Sivu 5/15
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.08.2008 23:11
Kirjoittaja Dirtti
Tanko ei todellakaan ole liian leveä, vähän vakiotankoa leveämpi. Sopii mankiin just passelisti

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.09.2008 17:57
Kirjoittaja haraa
mikä tanko ois paras keulimiseen, vakio tankoo ei lasketa

?
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.09.2008 17:57
Kirjoittaja zuhari1
Joku muu lähes vakiotangon korkuinen.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.09.2008 20:39
Kirjoittaja haraa
no minkä korkunen on honda mankin vakio tanko ku mulla on toi jinkku ja siin on sellanen huono taittuva tanko

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 03.09.2008 08:28
Kirjoittaja M4st3rtun3r
mulla on protaperin crossitanko on v**tun nätti ja hyvä ajaa

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 10.09.2008 19:02
Kirjoittaja korppi
Mullaki on solikan tanko jossa pro taperin tangonpehmuste

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 18:27
Kirjoittaja aaPo
Itselläni olisi alkamassa mankille semmonen projekti, että haen hiukan semmoista fighter tyyliä...
Joten mikä olisi sellainen sopiva stonga joka olisi nätti+tarvittaessa hyvin vois keulia?
En viitsisi mitään korotus-paloja käydä ostelemaan. Olen n. 140cm pitkä.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 19:03
Kirjoittaja MoParmonster
sellanen moposopin timeless tanko on hyvä
http://moposoppi.fi/
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 19:38
Kirjoittaja haraa
tässä on tosihyvä tanko ---->
http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=4310 on hyvä ajaa ihan normaalisti ja on hyvä keulii ja jos tuntuu liian leveelstä nii helppo sahaa päädyistä pois palaset oman maun mukaan, itelläni on siis kans toi kyseinen tanko.
onks noi moposopin tangot muka timeleksia ????
E: eikun onhan ne timelessei
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 19:46
Kirjoittaja aaPo
Joo... Mäkin vähän mietin että onko noi moposopin tangot Timeless?
Mutta kuitenkin... Voiko noita moposopin tankoja maalata ihan normaalisti?
Harkitsempa noita.

Tuo Timeless Pit Bike näyttää hyvältä... Tosin kalliimpi.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 19:49
Kirjoittaja haraa
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 19:50
Kirjoittaja zuhari1
Kyllä näyttäisi saavan valkoisena myös tuota Pitbike- tankoo.
Moposopin tangot on eloksoituja(?), joten se saattaa hankaloittaa maalaamista. Eli jotenkin joutuu käsittelemään.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.10.2008 20:22
Kirjoittaja Race_
Elaksoitujahan ne moposopin tangot ovat. Ja kyllä se pinta siitä hinkkaamalla lähtee, ite ainakin olen saanut jo kahdista sarvista sen pinnan pois ihan hiekkapaperilla. Ei auta nirto mors, eikä mikään muukaan litku vissiin..
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 16.10.2008 19:12
Kirjoittaja Juhuts
Toi Kaasalaisen stonga näyttäs ihan komealta ja ajamiseenkin soveltuvalta. Vois melkein hommata omaan mankiin kohta puoliin tuollaisen, tai sit Suzuki S1sen stongan.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 16.10.2008 23:51
Kirjoittaja Grimnir
Kaasiksen stonga

Ostakaa ihmees kaasikselt, seki asuu tääl moukkulas
Ainut että aika levee tuo tanko on

Saa kyllä paremmin hartialukon sillä.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.10.2008 00:33
Kirjoittaja kurri
Race_ kirjoitti:Elaksoitujahan ne moposopin tangot ovat. Ja kyllä se pinta siitä hinkkaamalla lähtee, ite ainakin olen saanut jo kahdista sarvista sen pinnan pois ihan hiekkapaperilla. Ei auta nirto mors, eikä mikään muukaan litku vissiin..
eloksointi on värjättyä alumiinioksidia, lähtee natrimhydroksidilla, mutta tartte uittaa ja syövyttää pois. (olettaen että se on oikeasti eloksointi eikä joku sen näköinen)
natriumhydroksidia löytyy viemärinavausaineista... ja kuplat mitä liottaessa tulee on vetyä...

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.10.2008 00:56
Kirjoittaja Grimnir
OT: Ja sitte ottaa vetykuplat talteen ja tekee niistä raketin niinkuin kemiantunnilla

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 13.11.2008 19:53
Kirjoittaja Blooddrunk
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 13.11.2008 19:59
Kirjoittaja zuhari1
Huono ajaa, ruma(ko) no on, vääntyy kun kaadut ja maksaa paljon (etenkin korotussarja)=Älä osta.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 13.11.2008 20:04
Kirjoittaja Blooddrunk
zuhari1 kirjoitti:Huono ajaa, ruma(ko) no on, vääntyy kun kaadut ja maksaa paljon (etenkin korotussarja)=Älä osta.
no kuka nyt kaatuu??? ja muutenki hyvä asento ajaa kun on korot
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 13.11.2008 20:07
Kirjoittaja zuhari1
Jossei koskaan kaadu, ei ole yrittänyt tarpeeksi. Omia mielipiteitähän nuo ovat..
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.11.2008 01:01
Kirjoittaja Grimnir
Älä vaan osta tota tankoo, itel oli semmone ja tosi hepposen olone sekä erittäin matala. Vaikka laittaisit korot niin suosittelisin vaikka TNT:n pitbike tankoo kaasikselta tai sit iha timelessin pitbike tankoo..
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.11.2008 09:21
Kirjoittaja Blooddrunk
Grimnir kirjoitti:Älä vaan osta tota tankoo, itel oli semmone ja tosi hepposen olone sekä erittäin matala. Vaikka laittaisit korot niin suosittelisin vaikka TNT:n pitbike tankoo kaasikselta tai sit iha timelessin pitbike tankoo..
pelkkä tanko jo maksaa 50e
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15993
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.11.2008 11:36
Kirjoittaja anapoolis
Laatu maksaa

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 15.11.2008 14:16
Kirjoittaja Grimnir
ääh, tarkotin näitä tankoja
TNT PitBike ja
Timeless PitBike
Ja btw easypartsilta saa halvemmalla tuota TNT:n tankoa