Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja kurri »

No jos sattuu olemaan huono päivä poliisilla tai muuten tiukkis niin kyllähän ne voi viedä kilvet lähes mistä puutteesta/virityksestä vaan.

Ite oon sitä mieltä että jokasen valottoman mopon sais määrätä valvontatarkastukseen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja HPT »

Kaasarin vaihto on rakenteellinen muutos, joten poliisi voi viedä kilvet tai laittaa sakkoa siitä. Tosin harvemmin niin pienestä kukaan ottaa, jos ei vauhti lisäänny.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja juQ »

Joo siitä oon pitäny huolen että valot ja jarrut toimii. ( H4 kiinni, kyllä näkyy 8)
Ylinopeutta ei ajeta ja muutenkin ajetaan nätisti. Nää on parhaat konstit pitää kytät poissa tieltä.

Ja jos poliisi sattuu pysäyttämään, niin vaijerii vähän ruuvaa että kulkee alle 60.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja HPT »

Jep, ite en ainakaan yritä ajaa sillee niinku useimmat eli pakko ohittaa kaikki autot sillä tehariderbillä ku se kulkee niin hienosti... Rajotusten mukaan, asiallisesti ja asiallisella mopolla niin homma hoituu hyvin.

Tiistaina kävin vähä räsällä ajelemas ja kaverit sano vähän väliä et "toinen etulamppu pimeenä"... Ei ole, vaan toisessa on lyhyet ja toisessa pitkät, saas nähdä ihmettelevätkö poliisit sitä :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

HPT kirjoitti:Jep, ite en ainakaan yritä ajaa sillee niinku useimmat eli pakko ohittaa kaikki autot sillä tehariderbillä ku se kulkee niin hienosti... Rajotusten mukaan, asiallisesti ja asiallisella mopolla niin homma hoituu hyvin.
Hyvä kun on niin laiska mopo ettei millään pysy ohittamaan mitään :D Eipä ole poliisit ole kiinnittäny mitään huomiota jinkkuun vaikka onkin pörinäputki,takatapit ja jäätävä keularauta, hyvä käytös liikenteessä kannattaa=)
Flirtin`with Disaster
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Tänään oli poliisit vastassa tutkan kanssa kun kavereiden kanssa ajossa oltiin. Mankista kattoivat vaan, että ei ollut ohitinta. Lisäksi vain ihailivat ja kyselivät manasta :D. Kaverin pv kulki poliisin alla joku 33, joten ei tullu siitäkään sanomista :D. Mutta toiselle kaverille kävi huonommin vaikkakin tuurilla välttyi kevariveroilta. Kaverin alla kulki tutkaan kyllä 67, mutta poliisin alla vaan 63 joten ei tullu ku parikymppiä sakkoa ja kilvet pois.
Viimeksi muokannut Zepzep, 01.10.2009 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

olivat vissiin posliinit mukavalla päällä :)
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Plattu
Viestit: 65
Liittynyt: 09.10.2008 21:40
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Plattu »

Sillonku iteltä lähti kilvet niin etti sitä ohitinta kauan aikaa.. Esim. pipercrossin takaa ja sivukopan takaa, ei tajunnu lediä joka oli liittimillä kiinni ja teippiä päällä. Kysy vain että onko säädettävä ohitin vai vastus. :)
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja HPT »

Taitaa poliisit tietää omasta nuoruudestaan mankin kun tietävät että mitä etsiä :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Mulla ne ei ohitinta edes etsiny. Katto vaa et kiertääkö kuinka paljo.
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja haraa »

mulla meinas lähtee kilvet sen takii ku poliisi ei meinannu uskoo että mun jinkussa on rajottamatonta cdi boksia vakiona vaa se etti sielt sivukopan takaa jotai ohitinta :mrgreen:
Plattu
Viestit: 65
Liittynyt: 09.10.2008 21:40
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Plattu »

huhhuh ku oli vaihteeksi likillä kortin lähtö. Poliisit tuli peräs ja löi pillit päälle. Oli vähä kuunnellu ettei oo aiva vakiot äänet manas, kierrätti ja meinasin kilpiä ja korttia viedä... sano vaan että taitaa mennä ainaki 70 km/h :lol: . Olin aiva paskat housuus ja änkytin jotaki,huomas että on kaasutinki vaihdettu. Asiallisia poliisia tällä kertaa (Y)
Kakkånen
Viestit: 103
Liittynyt: 12.07.2008 16:04
Paikkakunta: Ristiina

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Kakkånen »

Tänää tossa illalla pysäyttivät. Samun satakyrpäkone kiinni, kaasarit ja välit ym. Takarengaasta näkyy jo kankaat ja valot kummatkaa ei pala ja oli Maglite kiinni stongas = Kirjallinen varotus ajovalon puuttumisesta. Heha
ssdake
Viestit: 125
Liittynyt: 29.09.2009 21:00

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja ssdake »

Hahhah! Tuuria oli kyllä matkassa!
haraa
Viestit: 169
Liittynyt: 26.08.2008 20:33

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja haraa »

Eilen tuli 40 alueella poliisit vastaa ja sigmassa oli 66kmh :mrgreen: mut tais olla poliiseil kiire syömää ku eivät pysäyttäneet ja mäkkärille päin kääntyivät :D
Q7Rider
Viestit: 14
Liittynyt: 23.10.2009 03:45

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Q7Rider »

Kerran olin jo lähdössä Jinkulla pihasta kun huomasin että avaimet jäi sisälle. No menin sitte hakemaan ne avaimet ja kun tulin takas ulos ni poliisit meni ohi. Jos olis ollu avaimet mukana jo ekalla kerralla ni olis voinu käydä hassusti. :shock:
JC 50 Q-7
Hobbits of today would be Monkey riders.
JuPeYli
Viestit: 586
Liittynyt: 24.06.2009 23:08
Paikkakunta: Tornio

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Perus :D Tänään tulin kaverilta ja kävin kaupassa.. sitten tuli pari puhelua niin en päässy lähteen heti.. no sitten kun olin menos kotia niin kaveri oli pysähtyny tien laitaan ja sano et poliisit pysäytti just äsken. Jos ei olis tullu niitä puheluja niin olis voinu tulla jotaki :mrgreen:
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Ihmemies69
Viestit: 55
Liittynyt: 08.05.2009 08:30
Paikkakunta: lempäälä

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Ihmemies69 »

Se on hyvä että jollain on tuuria! (Y)
asdasd
Viestit: 17
Liittynyt: 20.10.2009 15:28

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja asdasd »

Eilen ajoin mun mankilla mun kaverinkaa joka oli skoballa. Mul o 125cc kone kiinni ja kauhee meteli tulee ni menin semmosta oikoreittiä toisee paikkaa ja sit näin kaverin siel ja se kysy et pysäyttiks kytät sut ku sua ei näkyny :D Eli kytät oli menny ohi mut menin onneks toista reittiä.
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja juQ »

Pihamonkin kanssa tuli kytille jäätyä :D Ei tullu mitään, sanoivat että työnnä kotiin.
Jos näkevät vielä ajavan niin sitten sakottavat ja pamputtavat :x
Sinne meni oljenkorsi :mrgreen:
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
iVille
Viestit: 294
Liittynyt: 15.03.2008 16:24
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja iVille »

On kyl tullu tekemistä poliisien kanssa EX Gas Gasilla, sakkoja sakkoja, vaarallinen ajotapa ym puhallutuksia.. Betalla ei oo sanottu mitää vaikka kuriton onki, kerran tosin ajanut karkuun.. 2 poliisia kylällä kierteli ku manalla olin siellä mut ei niitä kiinnostanu mun manki.. :D
Iina
Viestit: 18
Liittynyt: 25.10.2009 13:21
Paikkakunta: Askola

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Iina »

Opetetaakohan poliiseille miten mopolla ajetaan?
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Eiköhän suurin osa omasta nuoruudestaan muista :D Tai jos ei niin eiköhän joku pikakurssi ole niille
Gas, grass or ass. No one rides for free
MahaBomber
Viestit: 125
Liittynyt: 08.03.2009 20:29
Paikkakunta: Keitele

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

just tuli toimittua poliisien kanssa. Keskustelu meni suunnillee näin:
pysäytti:
P:mikäs tötterö se tuo on? (osottaa ilman putsaria)
M:etkö oo muka ennen ilmanputsaria nähny
P:mites kone noin kiiltää?
M:vanhemmat osti uuden ku entine hajos
P:puhalla
P: (katsoo rekkaria) NF-795
M:Se on NE-795
P:joo no onkos tuo kuinka viritetty
?
M:noh aika laillinen tahtoo olla

72cc, 26mm mikuni ja motorpowerin tehari 8)
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

LOL Reps :mrgreen:
antovakko tuliaisia kotia, vai pelkät muistutukset? :D
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Vastaa Viestiin