Katsotaan miten asiassa edetään.
Ai niin tuossa kopassa lukee Z50J, lieneekö vaikutusta minkään osan tilaamiseen

Ei paljon mitään,eikä sitä pysty mittaamaan yleismittarilla.On niin olematon pulssi impulssikäämiltä ainakin Hondassa._E_Z_ kirjoitti:Mitäs sinivalkoiselta johdolta mittari ihmisillä näyttää kun konetta kenkäisee? Itsellä antaa vain 0.1 VAC. Kipinä hukassa pärrästä (ei ole kyllä manki mutta aikalailla sama sytytysjärjestelmä).
Jaahkima kirjoitti:tosin tuo lontoo ja haaparanta ei oo koskaan ollu mitään vahvimpia kieliä..
Cdi poksi tai puola voi olla rikki. Kokeile toisella puolalla ja cdi:llä. Tarkasta myös impulssikäämi.Naked kirjoitti:Mikähän tossa Jinkussa on kun kipinä tulee harvoin, aamulla lähti käyntiin, kierrättelin vähä ja kuulu POKSPOKS ja sammu. Eilen teki samaa. Virtaa tulee tulpanhatulle ainakin, kun räpsyttää käsille. Monia tulppia kokeiltu, sama homma.
Joo vittu alkaa jo kohta pikkuhiljaa palaa käpy tohon ku nyt ollaan koitettu seuraavia asioita eikä vieläkään kipinää:Skyttari kirjoitti:Mites nytten sitten ku oli tuo kipinä kokonaan hukassa ja nyt tänään sitten rassasin tota ja kattelin puolan ja muittenkin maadotuksen ja vaihoin tulpan hatun ja sit ku kokeilin tulppa irti tuleeko kipinää niin se anto pari kertaa hyvän kipinän ja sitten ei taas antanu eli missä vitussa vika
Tarkista ettei sen cdi poksin perään tulevan valkosen muovi liittimen sisällä olevat pienet metalliliittimet, mikkä menee niihin cdi:n johdinnastoihin ole löystyneet. itellä ne oli löystyny ja otin sen valkosen muovi kuoren niiden päältä pois , puristin niitä pihdeillä kasaan ja laitoinne vaan suoraan sinne cdi:n perään. Siitä oli ainakin itellä kipinän tulo kii.Skyttari kirjoitti:Skyttari kirjoitti:Mites nytten sitten ku oli tuo kipinä kokonaan hukassa ja nyt tänään sitten rassasin tota ja kattelin puolan ja muittenkin maadotuksen ja vaihoin tulpan hatun ja sit ku kokeilin tulppa irti tuleeko kipinää niin se anto pari kertaa hyvän kipinän ja sitten ei taas antanu eli missä vitussa vika