Sivu 32/67

Re: Renkaat

Lähetetty: 23.07.2009 22:21
Kirjoittaja EskoMörkö
Löytyykö 100-90/65-50/10 kumeja lähempää ja halvemmalla ku masecolta.

Masecolta löytys 100/50/10 hintaan 75€. Ja tuollanen takana 130/70/10 ja edessä 100/>60/10 olis mielessä. :think: Matalallaprofiililla.....

Re: Renkaat

Lähetetty: 23.07.2009 22:24
Kirjoittaja Grimnir
Scatterilta löytyypi ainakin

E: en tiedä sittenkään kun matalaprofiili.

E2: Motorpowerilla on ainakin jotain
130/60/10 http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1138

110/70/10
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1137

Re: Renkaat

Lähetetty: 24.07.2009 19:49
Kirjoittaja EskoMörkö
Tosiaan leveyttä sais olla alle 100 ja profiilia alle 70. 10" vanteelle...

Omasta mielestä tulee heti menevämmän näkönen kun edessä on matala profiili. :smoke:

Re: Renkaat

Lähetetty: 25.07.2009 08:13
Kirjoittaja lokitekki
Leveyskin laskee profiilia niin tuo 100 70 on ihan tarpeeksi.
Esimerkki:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/42887

Re: Renkaat

Lähetetty: 10.08.2009 23:43
Kirjoittaja Kujumi
Miltä sivulta sais vakion kokoisia talvirenkaita, joissa tulis vanteet yms muut härpäkkeet mukana?

Re: Renkaat

Lähetetty: 31.08.2009 23:06
Kirjoittaja Zepzep
Onko kellään kokemusta noista savan valkosivuisista renkaista:
http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... ts_id=4843
Tossa oli jo vähän puhettakin näistä aikaisemmi. Vähän on kalliita kyl.

Re: Renkaat

Lähetetty: 01.09.2009 14:49
Kirjoittaja konkar
Kysy rouni89:ltä Muilla täällä foorumilla ei taida olla noita renkaita..?

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 18:18
Kirjoittaja Pozoy
Mitkä kaikki rengasmerkit valmistaa/myy 4.00x8 renkaita. Ainakin Heidenau ja Duro, mutta mitä muita näitä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn :mrgreen:

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 18:23
Kirjoittaja Jericho
Various
Kings Sports
Mitas
Bridgestone
Continental

Tuli nuo mieleen, Varioussia saa ainakin Ruotsista, KS ainakin Englannist, loppuja 3 TOSI kalliilla Suomesta.

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 18:28
Kirjoittaja Wiibo
Ja Savalta saa jotain kisakumeja minisupermotoihin ja muihin vehkeisiin. Hintaa niilläkin ihan sopivasti. Minimotoracing myy.

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 21:47
Kirjoittaja kurri
IRC, Kitaco (duro), Cheng shin, Kings tire, Michelin...

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 21:48
Kirjoittaja Jericho
Missä Michelinin 4.00 myydään?

Kiitän vastauksesta jo kurria (?) etukäteen.

E: Aa, no kyllä 3.5 löydän itekki, esim tmi jani kaasalaiselta, alkuperänen kysymys kun oli "Mitkä kaikki rengasmerkit valmistaa/myy 4.00x8 renkaita." Pozoylta.

Re: Renkaat

Lähetetty: 06.09.2009 23:21
Kirjoittaja kurri
3.50 / 8 micheliniä löytyy ainakin mpt:ltä, 4.00 en äkkiseltään löytänyt mistään.

http://www.mpt.fi/index.php?productID=26746

e: löytyi sittenkin reliateciltä: http://www.reliatec.fi/cgi-bin/v2/shop?categories,2594

Re: Renkaat

Lähetetty: 07.09.2009 15:59
Kirjoittaja KuuSiTo
Saako jostain Michelin S1 kumeja kahdeksan tuuman vanteelle?

-Kiitos

Re: Renkaat

Lähetetty: 07.09.2009 16:01
Kirjoittaja kurri
pienin s1 on kymppi, ei saa.

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 16:42
Kirjoittaja Skyttari
Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 18:07
Kirjoittaja Zepzep
Mitenköhän saisin nuo renkaat vaihdettua helpoiten tuohon mankiin?

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 18:09
Kirjoittaja Jericho
No helpointa itel on kai viedä rengasliikkeesee. Ite sain ilmaseks renkaanvaihdo ainakin, joten eikai se paljoo maksa. (kysees oli yks endurorengas)

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 18:12
Kirjoittaja ukkoperkele
Bilteman rengasrudoilla onnistuu aikas hyvin! (Y) Ja seuraavaa kertaa ajatellen kannattaa laittaa sitä sinistä möhnää mikä liukastaa rengasta(en muista nimeä).

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 19:23
Kirjoittaja anapoolis
Ei mitään rengasrautoja kannata käyttää jos vaihtaa manan vakiovanteisiin renkaat. Mielestäni kaikista helpoin tapa on kyllä irrottaa rengas mankista, keskiö pois, ilmat sisäkumista pois, läpipultit aukaiset vanteista ja sitten vain nykäset vanteita.
Voi olla kyllä tiukassakin vanteet jos ovat ruostuneet yhteen (tuppaa mankeissa olemaan aika yleistä).

Jos sitä ruostetta sitten on siinä vanteessa sisäpuolelle, nii kannattaa ne ottaa pois ja vaikka kevyt sipaisu vaseliinia, nii ei ihan nii ruostu. Ja uuden renkaan kun asennat, niin kannattaa laittaa vaikka saippuaa renkaan "huulelle" paljon paremmin asettuu vanne :wink:

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 19:30
Kirjoittaja konkar
Skyttari kirjoitti:Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:
Ne vee rubberit on tubelessei, eli ei oo sisäkumia ollenkaa.

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 19:47
Kirjoittaja HPT
Mutta voi niihin sisäkumitkin laittaa. Itelläkin on pebsussa molemmat ulkokumit tubelesseja mutta sisärenkaat löytyy. Muutenkin paljo varmempi tapa laittaa, ainakin jos on kiinankumit. Mönkkärissä joskus vuoti molemmat takarenkaat vaikka kuinka monesta paikasta ja korjaantui helposti laittamalla sisäkumit.

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 20:11
Kirjoittaja Skyttari
konkar kirjoitti:
Skyttari kirjoitti:Nii siis käykös noi http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=158 sisukumit noihin vee rubberin saman levyisiin renkaisiin vaikka onkin eri profiililla :think:
Ne vee rubberit on tubelessei, eli ei oo sisäkumia ollenkaa.
Ai no tuota en tiennykkään mutta hyvä että nyt tuli selväks tuokin :shock: Kylhän nuo sisukumitkin vois tilata :roll:

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 20:19
Kirjoittaja Zepzep
Nyt on ongelmana lähinnä se että ei taho saada tota kumi irti noista vanteista sitte millää. Kyllä vanteet lähtee toisistaan irti ihan siististi.

Re: Renkaat

Lähetetty: 09.09.2009 20:47
Kirjoittaja Skyttari
leikkaa matto puukolla 8)