Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Eikös sitten pidä maksaa itse uudet osat, jos poliisi pääse yli 45km/h mopolla, jos leikkaa kiinni. Täälläkin pikku kylässä oli tänään ainakin: 1 siviili mp, 3 lentävää, 1 maija ja 1 siviili auto 
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Mitäköhän nuo poliisit sanovat tollasesta nhrc tehoputkesta?
Riippuu varnaan minkälaista meteliä pitää ja onko mopo muuten kunnossa. Ei ainakaan itelle sanonu mitään vaikka oli pörinäputki 
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Itellä tuli kyseisel putkella ilman db killeriä 50cc koneella vaa merkintä rekisteriotteeseen, mutta jos ois ollu huonompi päivä poliisilla ois varmasti sakot antanu ja kilvet vieny
vähällä päästiin. Jos oot hommaamassa kyseistä putkee kannattaa harkita vielä, kuuluu aivan jumalattoman kauas.
ainakin meille sanottiin autokoulussa että mopoilla ei ole renkaissa mitään sakkorajaa..JakkeX kirjoitti:ajettiin ihan liikennesääntöjen mukaan pysähdyttiin yhteen kohtaan niin mp tulee perässä. Yhdeltä lähti kilpi koska ei ollut takavaloa, renkaan sakoilla, etujarru ei toiminut. Yks mopo meni 72km/h siitä lähti kilpi.
Juu
Kyllä ne poliisit sakottaa jos on liian kuluneet renkaat.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
no perkele :< en kyl jaksa ostaa uutta takakumia tähä hätää ku kohta joutuu kuitenki talvirenkaat laittaa alle...
Juu
Paljonkos skyteam mankissa on verot? Vuosimalli on 2011.
-
Crome
jotain satasen luokkaa
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Mondeo -02 ST220
paljo 04 honlein kevariverot jos kiinni jää? 
Varmaankin samaa luokkaa kuin tuossa ylempänä olevassa mallissa. Muistaakseni oli niin että <-02 mopoissa maksetaan aina sama vero joka on n. 250e ja uudemmissa 8/10% uuden hinnasta.
Mopojen huollot, sooda- ja lasimurskapuhallus, KASA-parts tuotteet ja paljon muuta tarjoaa Motoration Ny!
Tykkääthän meistä myös Facebookissa!
Tykkääthän meistä myös Facebookissa!
Asun saaressa enkä ole koskaan ennen nähny poliisia täällä mutta tänään meni poliisi ohi, valot ei toiminu eikä rekisteriotetta mukana mutta ei pysäyttäny 
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Kyllä perjantaina taas hiukan kuumotti, kun pistin derbiin torstaina teharin kiinni. Perjantai iltana olin menossa kylälle niin LP tulee pari kilometriä perässä. Se onneks lähti eri suuntaan kuin minä. Ajoin kylän läpi kun menin käymään kaupassa, kun lähdin kaupalta niin sama lp oli tien vieressä mittaamassa nopeuksia. Onneksi edellä meni auto joka jarrutti poliisin kohdalla niin huomasin sen kans siinä. Lopulta poliisi autoja oli 3 sinä iltana. 
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
Viime torstaina oli tällä pikkukylällä 5 poliisi autoa
. Muutenkin tais olla joka päivä poliisit kylillä viime viikolla.
Voisin kertoa tässä yhestä kesäsestä fobbakuumotuksesta.
Tosiaan olin kuljettamassa kaljaa perjantai-iltana yhteen bileisiin, eli reppu täynnä bissee (itse en näistä nauttinut). Alla oli virimopo (josta tosiaan lähti kilvet jne pari vko jälkeen). Huomasin siinä sitten että boliisit ajo mun takana, siinä sitten kuumottelin että kohta mennään
Ajo mun takana selvästi ehkä kilometrin, kunnes sit joku kylähullu pommittaa valottomalla mopolla ohi. Noh setäsininen teki u-käännöksen, pisti vilkut päälle ja lähti saavuttamaan tätä sankaria
Ilosena sitten tuli jatkettua matkaa, huvittaa vieläkin ku funtsaa asiaa
Tosiaan olin kuljettamassa kaljaa perjantai-iltana yhteen bileisiin, eli reppu täynnä bissee (itse en näistä nauttinut). Alla oli virimopo (josta tosiaan lähti kilvet jne pari vko jälkeen). Huomasin siinä sitten että boliisit ajo mun takana, siinä sitten kuumottelin että kohta mennään
Ajo mun takana selvästi ehkä kilometrin, kunnes sit joku kylähullu pommittaa valottomalla mopolla ohi. Noh setäsininen teki u-käännöksen, pisti vilkut päälle ja lähti saavuttamaan tätä sankaria
Ilosena sitten tuli jatkettua matkaa, huvittaa vieläkin ku funtsaa asiaa
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Kylläpä osas olla hyvä mäihä!
Mites, voiko poliisille sanoa että on mopo sisäänajossa, ettei ajais kuin puolikaasulla?
Mites, voiko poliisille sanoa että on mopo sisäänajossa, ettei ajais kuin puolikaasulla?
En oo koskaan kuullu mankista joka olis koeajolla leiponu koska oli sisäänajossa. Tämähän tietty edellyttää sitä että kone on tosiaan kunnossa eikä siellä ole esim. öljykanavat tukossa tai öljypumppu/-ratas paskana tai liian vähän öljyä.
Yks tapaushan oli muutama vuos sitten jossa jotain kakstahtista kevaria oltiin lähdetty testaamaan juuri koneremontin jälkeen poliisin toimesta ja poliisille sanottu asiasta ennenkuin lähti vedättämään, kone kilkkas ja valtio maksoi.
Yks tapaushan oli muutama vuos sitten jossa jotain kakstahtista kevaria oltiin lähdetty testaamaan juuri koneremontin jälkeen poliisin toimesta ja poliisille sanottu asiasta ennenkuin lähti vedättämään, kone kilkkas ja valtio maksoi.
-
Crome
Mites tälläne, et laittaa vaikka lauharin letkuu jonnekki hanan, josta saa öljykierron poikki. sitte posliini lähtee testimää nii kone paukahtaa 
Monkeyt.netin orja nro. 4432
Mondeo -02 ST220
Mondeo -02 ST220
-
maukaskurpitsa
Niin ja sen jälkeen kun junttaa kiinni niin poliisi vie johonkin tarkistettavaksi ja siellä huomataan ettei öljy oo kiertänyt nii tuskinpa mitää maksavat 
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Ei tule mitään.. Mankin öljypumppu kyllä työntää väkisin sen öljyn jostain, eikä kone leivo varmaan tuntiin.
Joku kuukausi sitten ite olin tuloossa kylältä kottipäin 70cc samurailla ja joku 2km ennen koti tietä tulee sivili skoda vastaa ja en ensin ees tajunnu et oli poliisi muuta kun sitte kun katoin taakse ni näkys siniset vilkkuvalot, noh ei muuta ku kaasu pohjaa ketusti karkuun vaa ja äkkii kotona mopo tallii piiloo 
Monkey -89ja samurai 70
-
Monsiriider
Tuli tuossa viikko sitten ajeltua keskustasta kotiin päin ja päätin ajaa syrjäsempää reittiä sillä tällä toisella reitillä on näkyillyt poliisija aika useasti, no minä tietenkin vedin suorat niin paljon kun manki menee (110cc ~85) ja yhdellä suoralla koitin huippuja " kisakyykyssä"
ja juuri kun nostan katseen asfaltin pinnasta tulee poliisi vastaan ja kääntyy keskellä tietä perään kun huomaa ettei ollut kilpeä persiissä. Kortti oli ollut sillon vasta viikon joten en halunnut sitä menettää ja näin paahdoin ekalle hiekkatielle mikä vastaan tuli ja sieltä kinttupolkua mettään. Siellä sitten kyykin ja katsoin kun maija lipui ohitse 
Itsellä kävi kesällä niin, kun olin lähdössä puimaan ja ajoin mesellä pellolle, mutta siinä 100m tienpätkällä sattu jostakin perseestä putkahtamaan poliisit.
Tottakai jäin kiinni. Ja oli isiltä lupa