Sivu 52/52
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 16:15
Kirjoittaja Jombe
Villexi kirjoitti:Viel uuestaan kysyn et olisko 40€ + postit hondan kokonaisesta koneesta paha hinta? Ei pitäs mittää vikaa olla puheitten mukaan, ja kuvista päätellen kosmeettisia ongelmia vain. Ja sitten että kummalla ennemmin kannattas simmonen lähettää, postilla vai matkahuollolla?
On hyvä hinta ja itella.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 16:46
Kirjoittaja Arskaa
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 16:55
Kirjoittaja JCQ
Siis nuo lovet on tehty että putkea on helpompi taivuttaa oikeaan muotoon, loppuvaiheessa sitten vain hitsataan umpeen.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 17:33
Kirjoittaja Arskaa
Aajoo, niitä ei varmaan tarvii jos saa kerralla oikeaan muotoon.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 18:09
Kirjoittaja Villexi
Jombe kirjoitti:On hyvä hinta ja itella.
Selvä, sitähän miekin. Kiitos vastauksista

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 18:36
Kirjoittaja Väkäpenu
Kuinka paljon öljyä menee 125cc koneeseen? Vai meneekö sama kuin normaalisti, eli 750ml?
Vastatkaa nopeasti kiitos

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 19:32
Kirjoittaja Jaska123
Olis pikkukysymys toho mittarin nopeuden näyttöön, eli ku siis mittari huijaa välillä 5-10 nii onks se iha vakiona sillei vai pitäis näyttää oikee aina ?
Itellä siis skyteamin mittari ja mittarin vaijeri.

Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 19:51
Kirjoittaja Jaako
Eipä nuo täydellisiä ole. Normaalia että kusettaa vähäsen
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 20:35
Kirjoittaja JinkkuBOMBER1
Mulla on mbfmoton 170€ keula ja mittari näyttää 70 kun gps kulkee 58-60..
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 22:27
Kirjoittaja sataKYBÄ
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 23:00
Kirjoittaja ZombiPanda
Mistä kohdasta iskareiden pituus mitataan?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 23:03
Kirjoittaja abina
Ylimmäisen kiinnitysreijän keskikohdasta alimman reijän keskikohtaan.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 24.06.2013 23:29
Kirjoittaja sataKYBÄ
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 25.06.2013 00:48
Kirjoittaja Jaska123
Kyllä minun mielestäni
