Sivu 3/117

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 17:10
Kirjoittaja Plattu
"vähä" turhan raskaat välit...

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 17:11
Kirjoittaja aaPo
Ai jaa... :D Mitkäs olisi sitten järkevämmät kun, just sain tuon 35 piikkisen takarattaan. Anteeksi kun en oiken tiedä. :oops:
Ja kuinka kulkee noilla sitten?

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 17:22
Kirjoittaja Zapperslam
13 piikkinen eteen ni mene sitä 50-55 riippuu ootko hirmunen läski jne

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 17:53
Kirjoittaja aaPo
En ole läski, n. 40 kg painan. :mrgreen:

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 18:30
Kirjoittaja Apes
Kyllähä se menee 15/35:lläki eteenpäin. 55kmh menee ilman ohitinta ja ohittimella max 60 jos on timmi kone. :D Keveemmät välit tosiaan nii ois parempi.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 21:13
Kirjoittaja aaPo
Kokeilen ensin 14 ja sitten 13, kun nuo molemmat löytyy tallista. Tosin pitäshä tuo konekkin joskus kasata. :roll:

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 21:16
Kirjoittaja oscar
Paljon kulkee :110cc bad boy kone,22mm mikuni kaasari,inner rotor kit ,tehari ja 17/37 välit?

paljon kulkisi suunnilleen?

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 29.04.2009 21:30
Kirjoittaja lokitekki
Yli 80kmh.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 30.04.2009 17:23
Kirjoittaja EskoMörkö
oscar kirjoitti:Paljon kulkee :110cc bad boy kone,22mm mikuni kaasari,inner rotor kit ,tehari ja 17/37 välit?

paljon kulkisi suunnilleen?
Itellä kulki 94km/h gps:ään. :shock: Välejä en muista enkä mistään jyrkänteeltäkään pudonnut...

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 05.05.2009 15:59
Kirjoittaja Bomb3r
Itellä 125cc badboyssa 14-35 välit, 18mm kassu (kai) ja menee 75-80.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 05.05.2009 17:47
Kirjoittaja Wiibo
Jea, kannattaa muistaa että koneen välitykset luultavasti vähän erilaiset ja paljon suurempi takanakki.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 05.05.2009 22:19
Kirjoittaja powerman
Paljonko mahtaa kulkea: 14mm kaasutin, tehari, 16/35, ohitin, powerfilter

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 09:34
Kirjoittaja komentaja6666
powerman kirjoitti:Paljonko mahtaa kulkea: 14mm kaasutin, tehari, 16/35, ohitin, powerfilter
Pikkasen liian raskaat välit ja powerfiltteri vain pilaa koneen. Laita välit 15/35 niin pitäisi sen 60 mennä.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 10:55
Kirjoittaja powerman
Powerfiltteri pilaa koneen? Miksi?

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 12:34
Kirjoittaja komentaja6666
powerman kirjoitti:Powerfiltteri pilaa koneen? Miksi?
No riippuu kyllä siitä powerfiltteristä. Semmoset vaahtomuoviputsarit on käypiä, mutta jos meinasit tollaista "perinteistä" metallipunosuodatinta, niin vittu siitähän pääsee vaikka joku majava menemään sinne koneeseen, puhumattakaan hiekkapölystä.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 16:02
Kirjoittaja KuuSiTo
Nyt kulkee 47km/h 19mm kaasutin (avartamaton kansi) , alkukäyrä porattu, avarrettu putsari ja 16/42

Millä väleillä menis joku 53-55km/h

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 16:07
Kirjoittaja lokitekki
Laita ohitin niin menee kevyesti tuon verran.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 16:15
Kirjoittaja Rouni89
KuuSiTo kirjoitti:Nyt kulkee 47km/h 19mm kaasutin (avartamaton kansi) , alkukäyrä porattu, avarrettu putsari ja 16/42

Millä väleillä menis joku 53-55km/h
Välit on hyvät, mutta sun pitäs avartaa kansi niin tulis sitä tehookin noille väleille. Jos vielä välejä alat isontaa niin toi on kuin lahna, joka ei todellakaan lähde kuin hauki rannasta.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 16:53
Kirjoittaja KuuSiTo
Mun mielestä lähtee ihan hyvin, lähtee paremmin kun kaverin Aprilia RX :mrgreen: Ohitinta en haluis käyttää kun tuntuu vähän ettei kone ''tykkää'' kun huudattaa. Ykkösvaihdettakaan en ole pitkään aikaan käyttänyt kun sillä ei tee mitään.

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 17:03
Kirjoittaja lokitekki
Ohitin vaan ja laittaa vaikka katkasimella nii saa matka-ajoon sen rajottamaan :D

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 06.05.2009 18:06
Kirjoittaja Keinone
Kun ei oo virinokkaa ja öljy kiertää hyvin yläkerrassa, nii kyllä sitä konetta passaa huudattaa (C)

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 15.05.2009 17:14
Kirjoittaja powerman
Paljo kulkee ku pistän... 72cc, 17mm keihin, 16/35, suoraputki, ohitin ja powerfilter?

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 15.05.2009 18:17
Kirjoittaja orgu
Itellä ~70kmh

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 03.06.2009 20:48
Kirjoittaja ukkoperkele
72cc, Jinkun isovena/kanava kansi, 14mm keihin, 12/33, "tehari", ohitin
entä 17mm?

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Lähetetty: 05.06.2009 13:32
Kirjoittaja homer94
ukkoperkele kirjoitti:72cc, Jinkun isovena/kanava kansi, 14mm keihin, 12/33, "tehari", ohitin
entä 17mm?
Samat, paitsi 15/40 mulla, elikkäs suunnileen samat väiltyssuhteet.71 kaverin aprilia sx mittariin muna-asentoa 14mm keihinillä, elikkä 17mm kaasuttimella noilla väleillä saman verran normiasennossa. 14mm keihinillä joku ~65 aika tarkka optimaalisissa olosuhteissa.

Edit:Vaikeeta kirjottaa ymmärrettävää tekstiä taas kerran. :think: