Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
kaikisa on palio pitempi isku 
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
ei ne ala siellä konttorilla konetta purkaa, sanot et on 50cc ja kuristat sitä sen verran ettei kulje mihkää.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
On varmaan vähän hankala ruveta noin isoa konetta kuristamaan, ja voi lämpöleippasta aika hätäseen sellasilla virityksillä
Ja tuskin menee läpikää..
-
pikkutankki
- Viestit: 48
- Liittynyt: 06.03.2006 19:04
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
laittaa vaan vakio kaasarin, kytkimen niin, että luistaa vähäsen ja vakio putken. Näin kaveri teki ja meni läpi.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
nii voihan sitä tehä ties mitä prikkaa putken tai mukaulan väliin.
Ja toi kytkin on hyvä veto!
-
Mannekyyri
- Viestit: 197
- Liittynyt: 18.11.2008 18:22
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
mutta tuleeko se sytkäpuola siinä koneen mukana? huomenissa haen motin postistakurri kirjoitti:On irrallinen, ei oo pakko ostaa akkua, toimii ilmankin.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
nii no joo mut pitää varmaa viiä A katsastukselle ku siellä ne on aina nii yössä et siel menee mikä tahansa läpi
mut sittenku se erehtyyki kattomaan kuutiot kun ne on nii ihanan selvästi siinä pytyssä nii sitte vituttaa :F
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Hinkaa pois tai peitä jotenki. 
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
minkä kokone kaasari on 110cc koneess, tietääkö kukaan?
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Riippuu valmistajasta ja mallista..
Hondan "nice" moottoreissa taitaa olla 19mm, veikkaan että useimmissa kopioissakin on.
Hondan "nice" moottoreissa taitaa olla 19mm, veikkaan että useimmissa kopioissakin on.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Samuraissa on ainakin 18mm
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Eikös niissä 19mm soikeakurkkuinen ole.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Meneekö satakymppi samurain pytty mankin vakio lohkoihin vai pitääkö lohkoja avartaa?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
pitää hinkasta parimilliä.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kestäsköhän tuo ottaa sylinteriputkesta se parimilliä.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Hipase vaa lohkoi ja sitte viel sylinteriputken _sisäpuolelta_ ni on paljo mukavempi. 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
onkohan 3v 110 badboyssa sama pulttijako kun hondassa...? meniskö kansi... Taitaa kyllä olla isommalla?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
menee. 140 lifanin kansiki menee vaikka pulttijako on hitusen isompi.
olikos siinä kannesa vaan et niitä sivu kiinnityksiä on 2, eli pitäs olla sen pyttyki?
olikos siinä kannesa vaan et niitä sivu kiinnityksiä on 2, eli pitäs olla sen pyttyki?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kahdella pultillahan se kansi kiinni on noissa 3V koneissa. Ainakin muutaman kaverin skyteamissa ollut...
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
joo, niin on tuossakin mitä kattelin, mutta siinä on sellanen huuli että siihen vois keskelle porata yhen reiän.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Meneekö skyteamin 125cc:hen (kevarimankin koneeseen) lifanin 125cc:n viriosat, kuten virinokat korkeepainemännät yms. ?
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
kone auki niin selviää
siis jos ei ole ajosa?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kun en omista sellaista konetta niin hankala katsoa, muuten katsoisinkin.
Olen vaan kuolannut tota piikkistä mankia ja varmaan hankinkin semmosen keväällä, siksi olis kiva tietää.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kumpaakohan tuommosessa 125cc lifanin koneessa kannattais uskoa?
Mittatikkua vai öljymääränkatsontasilmää ? Silmässä ei yhtään= tikussa yli ylärajan.
Eli kumpaa kannattaa uskoa ?..
Mittatikkua vai öljymääränkatsontasilmää ? Silmässä ei yhtään= tikussa yli ylärajan.
Eli kumpaa kannattaa uskoa ?..
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Tikkua, siellä silmässä sen öljyn pitääkin näkyä vasta lämpimänä kun on vähäsen notkistunut.ahietanen kirjoitti:Kumpaakohan tuommosessa 125cc lifanin koneessa kannattais uskoa?
Mittatikkua vai öljymääränkatsontasilmää ? Silmässä ei yhtään= tikussa yli ylärajan.
Eli kumpaa kannattaa uskoa ?..