Mankilla kikkailu...

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Astar »

eilen tuli toi 24motolta tilattu käppäri, meni ihan heittämäl kiinni! (Y)
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Kikles »

http://cgi.ebay.ca/Throttle-Thumb-Assem ... dZViewItem
Oisko tollanen hyvä johonkin keulimiseen? Tai muuhun kikkailuun, kun vois tollasen tilata:P
johetsu*
Viestit: 122
Liittynyt: 05.08.2007 20:42
Paikkakunta: Sauvo
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja johetsu* »

Kikles kirjoitti:http://cgi.ebay.ca/Throttle-Thumb-Assem ... dZViewItem
Oisko tollanen hyvä johonkin keulimiseen? Tai muuhun kikkailuun, kun vois tollasen tilata:P
Oisko toi sit peukkujarru vai? Kyllä se varmast hyvä ois jos vaan toimis. :lol:
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Eijei, kun toihan on kaasu, aika monessa mönkijässä on tollanen, mutta voishan sitä jarruksikin soveltaa;)
-tomBa-
Viestit: 44
Liittynyt: 22.02.2007 17:39
Paikkakunta: Lehtimäki
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja -tomBa- »

Sen verra mitä mönkijällä keulinu, nii on rullakaasu parempi.
http://www.motot.net/galleria/48154 Kuvia mankista ja kotkasta
johetsu*
Viestit: 122
Liittynyt: 05.08.2007 20:42
Paikkakunta: Sauvo
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja johetsu* »

No joo kyl rullakaasu sit voiton vie. :D
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

No nakki palaa vaikka missä. Mut toi keuliminen on vähän haussa. Aina kallistuu jommallekummalle puolelle (N)
Bomb3r
Viestit: 168
Liittynyt: 04.05.2008 21:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

Miten keulitte ilman käsiä? Itellä menee vasta pari metriä. Tyhjäkäynti vaan ihan saatanan korkeelle ja sit jarrun kans säätää kulmaa. Sit silleen et kaasukäsi irti ni menee parikymment metrii. Harmi ku oppisin vast vähän aikaa sit ni ei tohon videoon voinu laittaa :D
jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja jls »

ite ainakin ilman käsiä vedän silleen, et se tyhjäkäynti aika kovalle ja sit alat keuliin normisti ja päästät vasemman käen eka irti tangosta ja sit perään oikeen käen ku on hyvä kulma ja kannattaa laittaa se vasen jalka jalkatapin alle.
Bomb3r
Viestit: 168
Liittynyt: 04.05.2008 21:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

HeeFeeld kirjoitti:Multa onki kysytty monesti tätä: "Miten sä muka vedät ilman käsiä... varmaa pysyt penkillä enää."

Vastausta:

Mä istun suunnilleen siinä penkin takaosassa niin, että tarakassa oleva se semmonen tukirauta on just selän takana.. siihen voi hyvin nojata ku keulii ilman käsiä ja pystyy painaa jarrua paremmin, eikä tartte paljo pidellä kiinni millää jaloilla jalkatappien alta..

Tämä sama myös pätee siihen ku keulin ilman toista kättä, nojaan siihen tukirautaan ja pidän oikeella kädellä vaan kaasun pohjassa... jarrulla sitä kulmaa säädetään :D



Kertokaas joku miten sitä ympyrää ois helppo ruveta opetteleen? suoraa vaan ympyrää vai ensi suoraa ja siitä ruveta niinku pyörittämään? :D videoissa se näyttää liian helpolta, muttaku just hommasin uudenmallisen penkin tuon pikkupenkin tilalle niin tuntuu ettei rupee ympyrä meneen vitullakaa... :D 2 ympyrää oon saanu ku on menny hyvin, mutta sitte alkaa jotenki vauhti loppumaan.. :S Vaikuttaakos välit miten paljon tähän asiaan?? on nyt 17/42 :D
Mäki nojaan siihen rautaan.. Alkaa vaan välillä selkää sattuu mut siihen voi laittaa jonkun ruman pehmusteen.. Tota circleä on oikeesti tosi vaikee selittää :? en oikeen itekkää tiiä miten sen teen.. Kato mun videosta. Tarpeeks kulmaa (siis sivu suunnas) ja jarrun käyttäminen helpottaa paljon. Ilman jarruu en pääsis varmaan yhtään circlee. Katot vähän jostain videoista, ja sit vaan paljon treenii (Y) Ite oppisin parissa kuukaudessa vetään 9 circlee.. Ja päivässä oppisin onehanded circlee.
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Mitä mun pitäis tehdä, kun aina kun mä keulin ni lähtee mana kallistumaan ja kääntymään johonki suuntaan :shock: :?:
Flirtin`with Disaster
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

Sama vika mulla. Amatööri kun olen :)
Qwerty-
Viestit: 26
Liittynyt: 03.10.2007 15:53
Paikkakunta: Kajjaani

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Qwerty- »

Ite oon nyt ruvennu kans treenaamaan tota keulimista . sama ongelma kun moparmonsterilla, mutta jonku 10 metriä aina hytti korkeella eteenpäin pääsen. Milläs vaihteella porukka keulii ?
Härkönen kiittää ja kumartaa, se jää historiaan.

Honda Monkey vm´91 Projekti: http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=2623
Kuvia: http://www.motot.net/galleria/g30783_ho ... jekti_vm91
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja QLX »

1-2-3
Viimeksi muokannut QLX, 28.09.2008 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Astar
Viestit: 68
Liittynyt: 04.08.2008 11:01
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Astar »

1-2-3-4 (Y)
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

Astar kirjoitti:1-2-3-4 (Y)
145.3cc, 28mm mikuni yms...
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Astar kirjoitti:1-2-3-4 (Y)
Välillä menee vähän hikisesti, mut kyl se siittä.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja QLX »

ainakin kun opettelen niin 1-2 on ihan hyvat siihe
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Qwerty- kirjoitti:...Milläs vaihteella porukka keulii ?
1. ja 2. vaihteella circlee, 3. ja 4. vaihteella kulmaa, matkaa, jalka tangolla ja muuta sellasta pelleilyä :)
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Apes »

Kesällä ympyrät meni kaikilla vaihteilla paitsi ykkösellä ;) Tehari ja 16/38 oli, eli raskaista väleistä huolimatta onnistu :o Nykyään ei mee mikää kunnol ku meinaa manki sammua kesken kikkailun (N) perkeleen kansi...
Nikoooooo
Viestit: 6
Liittynyt: 10.05.2008 22:00
Paikkakunta: Kangaslampi
Viesti:

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Nikoooooo »

Stoppieta oon opetellu vetää manalla, Perhana ku tahtoo olla niin pieni mopo ni meinaa mennä ympäri,mutta ihme ei oo viel kertaakaa menny, keuliminen ei suju ku pitkä takaswingi :( mutta V'tun hyvä burnata. (Y)
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
Bomb3r
Viestit: 168
Liittynyt: 04.05.2008 21:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

Vaihde riippuu ihan siitä miten keulin... Circlee 2sella, matkaa, penkin päällä seisten jne. 4sella. Osaan vaihtaa kyl keuliessa mut ihan turhaa säätöö vaan :D Suoraan neloselle ja hytti pystyyn seuraavat 800m.. Ja heefeeld: Ehkä käytät liikaa jarruu kun loppuu vauhti? Ite huomaa ainakin joskus et tulee ihan liikaa jarruu runkattuu jalal ni loppuu vauhti kesken. Tai sit vedät liian pient ympyrää? kannattaa kokeil ensi isoo ja sit pienempää.
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja haraa »

tulipa just mielee että kun keulitte ja painatte jarruu nii käytättekö kytkintä ? :roll: Ite en käytä ja joskus ku vaik 2 vaihteel vetää matalil kierroksil ja painaa liikaa jarruu nii sammuu siihe :D
QLX
Viestit: 157
Liittynyt: 16.07.2008 17:09
Paikkakunta: Vammala

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja QLX »

ärsyttävän tavan oon opetellu kun otan melkeen aina vasemman jalan sillai tapilta pois eteen päin osottaan kun keulin :?
Viimeksi muokannut QLX, 29.09.2008 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja kurri »

mitenkään mihinkään liittymättä, tuosta tuli mieleeni kun kerran kaaduin kevarilla paikaltani kun kengännauha jäi kiinni vaihdepolkimeen :mrgreen:
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin