Sivu 7/15
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2009 15:21
Kirjoittaja PeZq
mulla on vakio stonga. levennetty yhteensä 6cm
mutta on hemmekon hyvä ajaa ja kikkailla

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^PeZq^&image_id=95243769

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.01.2009 19:20
Kirjoittaja VPJ
itellä levennetty yhteensä 4cm. Ei muuten saa käymään tota jinkun etujarrun neste säiliötä yms. Tai sillä lailla vois mahdollisesti saada käymään, jos laittaa myös hondan kahvakumitkin.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.01.2009 21:56
Kirjoittaja vimpe
Itellä on vanhan mallin ohjaustanko ja se on ihan liian kapee kikkailuun.
ja se kiinnitys ei oo kovin kestävä.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.01.2009 22:24
Kirjoittaja komentaja6666
Tietääkö kukaan, että mistä saa ostettuu tällaisen vastaavan hienon matalan tangon?
http://www.youtube.com/watch?v=G3K2mcEgjvI
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 17.01.2009 22:34
Kirjoittaja HPT
Perus matala tankohan toi on, mutta ei sovi muutakuin tommoseen haitekkimankiin.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 18.01.2009 02:30
Kirjoittaja kananen
Noitahan nyt saa mistä tahansa,omasta mielestä pilaa ulkonäön ja ajo-ominaisuudet täydellisesti.
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=18429
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 18.01.2009 12:07
Kirjoittaja komentaja6666
Niin no se vaatiikin jo muutenkin niin laitetun mankin että rupeaa oikeassa kontekstissa miltään näyttämään.

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 18.01.2009 12:08
Kirjoittaja Jonski
Onko kellään kokemuksia tai kuvia(kun on kiinni) tästä tangosta?
http://www.minimotoracing.fi/images/pptanko.JPG toi on siis se minimotoracingin cromo-terästanko
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 18.01.2009 13:53
Kirjoittaja kananen
Mulla oli tollanen,oli aika hyvä ajaa ja parit endotkin kyljelleen kesti taipumatta hyvin.Kuvia pitäs olla jossain mutten nyt ainakaan löytänyt.
E:mitä noita kaupassa kattelin niin toi väliputki osottaa jokatoisessa ihan minne sattuu.

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.01.2009 23:13
Kirjoittaja Zapperslam
itellä tommone ja hyvä ajaa ja kikkailla sun muuta tässä joku kehno kuva
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/42312
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 22.01.2009 18:35
Kirjoittaja korppi
Itellä on solifer sm:n tanko. Tosi hyvä ajaa, ei liian pieni ja kiillotettuna tosi COOL !

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 26.01.2009 03:36
Kirjoittaja Ephou
Uudenmallin vakiotanko on musthääv

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 27.01.2009 18:57
Kirjoittaja MrVonMankeli
Onkohan tämmönen hyvä, onko hyvä ajaa?
http://sparewheel.net/?p=p_info&i=796
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 27.01.2009 23:06
Kirjoittaja Wiibo
Ei. On.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.01.2009 16:32
Kirjoittaja MrVonMankeli
Nooh kannattaako ostaa?
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.01.2009 16:39
Kirjoittaja anapoolis
No itse en nää mitään huonoa syytä miksi ei kannattaisi ostaa, jos vaan itse pidät tangosta. Tosin tangon kestävyyttä hieman epäilen. Jos haluat laatu stongan osta timelesin Pit Bike

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.01.2009 17:04
Kirjoittaja Pepo
Kellää kuvia ja kokemuksia tosta minimotoracingin cromo-terästangosta?
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.01.2009 17:45
Kirjoittaja Jonski
Mee sivu taakse päin.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 30.01.2009 22:53
Kirjoittaja Pepo
Kumpi kävis paremmi mankiin toi midsize cromo tanko vai tavallinen cromo terästanko? ja onko se midsize paljon matalampi?
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 31.01.2009 15:48
Kirjoittaja Zapperslam
kysy minimotoracingiltä nii olisit saanut jo vastauksen tohon korkeuteen. Mutta toi normi cromo on mun mielestä jo aika rajoilla että on huono ajaa. toiset tykkää toiset ei
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 16.02.2009 19:02
Kirjoittaja jusux
solikan tanko on maailman paras
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.03.2009 18:49
Kirjoittaja Cros
Onkos kellään vielä tuota Timelessin Pit Bike tankoa?

Kuvia kiitos.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.03.2009 18:57
Kirjoittaja Tobezki
Mulla on nykyään renthalin semmonen korkee tanko, aika samanlaine ku uudemallin vakio tanko, mut parempi!

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 27.03.2009 23:25
Kirjoittaja larzoni
oisko kellään myydä solifer sm tai suzuki s1 tankoo ??
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.03.2009 00:48
Kirjoittaja MrVonMankeli
Olisi varmaan hyödyllistä laittaa tonne
Ostetaan-alueelle ostoilmotus
