Sivu 34/67

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 17:42
Kirjoittaja Karhunen
Tehäänkö mankiin ihan kunnon nappulakumeja, vai pelkästään tollasia "katunappulakumeja)? Niillä pääsis talvella suht hyvin ja kesällä sitten montullakin.

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 19:14
Kirjoittaja Vilzze
Kun noita renkaita tilaisin ulkomailta, niin mitä tarkoittaa et onko TT vai TL?

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 19:17
Kirjoittaja kurri
Villi veikkaus: Tube Type ja Tube Less

Eli sisäkumilla ja ilman jos ei jo selvinnyt :P

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 19:18
Kirjoittaja Vilzze
jep, kyselinkin siltä myyjältä, katotaan mitä vstaa...

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 19:27
Kirjoittaja Grimnir
Karhunen kirjoitti:Tehäänkö mankiin ihan kunnon nappulakumeja, vai pelkästään tollasia "katunappulakumeja)? Niillä pääsis talvella suht hyvin ja kesällä sitten montullakin.
Nokian finnspeedit ja sitten bridgestonet on ihan hyvät nappulakumit, jos pitoo haluaa niin ostaa nastat tai pulttirenkaat (tai tekee itse)

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 20:48
Kirjoittaja vilperi16
Miten voi tehä ite nastakumit?
Laittaa vaa jotai nauloja? :mrgreen:

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 20:51
Kirjoittaja Grimnir
Pulttikumit voi tehdä itse. Jos oikein remonttireiska haluaa olla niin jotain poranastoja renkaisiin (ei taida kyllä olla tarpeeks lyhyita saatavilla)

Re: Renkaat

Lähetetty: 27.10.2009 20:55
Kirjoittaja Wiibo
Ja nyt kaikille tiedoksi että Nokia Finnspeedien valmistus on lopetettu. Hamstratkaa siis omanne nopeasti :D

Re: Renkaat

Lähetetty: 28.10.2009 17:06
Kirjoittaja Apes
Voihan vittu :D

Re: Renkaat

Lähetetty: 30.10.2009 16:41
Kirjoittaja Carbon
Voi eikä, oli varmasti Suomen ympärivuotisiin olosuhteisiin parhaat renkaat mitä sai... :cry:
Oliko Wiibo varma tieto?

E:Yritin tilata muutama viikko sitten EMC:ltä, mutta ei silloin ainakaan ollut. Pakko kai sitten turvautua duroihin seuraavaksi. Eiköhän finnspeedeillä ollut tarpeeksi kysyntää, vai mistäköhän valmistuksen lopetus mahtaa johtua? :think:

Re: Renkaat

Lähetetty: 30.10.2009 16:43
Kirjoittaja Wiibo
On varma tieto. Tietääkseni kyllä ainakin EMC:llä on vielä varastossa niitä. Ja kannattaa kysellä kaikki liikkeet läpi jos niitä haluaa saada.

Re: Renkaat

Lähetetty: 30.10.2009 18:04
Kirjoittaja ukkoperkele
Kyllä Finspeedit on varmaan parhaat renkaat mitä 8 vanteelle saa (sai). :) Kyllähän sen jo hinnastakin huomaa. 37e -moposport. Ite ostin rompetorilta 15e pari. Uuden veroset.

Re: Renkaat

Lähetetty: 03.11.2009 16:52
Kirjoittaja Karhunen
Heidenau K75 4.00-8.00 55M
Onko toi 4 tuuman vanteelle vai onko renkaan koko leveys 4 tuumaa?

Re: Renkaat

Lähetetty: 03.11.2009 16:54
Kirjoittaja Jericho
Menee 3.5-8 vanteelle, joten jälkimmäinen.

Kuva 4.00-8 Heidenauilla. Kuva lainattu FeraDolta, kiitos hänelle.
Näyttäs ainakin 3.5-8:eilta. Kuva Pepolta.

Re: Renkaat

Lähetetty: 03.11.2009 17:23
Kirjoittaja Karhunen
No mitäs renkaita ootte laittanu 4 tuuman vanteille? Haluaisin tollasta matalaa profiilia, niinkuin pepolla. Ja pitäisi mahtua vielä pidennettyyn vakiohaarukkaan. Eli juuri sopivan leveet, ei ylileveet :)

Re: Renkaat

Lähetetty: 14.11.2009 14:27
Kirjoittaja vilperi16
ostin tommosen kumin kaverilat 5e. kokemuksia? rengas on bridgestone trail wing-2

Kuva

Kuva

Re: Renkaat

Lähetetty: 14.11.2009 15:24
Kirjoittaja Arski69
vilperi16 kirjoitti:ostin tommosen kumin kaverilat 5e. kokemuksia? rengas on bridgestone trail wing-2
KUVA

KUVA

Hyvät on, ittellä ollu samat yli 5 vuotta

Ei kuvia quoteihin.
-Koshceck

Re: Renkaat

Lähetetty: 14.11.2009 19:21
Kirjoittaja bombero
Ei viitis laittaa talveks heidenaun kumeja kun mahtaa olla hiukan huono pito niillä.
Mut oisko järkeä tehä vanhoihin nappuloihin kunnon torat pulteilla,löis kumin läpi sopivan kokosia pultteja?

Re: Renkaat

Lähetetty: 14.11.2009 20:33
Kirjoittaja kurri
ohan noita tehty... kuluu kuulemma äkkiä.

http://www.snellmanmotosport.com/bestgrip/

jos perse kestää niin tommosia kehiin.

Re: Renkaat

Lähetetty: 14.11.2009 21:45
Kirjoittaja bombero
Nuo bestgrip nastat ois varmaan hyviä. :think:

Re: Renkaat

Lähetetty: 15.11.2009 14:38
Kirjoittaja tukse
Mulla on kestäny hondan vakio etukumi 10 vuotta ja 15000 kilsaa (Y)

Re: Renkaat

Lähetetty: 15.11.2009 14:55
Kirjoittaja vilperi16
mulla on kestäny hondan etukumi jo 27 vuotta ja saatanasti kulsoja :mrgreen:

Re: Renkaat

Lähetetty: 16.11.2009 20:06
Kirjoittaja Moikkeli
Skyteami vakiokumi kestäny 6200 km ja nyt pitää vaihtaa ihan pian :d

Re: Renkaat

Lähetetty: 16.11.2009 22:38
Kirjoittaja Skyttari
Vittu mulla se ei kestäny ku ehkä 400km :D

Edit:Joo takakumipa hyvinkin

Re: Renkaat

Lähetetty: 16.11.2009 22:57
Kirjoittaja sepo
Skyttari kirjoitti:Vittu mulla se ei kestäny ku ehkä 400km :D
se onkin takarengas luultavasti. Takarengas tuntuu kuluvan paljon nopeammin kuin eturengas :think: