Mankilla kikkailu...
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mankilla kikkailu...
eilen tuli toi 24motolta tilattu käppäri, meni ihan heittämäl kiinni! 
Re: Mankilla kikkailu...
http://cgi.ebay.ca/Throttle-Thumb-Assem ... dZViewItem
Oisko tollanen hyvä johonkin keulimiseen? Tai muuhun kikkailuun, kun vois tollasen tilata:P
Oisko tollanen hyvä johonkin keulimiseen? Tai muuhun kikkailuun, kun vois tollasen tilata:P
Re: Mankilla kikkailu...
Oisko toi sit peukkujarru vai? Kyllä se varmast hyvä ois jos vaan toimis.Kikles kirjoitti:http://cgi.ebay.ca/Throttle-Thumb-Assem ... dZViewItem
Oisko tollanen hyvä johonkin keulimiseen? Tai muuhun kikkailuun, kun vois tollasen tilata:P
Re: Mankilla kikkailu...
Eijei, kun toihan on kaasu, aika monessa mönkijässä on tollanen, mutta voishan sitä jarruksikin soveltaa;)
Re: Mankilla kikkailu...
Sen verra mitä mönkijällä keulinu, nii on rullakaasu parempi.
http://www.motot.net/galleria/48154 Kuvia mankista ja kotkasta
Re: Mankilla kikkailu...
No joo kyl rullakaasu sit voiton vie. 
Re: Mankilla kikkailu...
No nakki palaa vaikka missä. Mut toi keuliminen on vähän haussa. Aina kallistuu jommallekummalle puolelle 
Re: Mankilla kikkailu...
Miten keulitte ilman käsiä? Itellä menee vasta pari metriä. Tyhjäkäynti vaan ihan saatanan korkeelle ja sit jarrun kans säätää kulmaa. Sit silleen et kaasukäsi irti ni menee parikymment metrii. Harmi ku oppisin vast vähän aikaa sit ni ei tohon videoon voinu laittaa 
Re: Mankilla kikkailu...
ite ainakin ilman käsiä vedän silleen, et se tyhjäkäynti aika kovalle ja sit alat keuliin normisti ja päästät vasemman käen eka irti tangosta ja sit perään oikeen käen ku on hyvä kulma ja kannattaa laittaa se vasen jalka jalkatapin alle.
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Re: Mankilla kikkailu...
Mäki nojaan siihen rautaan.. Alkaa vaan välillä selkää sattuu mut siihen voi laittaa jonkun ruman pehmusteen.. Tota circleä on oikeesti tosi vaikee selittääHeeFeeld kirjoitti:Multa onki kysytty monesti tätä: "Miten sä muka vedät ilman käsiä... varmaa pysyt penkillä enää."
Vastausta:
Mä istun suunnilleen siinä penkin takaosassa niin, että tarakassa oleva se semmonen tukirauta on just selän takana.. siihen voi hyvin nojata ku keulii ilman käsiä ja pystyy painaa jarrua paremmin, eikä tartte paljo pidellä kiinni millää jaloilla jalkatappien alta..
Tämä sama myös pätee siihen ku keulin ilman toista kättä, nojaan siihen tukirautaan ja pidän oikeella kädellä vaan kaasun pohjassa... jarrulla sitä kulmaa säädetään
Kertokaas joku miten sitä ympyrää ois helppo ruveta opetteleen? suoraa vaan ympyrää vai ensi suoraa ja siitä ruveta niinku pyörittämään?videoissa se näyttää liian helpolta, muttaku just hommasin uudenmallisen penkin tuon pikkupenkin tilalle niin tuntuu ettei rupee ympyrä meneen vitullakaa...
2 ympyrää oon saanu ku on menny hyvin, mutta sitte alkaa jotenki vauhti loppumaan.. :S Vaikuttaakos välit miten paljon tähän asiaan?? on nyt 17/42
-
MoParmonster
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Mankilla kikkailu...
Mitä mun pitäis tehdä, kun aina kun mä keulin ni lähtee mana kallistumaan ja kääntymään johonki suuntaan

Flirtin`with Disaster
Re: Mankilla kikkailu...
Sama vika mulla. Amatööri kun olen 
Re: Mankilla kikkailu...
Ite oon nyt ruvennu kans treenaamaan tota keulimista . sama ongelma kun moparmonsterilla, mutta jonku 10 metriä aina hytti korkeella eteenpäin pääsen. Milläs vaihteella porukka keulii ?
Härkönen kiittää ja kumartaa, se jää historiaan.
Honda Monkey vm´91 Projekti: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=2623
Kuvia: http://www.motot.net/galleria/g30783_ho ... jekti_vm91
Honda Monkey vm´91 Projekti: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=2623
Kuvia: http://www.motot.net/galleria/g30783_ho ... jekti_vm91
Re: Mankilla kikkailu...
1-2-3
Viimeksi muokannut QLX, 28.09.2008 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Mankilla kikkailu...
Välillä menee vähän hikisesti, mut kyl se siittä.Astar kirjoitti:1-2-3-4
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Re: Mankilla kikkailu...
ainakin kun opettelen niin 1-2 on ihan hyvat siihe
Re: Mankilla kikkailu...
1. ja 2. vaihteella circlee, 3. ja 4. vaihteella kulmaa, matkaa, jalka tangolla ja muuta sellasta pelleilyäQwerty- kirjoitti:...Milläs vaihteella porukka keulii ?
Re: Mankilla kikkailu...
Kesällä ympyrät meni kaikilla vaihteilla paitsi ykkösellä
Tehari ja 16/38 oli, eli raskaista väleistä huolimatta onnistu
Nykyään ei mee mikää kunnol ku meinaa manki sammua kesken kikkailun
perkeleen kansi...
Re: Mankilla kikkailu...
Stoppieta oon opetellu vetää manalla, Perhana ku tahtoo olla niin pieni mopo ni meinaa mennä ympäri,mutta ihme ei oo viel kertaakaa menny, keuliminen ei suju ku pitkä takaswingi
mutta V'tun hyvä burnata. 
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
Re: Mankilla kikkailu...
Vaihde riippuu ihan siitä miten keulin... Circlee 2sella, matkaa, penkin päällä seisten jne. 4sella. Osaan vaihtaa kyl keuliessa mut ihan turhaa säätöö vaan
Suoraan neloselle ja hytti pystyyn seuraavat 800m.. Ja heefeeld: Ehkä käytät liikaa jarruu kun loppuu vauhti? Ite huomaa ainakin joskus et tulee ihan liikaa jarruu runkattuu jalal ni loppuu vauhti kesken. Tai sit vedät liian pient ympyrää? kannattaa kokeil ensi isoo ja sit pienempää.
Re: Mankilla kikkailu...
tulipa just mielee että kun keulitte ja painatte jarruu nii käytättekö kytkintä ?
Ite en käytä ja joskus ku vaik 2 vaihteel vetää matalil kierroksil ja painaa liikaa jarruu nii sammuu siihe 
Re: Mankilla kikkailu...
ärsyttävän tavan oon opetellu kun otan melkeen aina vasemman jalan sillai tapilta pois eteen päin osottaan kun keulin 
Viimeksi muokannut QLX, 29.09.2008 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Mankilla kikkailu...
mitenkään mihinkään liittymättä, tuosta tuli mieleeni kun kerran kaaduin kevarilla paikaltani kun kengännauha jäi kiinni vaihdepolkimeen 
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.