Sivu 42/79
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 17.12.2009 22:15
Kirjoittaja Euu
Joo ei oo ohitinta siinä välissä. Eikös minimotoracingillä myydä sellasta adapterii mil saa sen mukana tulleen cdi:n kiinni?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 14:32
Kirjoittaja Karhunen
Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia
125cc Lifan
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 14:44
Kirjoittaja Euu
Karhunen kirjoitti:Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia
125cc Lifan
Ton mukana tulee sellanen sähkökaavio, mut mankin sähköihin meni väri väriin.itellä sopis ainakin vakio kaasuvaijeri hyvin ton 25 mikunin kanssa. Kannattaa tingata tosta hinnasta ite sain tingattuu 200e

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 17:45
Kirjoittaja Karhunen
Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 17:51
Kirjoittaja Jericho
Ei kyllä ole kaikki johtojen värit samoja. Etköhän sä sen toimimaan saa helposti.
Jincheng kaavio. Ikävä kyllä tekstit ovat vähän suttuiset kuvassa.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 20:07
Kirjoittaja Ligettah
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?
E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan,
http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 20:35
Kirjoittaja Euu
Karhunen kirjoitti:Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Kyllä mulla ainakin toimis ku pistin väri väriin

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 19.12.2009 23:08
Kirjoittaja juQ
Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 20.12.2009 02:53
Kirjoittaja Jokke
Onko noiden esim. minimotoracingin nokat tehty perusympyrää pienentämäl vai eri aihiosta?
Koululla voisin hitsauttaa nokkaan pattia (valupuikolla, luokkahitsari) ja hioa siitä tai koittaa pilata yhen nokan hiomalla vakiosta perusympyrää pienentämäl..
Kellään kokemusta moisesta?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 20.12.2009 03:37
Kirjoittaja sepo
juQ kirjoitti:
Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.
Mistähän mahtaa ostaa noita? pakko sen on voittoa saada

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 20.12.2009 11:49
Kirjoittaja NosSami
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 21.12.2009 21:06
Kirjoittaja lokitekki
On ja ihan äkäsesti lähtee.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 22.12.2009 15:41
Kirjoittaja monki
halpoja näyttää olevan ja käyttämättömiä.
http://www.nettimoto.com/glans-power/manki/870572
Vaihteisto tosin aika outo ns "kiertää itseään"
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 22.12.2009 17:30
Kirjoittaja juQ
Onko noissa pakki...

Vois olla aika äkästä mankilla pakittaa
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 22.12.2009 22:07
Kirjoittaja Ligettah
* K.
*
Toni Niskala kysyi moi, mul on lifan merkkinen mönkkäri johon tarttis koneen, löytyykö 50-150cc??
0 Mitätön kommentti Merkittävä kommentti
* V.
* Kone-Glans Oy vastasi Suurin kone joka meiltä löytyy tällä hetkellä on 110cc mankinkone. 3 vaihdetta + pakki
Taitaa olla

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 12:40
Kirjoittaja oollii
Alko tekeen mieli tommosta yx 140cc konetta,minkälainen ukkoperkele:läkin on
Nyt ois niin nätti joku pelleily vehje:D
Ymmärtääkseni 160cc koneet loppu? Oliko toi 140cc tosiaan 300e sis. pk?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 12:45
Kirjoittaja ukkoperkele
270e+27e postit... kohta tääl on kaikilla toi kone XD
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 12:51
Kirjoittaja oollii
epäilen

mite potkii?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 12:55
Kirjoittaja lokitekki
Pitääkö ite toi nokka vaihtaa? Samalla vähä kanavaa viilailis niin sais 15hp

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 12:59
Kirjoittaja ukkoperkele
Joo nokka+jäykemmät venajouset tuli mukana, KP-mäntä on sisäsä jo. Joku sano että pelkkä toi z-40 nokka maksaa 150e minimotoracingillä

Imukanava oli ku mittasin 29mm
Olli: Potkii ihan perkeleesti ainaki 110cc:n jälkeen

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 13:17
Kirjoittaja lokitekki
Se nokka on lifan 150ssä vakiona.. sittehän siinä se 15hp tulee olemaan..
Ainaki talavella vetää sladia kokoajan

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 13:22
Kirjoittaja ukkoperkele
Tän paketin mukaan ainakin pitäis tulla 15hp virinokan jälkeen:
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=974
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 15:29
Kirjoittaja Matzq
Moro,tietääkkö kukaan saako tätä konetta jostain halvemmalla,ja että tuleeks tässä kaikki tarvittava mukaan.Vai olisko jossain parempaa ja halvempaa 110 cc konetta myynnissä ihan Suomessa?
Linkki:
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2974
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 16:42
Kirjoittaja juQ
kallis
Miks et osta 125cc lifan konepakettia 220e?
vituttaa kun en osaa/uskalla tilata ebaysta

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Lähetetty: 23.12.2009 17:00
Kirjoittaja orgu
http://www.made-in-china.com/showroom/z ... P019-.html
Kukaan katellu? Tuli tossa vastaan, hinta ois ainaki kohallaan tuollakin.