Sivu 11/13

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 20.02.2010 11:25
Kirjoittaja hondaZ50
Paljonkos huiput? :)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 20.02.2010 12:47
Kirjoittaja Osmo_
No eikös se ole sen lain sallimat 45? No okei, 40 vakio manki kulkee.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 20.02.2010 14:10
Kirjoittaja Jesse95
MUn manki kulki vakiona 38km/h ja kaverin 98 manki myös, ja mulla on samanlainen moppe kuin klaussilla. :wink:


E:siis mulla oli samanlaisessa kuosissa mutta rupuisessa sillasessa. :mrgreen:

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 26.02.2010 14:34
Kirjoittaja sopuli95
Jokos olet ruvennut jäykkikseen osia hommaamaan? eipä oo tullut tänne päivityksiä :|

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 02.03.2010 01:02
Kirjoittaja klausssi
Huippuja en tiä kun sisäänajos. 37kmh kait se vakio manki kulkee. :)

Jäykkiksestä nyt en tiiä vielä koska alotan mutta ainakaa nytte rahatilanne ei salli.

Ollut tässä vähän kiireitä ja muita juttuja.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 00:38
Kirjoittaja klausssi
Kuva

Tässä mennään. Paperitupot teipattu stongaan sitä varten ettei kolhi tankkia kun stoppari katkes..

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 02:58
Kirjoittaja Kakkånen
:shock: Seksikäs.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 11:22
Kirjoittaja ukkoperkele
Tarrat ehkä vähän liian takanapäin?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 11:53
Kirjoittaja hondaZ50
Ai hitto ku on nätti!! (Y) Tarrat on vähä takanapäin mutta haittaakos tuo ja penkki kuuluukin olla vähä harmahtava aluperäisenäkin jo sellainen :wink:

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:06
Kirjoittaja klausssi
Kuvista katottiin ja laitettiin tarrat kyllä niidenperusteella oikeaan kohtaan. Tiä sitte. Itteni mielestä näyttää ihan normaalilta? Missä on ruosteisia pultteja?????????????

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:17
Kirjoittaja hondaZ50
Ei taida kyllä oll mun mielestä missää ruostetta :lol: Voihan se olla et kuva hämää noitten tarrojen suhteen :wink:

E: No eise sentti mitää haittaa pirun hieno on silti 8) Vääristääkö kuva muuten vähä noitan tankintarrojen värejä ku näyttää vähän erilaiselta ku vanteet ja runko?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:18
Kirjoittaja klausssi
kyllä ne saattaaa sentin olla pielessä kun näin aamusella kattoo.

Hondaz50: Vääristää sävyt on täydelliset.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:21
Kirjoittaja Jesse95
Iskarin ylä kiinnikkeen pultti? Paha sanoo.


Vitun komeeta on ainaski =) (Y)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:23
Kirjoittaja Jericho
Iskarin kiinnike näyttäs maalatulta, kuten alimmainenkin ja kuva vain hämää sävyn? Hienohan tämä on! Kuten oon jo ennenkin kommannu.

E: En kyllä oo hirveen hyvä tota tarran sijoitusta katsomaan, esim verratessa tähän kuvaan... Onhan se ehkä vähän takana, mutta eipä nyt silmiin pistävästi.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2

Lähetetty: 21.03.2010 13:25
Kirjoittaja klausssi
Ei ole ruostetta vaan lilaa maalia kierteiden päässä. Hattu muttereita odotellessa ;)

Kuten jericho asian ilmaisi.

edit:
Kuva

tuohon kuvaan verrattiin. Olis kyllä pitänyt valita joku muu. Hyvältä se näyttää kuitenkin.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 21.03.2010 19:38
Kirjoittaja klausssi
Selaas parisivua taaksepäin niin näät mitä akseleille on tehty.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 21.03.2010 20:43
Kirjoittaja Jombe
coool (Y) siisti, aina silmäniloa nämä! =)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 21.03.2010 21:45
Kirjoittaja Jakke
ziizus ko komia :P

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 21.03.2010 21:49
Kirjoittaja tukse
Kyllä silmä lepää kun tätä mankia kattoo tosi hieno on tämmösiä projekteja pitäs saada lisää tänne (Y)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 21.03.2010 23:35
Kirjoittaja klausssi
kuulisittepa saundit vielä kuvien lisäks ;) vakioista vakioimmat :D

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 22.03.2010 00:08
Kirjoittaja Jespe
Onse nätti, kuvaa sound chek :)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 22.03.2010 23:59
Kirjoittaja klausssi
Tarjotkaa täysin ehjää magneeton koppaa sekä vapaavalon linssiä ja polttimon pidikettä! Maksan €€

Edit: ja heijastinta etulampun alle! siitäkin saa €€

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 23.03.2010 08:28
Kirjoittaja hondaZ50
Heijastimia saa motonetistä just samanlaisia ja kiinikkeetkin käy ostin itelle tosta lähellä olevasta motonetista eikä maksanu ku 50snt (Y) Jos tietysti sun läheltä löytyy motonet

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 23.03.2010 21:31
Kirjoittaja hondaZ50
Just tommonen se on

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3

Lähetetty: 24.04.2010 18:19
Kirjoittaja sopuli95
miten jäykkis? :D