Sivu 35/82
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 19:28
Kirjoittaja Kujumi
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495
Motor Power verkkokauppa - Päivityssarja 50cc -> 70cc
Nii tosta viel, että pitääkö ton kanssa kikkailla tiivisteitte kanssa jos lätkäsee uuenmallin koneeseen?
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 19:45
Kirjoittaja HPT
Ei tartte.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:15
Kirjoittaja homer94
Skyttari kirjoitti:No mites se on sitten että käykös tommonen tasalaki mäntä tommosen 124cc kannen kanssa?
Meinaan siis tietty kansi laskettuna niin paljon ku saa? Eipä ainakaan puristuksia hirveesti pitäis olla tolla tasapää männällä

Mikset vaan osta korkeapainemäntää akunarilta?
Porautat vaikka 52.4mm-->53.5mm ja laitat sivun alimman männän?Tulis 111.28 kuutiota, ja näyttää olevan kohtuullinen patti ja suunnattu kuvasta päätellen 52.4mm männälle
http://www.akunar.com/PRO_PISTONS.htm
Edit: Ekassa männässä on kokonainen patti, venataskut on vaan pienet.
Edit2: OOracingillä on kanssa 52.5mm mäntiä isolle venttiileille ja vähän pienemmille venttiileille.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... t&catId=63
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:18
Kirjoittaja nimierkki
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:19
Kirjoittaja Jericho
Äidissäs olis rojektia, tosta ollu valovuos sitte juttua jo.

Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:23
Kirjoittaja Skyttari
Paljos tuo tommonen pattimäntä maksaa ja paljo sit tuolta akunarilta on postit

Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:25
Kirjoittaja nimierkki
ihme ku ei oo hypänny omiin silmiin aikasemmin.
Aktiivisesti kuitenki näitä foorumeja selaan

Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:26
Kirjoittaja Jericho
Tilasin siis 311 eurolla,mihin lisäätään alv 22% sekä tullimaksu 5%. Tullimaksuprosentti on sitten pelkkä arvio,joku vois tarkentaa? Huomenna kuitenkin haen pakettini ja maksan kaikki maksut.
Edit: 311€:n paketti tuli siis maksamaan yhteensä 394€ alveineen ja tulleineen.
Eskomörkö tilaili akunarilta ja tolta näytti, ehkä näyttää vähän kalliilta posteilta, mutta monella satasel tos osiakin on.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 09.09.2009 20:28
Kirjoittaja homer94
Skyttari kirjoitti:Paljos tuo tommonen maksaa ja paljo sit tuolta akunarilta on postit

Ooracingiltä näkee hinnat suoraa, ja kun tekee tunnuksen ja klikkailee eteenpäin tilausta niin näkee postikulut tilaamatta.
Akunarilla sama homma, mutta hinnat näkee kun tuotteen lisää ostoskoriin.
Ooracingin rahayksikkö= Englannin (iso-britannian) punta
Akunarin rahayksikkö= Dollari, yhdysvallat
Molemmat voi muuntaa muunnin.com/valuuttalaskuri tai ratesfx.com
+ kaikki shitti mitä Koshceck sanoi
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 21.09.2009 15:00
Kirjoittaja monki
menees toi motorpowerin 50>70cc
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495 päivityssarja suoraan uudenmallin koneeseen? Ja Tuleeko tuossa kannessa "sisuskalut" (venat nokka ja muut hilut) mukaan? ja kuulin juttua että pitää olla skyteamin nokkaratas joten käykö tämä:
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1665 ??
ja jos pitemmällä tähtäimellä ajatellaan niin mistä tohon saa mäntiä sitten kun tulee porautuksen aika? =)
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 21.09.2009 15:11
Kirjoittaja kurri
Menee uuteenmalliin, sisuskaluista ei ole hajua.
Ainakaan oikea sivulätkä ei sovi hondasta jos ne kannet puuttuu.
Ratas näyttäis sopivalta.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 21.09.2009 15:15
Kirjoittaja monki
kurri kirjoitti:Menee uuteenmalliin, sisuskaluista ei ole hajua.
Ainakaan oikea sivulätkä ei sovi hondasta jos ne kannet puuttuu.
Ratas näyttäis sopivalta.
joo kitos tiedosta

sanokaa joku muu jos tietää sivukansista ja "sisuskaluista"?
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 21.09.2009 17:47
Kirjoittaja HPT
Kaikki muu mukana paitsi päätykansi. En ole aivan varma mutta tietääkseni.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 07:50
Kirjoittaja monki
HPT kirjoitti:Kaikki muu mukana paitsi päätykansi. En ole aivan varma mutta tietääkseni.
no sanokaa joku muu joka on
varma asiasta eli tuleeko tuossa motorpowerin yllämainitussa päivityssarjassa kannen "sisuskalut" ja "kannet" mukaan? =)
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 08:02
Kirjoittaja Wiibo
Eikö olis vaan helpompaa SOITTAA Motorpowerille eikä kysellä joltain foorumilta jos joku sattuis tietämään.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 08:26
Kirjoittaja monki
Wiibo kirjoitti:Eikö olis vaan helpompaa SOITTAA Motorpowerille eikä kysellä joltain foorumilta jos joku sattuis tietämään.
joo
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 14:40
Kirjoittaja HPT
No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 15:16
Kirjoittaja zaku
Onko kellään kokemuksia
tästä?
Ei näytä kovinkaan laadukkaalta verrattuna vaikka moposopin 72cc sarjoihin.
Missäs muualla myydään 82-85cc sarjoja?
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 15:57
Kirjoittaja monki
HPT kirjoitti:No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...
Mitä helvettiä nä vihjailet? Osaan vittu paremmin asentaa ku sinä stana.
sori off topic

mutta vituttaa tollane "et sä osaa" rallatus.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 16:03
Kirjoittaja Wiibo
Jotenkin epäilen tota väitettä ^
Soititko jo?
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 16:54
Kirjoittaja ukkoperkele
Mä en epäile yhtään. Eikös HPT itekki kertonu että pyttyä vaihtaessa pasko PBR:än vakiokeneen?

Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 17:21
Kirjoittaja Kujumi
monki kirjoitti:HPT kirjoitti:No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...
Mitä helvettiä nä vihjailet? Osaan vittu paremmin asentaa ku sinä stana.
sori off topic

mutta vituttaa tollane "et sä osaa" rallatus.
No joko soitit? Itelläkin kiinnostas tietää tuo kun samat osat postissa odottamassa hakua.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 18:36
Kirjoittaja ukkoperkele
Huoh. Avutonta porukkaa

Ei se oo niin saatanan vaikeeta ite näppäillä numeroo ja soittaa ja kysyä.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 18:57
Kirjoittaja Kujumi
ukkoperkele kirjoitti:Huoh. Avutonta porukkaa

Ei se oo niin saatanan vaikeeta ite näppäillä numeroo ja soittaa ja kysyä.
Ei ole saldoa millä soittaa, ja vanhemmat on töissä.
Re: Virityssylinterit
Lähetetty: 22.09.2009 20:08
Kirjoittaja HPT
ukkoperkele kirjoitti:Mä en epäile yhtään. Eikös HPT itekki kertonu että pyttyä vaihtaessa pasko PBR:än vakiokeneen?

Paskoin, mutta se oli sitä sekavaa aikaa... Sitte ku sai satakympin niin on melkeinpä ollu vaan ilonen siitä ku pasko sen
