Sivu 11/13
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 20.02.2010 11:25
Kirjoittaja hondaZ50
Paljonkos huiput?

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 20.02.2010 12:47
Kirjoittaja Osmo_
No eikös se ole sen lain sallimat 45? No okei, 40 vakio manki kulkee.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 20.02.2010 14:10
Kirjoittaja Jesse95
MUn manki kulki vakiona 38km/h ja kaverin 98 manki myös, ja mulla on samanlainen moppe kuin klaussilla.
E:siis mulla oli samanlaisessa kuosissa mutta rupuisessa sillasessa.

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 26.02.2010 14:34
Kirjoittaja sopuli95
Jokos olet ruvennut jäykkikseen osia hommaamaan? eipä oo tullut tänne päivityksiä

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 02.03.2010 01:02
Kirjoittaja klausssi
Huippuja en tiä kun sisäänajos. 37kmh kait se vakio manki kulkee.
Jäykkiksestä nyt en tiiä vielä koska alotan mutta ainakaa nytte rahatilanne ei salli.
Ollut tässä vähän kiireitä ja muita juttuja.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 00:38
Kirjoittaja klausssi
Tässä mennään. Paperitupot teipattu stongaan sitä varten ettei kolhi tankkia kun stoppari katkes..
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 02:58
Kirjoittaja Kakkånen

Seksikäs.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 11:22
Kirjoittaja ukkoperkele
Tarrat ehkä vähän liian takanapäin?
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 11:53
Kirjoittaja hondaZ50
Ai hitto ku on nätti!!

Tarrat on vähä takanapäin mutta haittaakos tuo ja penkki kuuluukin olla vähä harmahtava aluperäisenäkin jo sellainen

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:06
Kirjoittaja klausssi
Kuvista katottiin ja laitettiin tarrat kyllä niidenperusteella oikeaan kohtaan. Tiä sitte. Itteni mielestä näyttää ihan normaalilta? Missä on ruosteisia pultteja?????????????
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:17
Kirjoittaja hondaZ50
Ei taida kyllä oll mun mielestä missää ruostetta

Voihan se olla et kuva hämää noitten tarrojen suhteen
E: No eise sentti mitää haittaa pirun hieno on silti

Vääristääkö kuva muuten vähä noitan tankintarrojen värejä ku näyttää vähän erilaiselta ku vanteet ja runko?
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:18
Kirjoittaja klausssi
kyllä ne saattaaa sentin olla pielessä kun näin aamusella kattoo.
Hondaz50: Vääristää sävyt on täydelliset.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:21
Kirjoittaja Jesse95
Iskarin ylä kiinnikkeen pultti? Paha sanoo.
Vitun komeeta on ainaski =)

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:23
Kirjoittaja Jericho
Iskarin kiinnike näyttäs maalatulta, kuten alimmainenkin ja kuva vain hämää sävyn? Hienohan tämä on!
Kuten oon jo ennenkin kommannu.
E: En kyllä oo hirveen hyvä tota tarran sijoitusta katsomaan, esim verratessa
tähän kuvaan... Onhan se ehkä vähän takana, mutta eipä nyt silmiin pistävästi.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 14.2
Lähetetty: 21.03.2010 13:25
Kirjoittaja klausssi
Ei ole ruostetta vaan lilaa maalia kierteiden päässä. Hattu muttereita odotellessa
Kuten jericho asian ilmaisi.
edit:
tuohon kuvaan verrattiin. Olis kyllä pitänyt valita joku muu. Hyvältä se näyttää kuitenkin.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 21.03.2010 19:38
Kirjoittaja klausssi
Selaas parisivua taaksepäin niin näät mitä akseleille on tehty.
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 21.03.2010 20:43
Kirjoittaja Jombe
coool

siisti, aina silmäniloa nämä! =)
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 21.03.2010 21:45
Kirjoittaja Jakke
ziizus ko komia

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 21.03.2010 21:49
Kirjoittaja tukse
Kyllä silmä lepää kun tätä mankia kattoo tosi hieno on tämmösiä projekteja pitäs saada lisää tänne

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 21.03.2010 23:35
Kirjoittaja klausssi
kuulisittepa saundit vielä kuvien lisäks

vakioista vakioimmat

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 22.03.2010 00:08
Kirjoittaja Jespe
Onse nätti, kuvaa sound chek

Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 22.03.2010 23:59
Kirjoittaja klausssi
Tarjotkaa täysin ehjää magneeton koppaa sekä vapaavalon linssiä ja polttimon pidikettä! Maksan €€
Edit: ja heijastinta etulampun alle! siitäkin saa €€
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 23.03.2010 08:28
Kirjoittaja hondaZ50
Heijastimia saa motonetistä just samanlaisia ja kiinikkeetkin käy ostin itelle tosta lähellä olevasta motonetista eikä maksanu ku 50snt

Jos tietysti sun läheltä löytyy motonet
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 23.03.2010 21:31
Kirjoittaja hondaZ50
Just tommonen se on
Re: Klaussin Monkey projektit -91,-76 ja jäykkis. kuvaa 20.3
Lähetetty: 24.04.2010 18:19
Kirjoittaja sopuli95
miten jäykkis?
