toyoda se on kova luu.Kunnolla ainakin olit varustautunut jos mana aikoi jättää tielle.
projektit:
projektit:
Tuskin tulis monkey miitti onnistumaan koska kaikki on eri puolilla suomeaToyoda kirjoitti:no... halavatun papat päästelee satoja ja jopa tuhannen kilometrejä papiskoillaan miitteihin.. mistä tulikin mieleeni että miten olisi monkeymeet???Motormaniac kirjoitti:Toyoda se on kova luu.Kunnolla ainakin olit varustautunut jos mana aikoi jättää tielle.
-
Übertuning
-
Übertuning
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Übertuning
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Übertuning
-
Uhtuan Parooni
No se vähän riippuu että kuinka kauan sitä "siistiä" kestää..Übertuning kirjoitti:vähä ois siistii vetää kaikki monkeli.netin mankit kyttiä karkuun jonossa
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
-
Übertuning
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
-
Übertuning
mulle passais hyvinnii pielavesi. ja ei täältä kovin pitkä matkakaan (kai) ole mutta ei se missään tunnu.. on vaan lähettävä aikaseen aamulla kun vakiomänkeliä rakentelen.Übertuning kirjoitti:Pielavesi ois oikeestikkin ihan hyvä paikka![]()
se tarraideakin on aika hyvä.
projektit:
projektit:
niin mullekki mut yks huono puoli ei oo korttiaToyoda kirjoitti:mulle passais hyvinnii pielavesi. ja ei täältä kovin pitkä matkakaan (kai) ole mutta ei se missään tunnu.. on vaan lähettävä aikaseen aamulla kun vakiomänkeliä rakentelen.Übertuning kirjoitti:Pielavesi ois oikeestikkin ihan hyvä paikka![]()
![]()
se tarraideakin on aika hyvä.
Sinä kysyit:
Kuinka paljon mankini kulkee?
Oraakkeli vastasi:
Olin mä kerran mukana ku se sillä 106 km/h päästeli.
Kuinka paljon mankini kulkee?
Oraakkeli vastasi:
Olin mä kerran mukana ku se sillä 106 km/h päästeli.