Sivu 25/136
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 17.05.2009 12:46
Kirjoittaja caddylac
Niin ja vieläpä matkittu mankista, mutta 80 cm3, 2-tahti vieläpä niin on erikoinen kyllä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 17.05.2009 13:48
Kirjoittaja Tobezki
Meillä on kans yamaha pw:ssä aika saman näkönen kone kun mankissa, vaakapytty ym. Ja 80cc 2-tahti.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 18.05.2009 20:03
Kirjoittaja KuuSiTo
Meniskö tommonen mankin etuvaloon?
http://www.kcs.fi/pictures/kupla01.jpg Noissa lampuissa on tollaset ''luomet''
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 18.05.2009 20:24
Kirjoittaja orgu
Veikkaan ettei, mutta mitäs sä tollasilla? , hyi
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 18.05.2009 21:12
Kirjoittaja Tobezki
Liian iso. Toi lippa on tossa erikseen, ja niitä saa ihan customeihin tarkoitettuja varmasti mankin valoonkin sopivan.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 18.05.2009 21:50
Kirjoittaja anapoolis
Jos sinä näistä luomista tykkäät, niin osta motorpowerilta
tämä
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 27.05.2009 18:27
Kirjoittaja jojjo
mitä virejä pitäs olla että manki menis75km/h? :O
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 27.05.2009 18:31
Kirjoittaja juQ
72cc,vm kansi, 15/35, ohitin, 20mm dellorto, tehari
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 27.05.2009 18:32
Kirjoittaja Rouni89
jojjo kirjoitti:mitä virejä pitäs olla että manki menis75km/h? :O
Tappiviri 72cc-85cc tai 110cc-125cc kone. Eli 72cc:hen isket vaikkapa 22mm kaasarin 17/33 välit ja kunnon kannen. 110cc:n konekin ois hyvä, riittää pienempi kaasarikin esim. Samurain konesetti kaasareineen, menee just sen 75km/h.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 28.05.2009 19:01
Kirjoittaja Zapperslam
tai isompi kaasari joku 18mm vaikka, avarrat kannen ja kiree nokka + hyvät välit nii menee sillee. tietty ohittimet sun muut mukaan. ei se nyt kauheen helposti mene mut menee kuiteski

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 29.05.2009 13:39
Kirjoittaja Hnda86
Noilla vireillä Honda is the bestin manki nykyään oskun manki meni lähemmäs 80km/h.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 29.05.2009 15:12
Kirjoittaja jojjo
hei, onko tossa 94 vuojen mankissa alkuperäsenä jarruvaloa?
ku siinä polttimossa on se "toinenlanka" eli polttimoon kävis mutta miten se asennetan tuo moposportin jarruvalonkytkin?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 29.05.2009 15:19
Kirjoittaja Janetsky
Jarruvalokytkimen toinen johto sinne takavalon polttimon ylimääräseen johtoon, ja toinen johto plussaan. Mulla on ja toimii.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 29.05.2009 22:57
Kirjoittaja Race_
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 29.05.2009 23:18
Kirjoittaja lokitekki
Hintaki on sopiva
Ois hyvä jollekki 10 vuotiaalle

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 30.05.2009 11:13
Kirjoittaja EskoMörkö
6" vanne eteen ja taakse 4,8" levee 10"

Hah haa,onko noita kellään kiinni?

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 30.05.2009 11:57
Kirjoittaja Jericho
En usko, että kellään missään motot.net/monkeyt.net pelissä näitä on kiinni. Tuo mitä lokitekki sanoi, että jollekkin erittäin nuorelle/lyhyelle olis hyvä setti. Ei se 200e paljoo oo, jos isukki haluaa pienestä pitäen tutustuttaa lapsensa Monkeyn saloihin eikä osta tälle mitään samurai 50cc:tä.
Ja tosiaan tuo 6' etee ja levee 10' taakse olis jo aika hemmetin koominen.

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 30.05.2009 12:40
Kirjoittaja HPT
Miltähän näyttäis alccun lowriderissä?

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 30.05.2009 12:52
Kirjoittaja lokitekki
Oishan ne kiihytys vehkeeseen hyvät, nii ois mahollisimman kevyet

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 17:40
Kirjoittaja Grimnir
Tampereen motorpowerissa on ainakin yhdessä "fighter" mankissa tollaset pikkuvanteet kiinni, takana joku leveempi.. ei kerennyt paremmin kahtoo kun porukoilla oli kiire motonettii
E: Niin ja paljonko uudenmallin mankissa ja vanhanmallin mankissa on hp?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 18:45
Kirjoittaja MoParmonster
Eikös siinä fighter hirvityksessä ollu ihan 8"vanteet pienillä renkailla
Onko 200€ paha hinta tollasesta 70-luvun pikkutankkimankista? kaikki osat on, myös kone (puolari). Kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4311951.jpg Mitä mieltä olette oliskos kannattava ostos

Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 18:57
Kirjoittaja Jericho
On kannattava ostos!

Kannattaa tietysti koittaa vielä tingata.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 19:06
Kirjoittaja kurri
väärä etupää ja ohjaustanko, ei oo ihan museokatsastusvehje sit...
e: penkin kiinnitys, väärä takalokari, väärät iskarit.
Joku tainnut vaan laittaa pikkutankin penkin, tankin ja etuloksun tähän.
mutta 200 projektivehkeestä ei välttis oo paha hinta jos osat on hyviä.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 19:09
Kirjoittaja MoParmonster
Joo pitääpi kattoo, mulla muuten sattuu olemaan oikea etuhaarukka tollaseen
E: toihan oli tollanen kevennetty malli toi pikkutankkinen, niihin vaihdettiin pieni tankki, fanticin lokarit, traktori etuvalo, ym. jotta säästettäisiin painoa jotta se saatin rekisteröityä mopoksi

tuolla lisää juttua--->
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=25196.0
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Lähetetty: 05.06.2009 19:20
Kirjoittaja kurri
juu, tiedossa oli.. Mutta tässä on uudemman mankin takaloksu ja etuloksu taitaa olla jäykkiksen peltinen, sillä veikkailin osien vaihtelua rungosta toiseen.