Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

kaikisa on palio pitempi isku :D
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

ei ne ala siellä konttorilla konetta purkaa, sanot et on 50cc ja kuristat sitä sen verran ettei kulje mihkää.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Race_ »

On varmaan vähän hankala ruveta noin isoa konetta kuristamaan, ja voi lämpöleippasta aika hätäseen sellasilla virityksillä :D Ja tuskin menee läpikää..
pikkutankki
Viestit: 48
Liittynyt: 06.03.2006 19:04

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja pikkutankki »

laittaa vaan vakio kaasarin, kytkimen niin, että luistaa vähäsen ja vakio putken. Näin kaveri teki ja meni läpi.
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

nii voihan sitä tehä ties mitä prikkaa putken tai mukaulan väliin. :P Ja toi kytkin on hyvä veto!
Mannekyyri
Viestit: 197
Liittynyt: 18.11.2008 18:22
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Mannekyyri »

kurri kirjoitti:On irrallinen, ei oo pakko ostaa akkua, toimii ilmankin.
mutta tuleeko se sytkäpuola siinä koneen mukana? huomenissa haen motin postista :) ja niin jos kukaan ei kerkee vastata nii huomennahan sen sitten nään xD
juzo
Viestit: 5
Liittynyt: 06.02.2008 16:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja juzo »

nii no joo mut pitää varmaa viiä A katsastukselle ku siellä ne on aina nii yössä et siel menee mikä tahansa läpi :D mut sittenku se erehtyyki kattomaan kuutiot kun ne on nii ihanan selvästi siinä pytyssä nii sitte vituttaa :F
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Hinkaa pois tai peitä jotenki. (Y)
Nikoooooo
Viestit: 6
Liittynyt: 10.05.2008 22:00
Paikkakunta: Kangaslampi
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Nikoooooo »

minkä kokone kaasari on 110cc koneess, tietääkö kukaan?
Me ollaan keijoja vaan,ei löydy muuta parempaa =).
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja kurri »

Riippuu valmistajasta ja mallista..

Hondan "nice" moottoreissa taitaa olla 19mm, veikkaan että useimmissa kopioissakin on.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Rouni89
Viestit: 282
Liittynyt: 30.11.2007 12:28
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Rouni89 »

Samuraissa on ainakin 18mm
Andy42
Viestit: 16
Liittynyt: 12.12.2007 16:00

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Andy42 »

Eikös niissä 19mm soikeakurkkuinen ole.
Ramo
Viestit: 312
Liittynyt: 16.06.2006 20:40
Paikkakunta: keitele

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Ramo »

Meneekö satakymppi samurain pytty mankin vakio lohkoihin vai pitääkö lohkoja avartaa?
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

pitää hinkasta parimilliä.
Ramo
Viestit: 312
Liittynyt: 16.06.2006 20:40
Paikkakunta: keitele

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Ramo »

Kestäsköhän tuo ottaa sylinteriputkesta se parimilliä.
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Hipase vaa lohkoi ja sitte viel sylinteriputken _sisäpuolelta_ ni on paljo mukavempi. :mrgreen:
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja kurri »

onkohan 3v 110 badboyssa sama pulttijako kun hondassa...? meniskö kansi... Taitaa kyllä olla isommalla?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

menee. 140 lifanin kansiki menee vaikka pulttijako on hitusen isompi.

olikos siinä kannesa vaan et niitä sivu kiinnityksiä on 2, eli pitäs olla sen pyttyki?
Masi-
Viestit: 441
Liittynyt: 10.03.2007 12:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Masi- »

Kahdella pultillahan se kansi kiinni on noissa 3V koneissa. Ainakin muutaman kaverin skyteamissa ollut...
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja kurri »

joo, niin on tuossakin mitä kattelin, mutta siinä on sellanen huuli että siihen vois keskelle porata yhen reiän.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja zemz »

Meneekö skyteamin 125cc:hen (kevarimankin koneeseen) lifanin 125cc:n viriosat, kuten virinokat korkeepainemännät yms. ?
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

kone auki niin selviää :D siis jos ei ole ajosa?
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja zemz »

Kun en omista sellaista konetta niin hankala katsoa, muuten katsoisinkin. :lol: Olen vaan kuolannut tota piikkistä mankia ja varmaan hankinkin semmosen keväällä, siksi olis kiva tietää.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
ahietanen
Viestit: 18
Liittynyt: 28.02.2008 00:32

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja ahietanen »

Kumpaakohan tuommosessa 125cc lifanin koneessa kannattais uskoa?

Mittatikkua vai öljymääränkatsontasilmää ? Silmässä ei yhtään= tikussa yli ylärajan.

Eli kumpaa kannattaa uskoa ?.. :?
Spedr
Vip-käyttäjä
Viestit: 246
Liittynyt: 09.08.2005 20:55
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Spedr »

ahietanen kirjoitti:Kumpaakohan tuommosessa 125cc lifanin koneessa kannattais uskoa?

Mittatikkua vai öljymääränkatsontasilmää ? Silmässä ei yhtään= tikussa yli ylärajan.

Eli kumpaa kannattaa uskoa ?.. :?
Tikkua, siellä silmässä sen öljyn pitääkin näkyä vasta lämpimänä kun on vähäsen notkistunut.
Vastaa Viestiin