Stunttimankeli 140cc Lifan (Palikkaa)
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Stunttimankeli 140cc Lifan (Palikkaa)
On.
Minä myös. ; )
Kyllä saa tätä topiccia selata jos yhtään tahtoo, ne mitat ym. on mainittu moneen kertaan.
No se siitä, tossa satulassa pieni vuoto jossakin, en vielä ole ehtinyt kattomaan mikä vuotaa, ajattelinkin miksei ilmaus toimi
No se siitä, tossa satulassa pieni vuoto jossakin, en vielä ole ehtinyt kattomaan mikä vuotaa, ajattelinkin miksei ilmaus toimi
Honda - The power of Dreams
Onko projekti edistynyt???
En tiedä, taitaa mika245:n vaan niitä raketteja paukutella kotona, manki edistyy enemmän sitten uudenvuoden jälkeen, ku sitä alkaa taas kiinnostaa nää mankit enemmän sitten. 
Paljonko on tollasen t-palan leveys? jos viitsit mitata
Eipä tämä paljoa ole edistynyt, tankki kylläkin tuli englannista.
Mutta nyt olis askarruttavampi asia mikä ei varsinaisesti liity tähän projuun, elikkä toisessa projektissa kytkilevyn vaihdoin ja ilmeni ongelma. Kun laittaa vaihteen päälle, nykäsee ja ihankuin kytkintä ''ei ole'' eli ei nappaa mitenkään? Ollaan tässä jo melkein koko päivä ropattu tuota ja ei toimi vieläkään, eli missä ongelma?
Kytkinlevyä ollaan kasteltu öljyssä ja kaikkea muutakin löträtty öljyllä, osat on pistetty niinkuin ne olikin ja moneen kertaan kokeiltu eri kokonaisuuksia, mutta ei.
Olenko nyt siis mokannut koko homman täysin vai mikä? Jesse95:sen piti tulla tänään, mutta hurahtanut cs:sään
.
Elikkä selviä vastauksia kiitos!
Mutta nyt olis askarruttavampi asia mikä ei varsinaisesti liity tähän projuun, elikkä toisessa projektissa kytkilevyn vaihdoin ja ilmeni ongelma. Kun laittaa vaihteen päälle, nykäsee ja ihankuin kytkintä ''ei ole'' eli ei nappaa mitenkään? Ollaan tässä jo melkein koko päivä ropattu tuota ja ei toimi vieläkään, eli missä ongelma?
Kytkinlevyä ollaan kasteltu öljyssä ja kaikkea muutakin löträtty öljyllä, osat on pistetty niinkuin ne olikin ja moneen kertaan kokeiltu eri kokonaisuuksia, mutta ei.
Olenko nyt siis mokannut koko homman täysin vai mikä? Jesse95:sen piti tulla tänään, mutta hurahtanut cs:sään
Elikkä selviä vastauksia kiitos!
-
penaa223345
oisko säädöt pielessä?
En tiedä mikä peli on, mutta kytkimet on todella tarkkoja, että menee oikeiseen asentoon. Pyörittele kytkinkelloo ja paina samalla, kuulet kyllä, kun napsahtaa paikoilleen 
Niih, jos sitä vielä yrittäis
. Mutta toista kertaa en tuonne sormiani työnnä...
Heh, sulla ei oo se kytkinpakan takana oleva ratas paikoillaan kytkinlevyn(jen) urassa
Ihan simppeli homma korjata.
Ihan simppeli homma korjata.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Enhän mä hölmö oo
, ne on rattaat siellä urassa katoin oikein kahteen kertaan. Mutta jotenkin tuntuu, että siihen keskellä ( kytkinkellon ) tulee joku pitempi tappi? En kyllä nähnyt semmosta purettaessa... Voin ottaa kuvia jos saan ne jotenkin tänne.
Edittiä:
Kuvia.

Siinä niitä osia mitä tuli ulos.

Edit2: Siinä näkyy vaiheittain.
Edittiä:
Kuvia.

Siinä niitä osia mitä tuli ulos.

Edit2: Siinä näkyy vaiheittain.
Sorry tuplapostaus, mutta kun tossa ekassa kuvassa on toi tappi mitä kytkin painaa, nii puuttuuko sen alta mitään? Tuntuu aika omituiselta, että tommonen pieni osa liikuttais jotakin... ( Toivottavasti saitte selvää
)
Eikös tosta viimesestä kuvasta puutu se holkki tosta rattaan sisältä 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Mulla pisti silmään nuo isot pultit kytkimen kannessa, minkälainen koppa sulla on, ettei ne vaan ota johkin kiinni? (hondassa ainakaan niitä kartioruuveja ei voi vaihtaa toisenlaisiin ku ei oo tilaa)
Ja oletko ihan varma että keskiö on pohjassa asti, mun mielestä näyttäs siltä että se saattas hyvinkin olla yhen kitkalevyn verran liian korkealla.
Se jousi ja tappi on siellä vain öljykanavana, tappi kopassa painaa siihen holkkiin mikä on laakerin sisällä.
Ja oletko ihan varma että keskiö on pohjassa asti, mun mielestä näyttäs siltä että se saattas hyvinkin olla yhen kitkalevyn verran liian korkealla.
Se jousi ja tappi on siellä vain öljykanavana, tappi kopassa painaa siihen holkkiin mikä on laakerin sisällä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Kampiakseliin siihen kytkimen alle tulee 2 holkkia ja se kuoppane holkki jos puuttuu niin ei kytkin toimi. 
E: http://www.cmsnl.com/honda-z50j-monkey- ... _0700.html 4 osa
E2: On kyllä 91vm räjäytyskuva, mutta ei niillä varmaa mitää eroa ole.
E: http://www.cmsnl.com/honda-z50j-monkey- ... _0700.html 4 osa
E2: On kyllä 91vm räjäytyskuva, mutta ei niillä varmaa mitää eroa ole.
Viimeksi muokannut petsku, 06.01.2011 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Joo nuo pultit olen vaihtanut, kun edellinen omistaja oli ne ristipäät ruuvannut pyöreiksi. Koppa menee kyllä kiinne ja ei nuo pultit niin isot ole miltä kuvassa näyttääkurri kirjoitti:Mulla pisti silmään nuo isot pultit kytkimen kannessa, minkälainen koppa sulla on, ettei ne vaan ota johkin kiinni? (hondassa ainakaan niitä kartioruuveja ei voi vaihtaa toisenlaisiin ku ei oo tilaa)
Kiitoksia kaikille vastauksista! Petskulle suurkiitokset, kun löysi räjäytyskuvan tuosta Kytkimestä!
( Itse en löytänyt räjäytyskuvia millään
Selvisi itsellekkin miten tuo kytkin edes toimii, kun aluksi sitä en millään älynnyt
Tosa pari kuvaa ku miksun manki eksys meiänkin talliin.
Myin miksulle ton sivukopan ja äskön kahvarungon, ja keula ja muut hilut onkin aikasemmin ollut kiinni, tähänkin tilattiin eilen 160e edestä tähän osaa: Ketjut/rattaat, bensaletkua, venttiilit, venttiilijouset, kaasari (samakuin mulla), orkkisfilsu (poliisit ei huomioi pahemmin, ja pare), jottain hilui.

E: Ei oo mun ottama kuva, mutta tossa on miigzzin ottama kuva ja siin on mika245:sen manki.
Myin miksulle ton sivukopan ja äskön kahvarungon, ja keula ja muut hilut onkin aikasemmin ollut kiinni, tähänkin tilattiin eilen 160e edestä tähän osaa: Ketjut/rattaat, bensaletkua, venttiilit, venttiilijouset, kaasari (samakuin mulla), orkkisfilsu (poliisit ei huomioi pahemmin, ja pare), jottain hilui.

E: Ei oo mun ottama kuva, mutta tossa on miigzzin ottama kuva ja siin on mika245:sen manki.
Jeeaaa, tänään oli päättötyö esittely, ja miksu sitten toi tämänkin näytille. Penkki on tehty hätäseen. Vain siksi, että: Oli kiirus saada tämä edes tälläiseen kuosiin, ku perkele piti kaikki jarrukamat laittaa hollille ym. Siis miksun piti, ei minun! Kirjottelen sen laiskan puolesta tänne taasen.
Tuossa pari kuvaa järkkärillä! (c) miiggzz

Kaasari täytyy säätää vielä, kun ei ole vielä keritty! Huiput otetaan lähiaikoina tuossa suoralla, mikäli ei kuse housuihin, meinaan poliiseja kulkee jatkuvasti siinä.
Tuossa pari kuvaa järkkärillä! (c) miiggzz

Kaasari täytyy säätää vielä, kun ei ole vielä keritty! Huiput otetaan lähiaikoina tuossa suoralla, mikäli ei kuse housuihin, meinaan poliiseja kulkee jatkuvasti siinä.
On kyl pirun komia. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Missä rothmans tankki ? Muuten komee ! 
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Rotikan tankki, meni rotikan entisöinti projektiin.
Tosin ei miksun projekteihin, kaikki raha menee nyt weeraan.
Rotikan tankilla ois tosi häröö 
hieno
hieno
*fapfapfapfap*
Uuh mama, sweet! Onkos putkikin OOR:ilta?
Uuh mama, sweet! Onkos putkikin OOR:ilta?
+1Monkibomber93 kirjoitti:*fapfapfapfap*
Laita viel kaikki vaijerit jne nätisti, tulee paljo kliinimpi.
Miks toi penkki? Pilaa täydellisen ulkonäön ihan vitusti liikaa
Muuten tosi namu, mut toi penkki...