Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Poliisi.
No jos sattuu olemaan huono päivä poliisilla tai muuten tiukkis niin kyllähän ne voi viedä kilvet lähes mistä puutteesta/virityksestä vaan.
Ite oon sitä mieltä että jokasen valottoman mopon sais määrätä valvontatarkastukseen.
Ite oon sitä mieltä että jokasen valottoman mopon sais määrätä valvontatarkastukseen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Poliisi.
Kaasarin vaihto on rakenteellinen muutos, joten poliisi voi viedä kilvet tai laittaa sakkoa siitä. Tosin harvemmin niin pienestä kukaan ottaa, jos ei vauhti lisäänny.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Poliisi.
Joo siitä oon pitäny huolen että valot ja jarrut toimii. ( H4 kiinni, kyllä näkyy 
Ylinopeutta ei ajeta ja muutenkin ajetaan nätisti. Nää on parhaat konstit pitää kytät poissa tieltä.
Ja jos poliisi sattuu pysäyttämään, niin vaijerii vähän ruuvaa että kulkee alle 60.
Ylinopeutta ei ajeta ja muutenkin ajetaan nätisti. Nää on parhaat konstit pitää kytät poissa tieltä.
Ja jos poliisi sattuu pysäyttämään, niin vaijerii vähän ruuvaa että kulkee alle 60.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Poliisi.
Jep, ite en ainakaan yritä ajaa sillee niinku useimmat eli pakko ohittaa kaikki autot sillä tehariderbillä ku se kulkee niin hienosti... Rajotusten mukaan, asiallisesti ja asiallisella mopolla niin homma hoituu hyvin.
Tiistaina kävin vähä räsällä ajelemas ja kaverit sano vähän väliä et "toinen etulamppu pimeenä"... Ei ole, vaan toisessa on lyhyet ja toisessa pitkät, saas nähdä ihmettelevätkö poliisit sitä
Tiistaina kävin vähä räsällä ajelemas ja kaverit sano vähän väliä et "toinen etulamppu pimeenä"... Ei ole, vaan toisessa on lyhyet ja toisessa pitkät, saas nähdä ihmettelevätkö poliisit sitä
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
-
MoParmonster
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Poliisi.
Hyvä kun on niin laiska mopo ettei millään pysy ohittamaan mitäänHPT kirjoitti:Jep, ite en ainakaan yritä ajaa sillee niinku useimmat eli pakko ohittaa kaikki autot sillä tehariderbillä ku se kulkee niin hienosti... Rajotusten mukaan, asiallisesti ja asiallisella mopolla niin homma hoituu hyvin.
Flirtin`with Disaster
Re: Poliisi.
Tänään oli poliisit vastassa tutkan kanssa kun kavereiden kanssa ajossa oltiin. Mankista kattoivat vaan, että ei ollut ohitinta. Lisäksi vain ihailivat ja kyselivät manasta
. Kaverin pv kulki poliisin alla joku 33, joten ei tullu siitäkään sanomista
. Mutta toiselle kaverille kävi huonommin vaikkakin tuurilla välttyi kevariveroilta. Kaverin alla kulki tutkaan kyllä 67, mutta poliisin alla vaan 63 joten ei tullu ku parikymppiä sakkoa ja kilvet pois.
Viimeksi muokannut Zepzep, 01.10.2009 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Poliisi.
Sillonku iteltä lähti kilvet niin etti sitä ohitinta kauan aikaa.. Esim. pipercrossin takaa ja sivukopan takaa, ei tajunnu lediä joka oli liittimillä kiinni ja teippiä päällä. Kysy vain että onko säädettävä ohitin vai vastus. 
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Poliisi.
Taitaa poliisit tietää omasta nuoruudestaan mankin kun tietävät että mitä etsiä 
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Poliisi.
Mulla ne ei ohitinta edes etsiny. Katto vaa et kiertääkö kuinka paljo.
Re: Poliisi.
mulla meinas lähtee kilvet sen takii ku poliisi ei meinannu uskoo että mun jinkussa on rajottamatonta cdi boksia vakiona vaa se etti sielt sivukopan takaa jotai ohitinta 
Re: Poliisi.
huhhuh ku oli vaihteeksi likillä kortin lähtö. Poliisit tuli peräs ja löi pillit päälle. Oli vähä kuunnellu ettei oo aiva vakiot äänet manas, kierrätti ja meinasin kilpiä ja korttia viedä... sano vaan että taitaa mennä ainaki 70 km/h
. Olin aiva paskat housuus ja änkytin jotaki,huomas että on kaasutinki vaihdettu. Asiallisia poliisia tällä kertaa 
Re: Poliisi.
Tänää tossa illalla pysäyttivät. Samun satakyrpäkone kiinni, kaasarit ja välit ym. Takarengaasta näkyy jo kankaat ja valot kummatkaa ei pala ja oli Maglite kiinni stongas = Kirjallinen varotus ajovalon puuttumisesta. Heha
hö
Re: Poliisi.
Hahhah! Tuuria oli kyllä matkassa!
Re: Poliisi.
Eilen tuli 40 alueella poliisit vastaa ja sigmassa oli 66kmh
mut tais olla poliiseil kiire syömää ku eivät pysäyttäneet ja mäkkärille päin kääntyivät 
Re: Poliisi.
Kerran olin jo lähdössä Jinkulla pihasta kun huomasin että avaimet jäi sisälle. No menin sitte hakemaan ne avaimet ja kun tulin takas ulos ni poliisit meni ohi. Jos olis ollu avaimet mukana jo ekalla kerralla ni olis voinu käydä hassusti. 
JC 50 Q-7
Hobbits of today would be Monkey riders.
Hobbits of today would be Monkey riders.
Re: Poliisi.
Perus
Tänään tulin kaverilta ja kävin kaupassa.. sitten tuli pari puhelua niin en päässy lähteen heti.. no sitten kun olin menos kotia niin kaveri oli pysähtyny tien laitaan ja sano et poliisit pysäytti just äsken. Jos ei olis tullu niitä puheluja niin olis voinu tulla jotaki 
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
-
Ihmemies69
- Viestit: 55
- Liittynyt: 08.05.2009 08:30
- Paikkakunta: lempäälä
Re: Poliisi.
Se on hyvä että jollain on tuuria! 
Re: Poliisi.
Eilen ajoin mun mankilla mun kaverinkaa joka oli skoballa. Mul o 125cc kone kiinni ja kauhee meteli tulee ni menin semmosta oikoreittiä toisee paikkaa ja sit näin kaverin siel ja se kysy et pysäyttiks kytät sut ku sua ei näkyny
Eli kytät oli menny ohi mut menin onneks toista reittiä.
Re: Poliisi.
Pihamonkin kanssa tuli kytille jäätyä
Ei tullu mitään, sanoivat että työnnä kotiin.
Jos näkevät vielä ajavan niin sitten sakottavat ja pamputtavat
Sinne meni oljenkorsi
Jos näkevät vielä ajavan niin sitten sakottavat ja pamputtavat
Sinne meni oljenkorsi
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Poliisi.
On kyl tullu tekemistä poliisien kanssa EX Gas Gasilla, sakkoja sakkoja, vaarallinen ajotapa ym puhallutuksia.. Betalla ei oo sanottu mitää vaikka kuriton onki, kerran tosin ajanut karkuun.. 2 poliisia kylällä kierteli ku manalla olin siellä mut ei niitä kiinnostanu mun manki.. 
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Poliisi.
Eiköhän suurin osa omasta nuoruudestaan muista
Tai jos ei niin eiköhän joku pikakurssi ole niille
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
MahaBomber
- Viestit: 125
- Liittynyt: 08.03.2009 20:29
- Paikkakunta: Keitele
Re: Poliisi.
just tuli toimittua poliisien kanssa. Keskustelu meni suunnillee näin:
pysäytti:
P:mikäs tötterö se tuo on? (osottaa ilman putsaria)
M:etkö oo muka ennen ilmanputsaria nähny
P:mites kone noin kiiltää?
M:vanhemmat osti uuden ku entine hajos
P:puhalla
P: (katsoo rekkaria) NF-795
M:Se on NE-795
P:joo no onkos tuo kuinka viritetty
?
M:noh aika laillinen tahtoo olla
72cc, 26mm mikuni ja motorpowerin tehari
pysäytti:
P:mikäs tötterö se tuo on? (osottaa ilman putsaria)
M:etkö oo muka ennen ilmanputsaria nähny
P:mites kone noin kiiltää?
M:vanhemmat osti uuden ku entine hajos
P:puhalla
P: (katsoo rekkaria) NF-795
M:Se on NE-795
P:joo no onkos tuo kuinka viritetty
?
M:noh aika laillinen tahtoo olla
72cc, 26mm mikuni ja motorpowerin tehari
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
110cc projekti kesken
Re: Poliisi.
LOL Reps
antovakko tuliaisia kotia, vai pelkät muistutukset?
antovakko tuliaisia kotia, vai pelkät muistutukset?
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito