Sivu 22/65

Re: Välitykset

Lähetetty: 26.06.2009 14:16
Kirjoittaja komentaja6666
Pepo kirjoitti:Ok, mut sais kiihtyä iha kunnolla eikä haittais vaikka kulut vähenis jonkin verran. Vireistä vielä sen verran et oon ajanu sillä reilu 65km/h gps:sään
No katohan nyt alkuun että mitkä välit sulla on siinä, ja niiden perusteella sitten vaihdat eteen pienempää ja taakse isompaa maun mukaan, niin kiihtyy paremmin.

Re: Välitykset

Lähetetty: 26.06.2009 15:56
Kirjoittaja HPT
12-45 välit niin pitäis kiihtyä.

Re: Välitykset

Lähetetty: 29.06.2009 21:57
Kirjoittaja MahaBomber
mitkä välit olis hyvät jos haluis kulkee näillä vireillä: 72cc,parempi kansi,parempi nokka,19mm kassu,ohitin, ja tän hetken välit 16/35. tuntuu vaa et liian hidas :|

Re: Välitykset

Lähetetty: 29.06.2009 21:58
Kirjoittaja lokitekki
Mielummin vähä pienemmät, että kiihtyis.

Re: Välitykset

Lähetetty: 29.06.2009 22:16
Kirjoittaja ukkoperkele
Jos on 72cc, 17mm keihin, ohitin, jinkun kansi, ja ns tehari ja takaratas on 30 niin mikä ois passeli eturatas, jos ei vauhti ole tärkein.

Re: Välitykset

Lähetetty: 02.07.2009 17:49
Kirjoittaja xValtsux
13 tai 14 piikkinen eteen?

Re: Välitykset

Lähetetty: 04.07.2009 22:08
Kirjoittaja HPT
Ja sitten voidaan miettiä että onko tommosissa väleissä järkeä... Mm. ketjua saa lyhentää puoli metriä jne.

Re: Välitykset

Lähetetty: 31.07.2009 22:15
Kirjoittaja 5ampsa
kumpaa on parempi 42 vai 35 taakse ku mulla on ¨tehoputki¨, ja eessä se perus

Re: Välitykset

Lähetetty: 31.07.2009 22:36
Kirjoittaja juQ
42

Re: Välitykset

Lähetetty: 01.08.2009 13:17
Kirjoittaja komentaja6666
juQ kirjoitti:42
Vakiovälit on ihan liian tiheät jo perustehoillakin. :D

Tinaa vielä ohitin kiinni ja laita se 35 takaratas, niin menee jo niin kuin mopon pitääkin.

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 00:47
Kirjoittaja Zepzep
Mitkäköhän ois parhaat välit vakio mankiin? Tällä hetkellä 12/42 ja kulkee sen 35. Ois tarkotus pitää vielä jotenkin laillisissa nopeuksissa, mutta ei se haittaa jos menee vähän ylikin.

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 01:09
Kirjoittaja HPT
16piikkistä eturatasta kehiin. Löytyykö edes ohitinta?

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 01:10
Kirjoittaja Zepzep
HPT kirjoitti:16piikkistä eturatasta kehiin. Löytyykö edes ohitinta?
Ei ole edes ohitinta. Sitä rupesin just miettimään, että pitäisköhän sellanen sit siihen laittaa.

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 06:45
Kirjoittaja KuuSiTo
42:sta kehiin. Oma meni vakiona 16/42 väleillä 47km/h jos loppuun asti kiersi. Kyllä pitäis vielä jaksaa hyvin noilla väleillä, riippuu vähän mihin on tottunu.

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 10:33
Kirjoittaja Kujumi
Zepzep kirjoitti:
HPT kirjoitti:16piikkistä eturatasta kehiin. Löytyykö edes ohitinta?
Ei ole edes ohitinta. Sitä rupesin just miettimään, että pitäisköhän sellanen sit siihen laittaa.
Pistä ihmeessä, ei se maksa edes paljoa. Itellä oli 15/35 + ohitin + paksumpi pilli? niin kulki 42. Entisen omistajan säätöjä, saatto olla muutakin kuin nuo, en ole varma.

Re: Välitykset

Lähetetty: 13.08.2009 12:34
Kirjoittaja Keinone
15/42 ja ohitin, nii menee 50km/h mittariin. Ainakin itselläni.

Re: Välitykset

Lähetetty: 21.08.2009 21:59
Kirjoittaja aaPo
Onko 13 ja 35 suurin piirtein sama kuin 15 ja 42?

Re: Välitykset

Lähetetty: 21.08.2009 22:06
Kirjoittaja Tommi
On.

Re: Välitykset

Lähetetty: 21.08.2009 22:20
Kirjoittaja HPT
Mutta 16-42 on parempi, saa pitää ketjut pidempinä ja isommat rattaat.

Re: Välitykset

Lähetetty: 21.08.2009 22:23
Kirjoittaja juQ
Ja kytät ei huomaa että välitykset on vaihdettu.

nimimerkillä kokemusta on (Y)

Re: Välitykset

Lähetetty: 03.09.2009 14:57
Kirjoittaja Pepo
Onko siis silla että isompaa taakse ja pienempää eteen nii pitäis kiihtyä, vai toisinpäin?

Re: Välitykset

Lähetetty: 03.09.2009 15:04
Kirjoittaja panyz
Toisn päin. nyt tulee vaa nopeutta. Oikein?

Re: Välitykset

Lähetetty: 03.09.2009 15:08
Kirjoittaja juQ
Mitä pienempi edessä, sitä kovemmin kiihtyy.
Mitä isompi takana, sitä kovemmin kiihtyy

Mitä isompi edessä, sitä kovempaa kulkoo
mitä pienempi takana, sitä kovempaa kulkoo.

Re: Välitykset

Lähetetty: 07.09.2009 19:17
Kirjoittaja Moonkei
Mitkä olis parhaimmat välit mankiin missä on avarrettu kansi 17mm Keihin ja rajottamaton CDI poksi?

Nopeus olis se pääasia, ite olen ajatellut jotain 16/40 tai 14/35. Neuvokaa te viisaammat<3

Re: Välitykset

Lähetetty: 07.09.2009 19:21
Kirjoittaja homer94
15/35 tai 33 jos nopeutta haluat.