Sivu 35/82

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 19:28
Kirjoittaja Kujumi
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495
Motor Power verkkokauppa - Päivityssarja 50cc -> 70cc

Nii tosta viel, että pitääkö ton kanssa kikkailla tiivisteitte kanssa jos lätkäsee uuenmallin koneeseen?

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 19:45
Kirjoittaja HPT
Ei tartte.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:15
Kirjoittaja homer94
Skyttari kirjoitti:No mites se on sitten että käykös tommonen tasalaki mäntä tommosen 124cc kannen kanssa?
Meinaan siis tietty kansi laskettuna niin paljon ku saa? Eipä ainakaan puristuksia hirveesti pitäis olla tolla tasapää männällä :think:
Mikset vaan osta korkeapainemäntää akunarilta?
Porautat vaikka 52.4mm-->53.5mm ja laitat sivun alimman männän?Tulis 111.28 kuutiota, ja näyttää olevan kohtuullinen patti ja suunnattu kuvasta päätellen 52.4mm männälle

http://www.akunar.com/PRO_PISTONS.htm

Edit: Ekassa männässä on kokonainen patti, venataskut on vaan pienet.
Edit2: OOracingillä on kanssa 52.5mm mäntiä isolle venttiileille ja vähän pienemmille venttiileille.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... t&catId=63

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:18
Kirjoittaja nimierkki

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:19
Kirjoittaja Jericho
Äidissäs olis rojektia, tosta ollu valovuos sitte juttua jo. 8)

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:23
Kirjoittaja Skyttari
Paljos tuo tommonen pattimäntä maksaa ja paljo sit tuolta akunarilta on postit :think:

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:25
Kirjoittaja nimierkki
ihme ku ei oo hypänny omiin silmiin aikasemmin.
Aktiivisesti kuitenki näitä foorumeja selaan ;D

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:26
Kirjoittaja Jericho
Tilasin siis 311 eurolla,mihin lisäätään alv 22% sekä tullimaksu 5%. Tullimaksuprosentti on sitten pelkkä arvio,joku vois tarkentaa? Huomenna kuitenkin haen pakettini ja maksan kaikki maksut.

Edit: 311€:n paketti tuli siis maksamaan yhteensä 394€ alveineen ja tulleineen.

Eskomörkö tilaili akunarilta ja tolta näytti, ehkä näyttää vähän kalliilta posteilta, mutta monella satasel tos osiakin on.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 09.09.2009 20:28
Kirjoittaja homer94
Skyttari kirjoitti:Paljos tuo tommonen maksaa ja paljo sit tuolta akunarilta on postit :think:
Ooracingiltä näkee hinnat suoraa, ja kun tekee tunnuksen ja klikkailee eteenpäin tilausta niin näkee postikulut tilaamatta.

Akunarilla sama homma, mutta hinnat näkee kun tuotteen lisää ostoskoriin.

Ooracingin rahayksikkö= Englannin (iso-britannian) punta
Akunarin rahayksikkö= Dollari, yhdysvallat

Molemmat voi muuntaa muunnin.com/valuuttalaskuri tai ratesfx.com

+ kaikki shitti mitä Koshceck sanoi

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 21.09.2009 15:00
Kirjoittaja monki
menees toi motorpowerin 50>70cc http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495 päivityssarja suoraan uudenmallin koneeseen? Ja Tuleeko tuossa kannessa "sisuskalut" (venat nokka ja muut hilut) mukaan? ja kuulin juttua että pitää olla skyteamin nokkaratas joten käykö tämä: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1665 ??

:think:
ja jos pitemmällä tähtäimellä ajatellaan niin mistä tohon saa mäntiä sitten kun tulee porautuksen aika? =)

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 21.09.2009 15:11
Kirjoittaja kurri
Menee uuteenmalliin, sisuskaluista ei ole hajua.
Ainakaan oikea sivulätkä ei sovi hondasta jos ne kannet puuttuu.

Ratas näyttäis sopivalta.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 21.09.2009 15:15
Kirjoittaja monki
kurri kirjoitti:Menee uuteenmalliin, sisuskaluista ei ole hajua.
Ainakaan oikea sivulätkä ei sovi hondasta jos ne kannet puuttuu.

Ratas näyttäis sopivalta.

joo kitos tiedosta :D sanokaa joku muu jos tietää sivukansista ja "sisuskaluista"?

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 21.09.2009 17:47
Kirjoittaja HPT
Kaikki muu mukana paitsi päätykansi. En ole aivan varma mutta tietääkseni.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 07:50
Kirjoittaja monki
HPT kirjoitti:Kaikki muu mukana paitsi päätykansi. En ole aivan varma mutta tietääkseni.
no sanokaa joku muu joka on varma asiasta eli tuleeko tuossa motorpowerin yllämainitussa päivityssarjassa kannen "sisuskalut" ja "kannet" mukaan? =)

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 08:02
Kirjoittaja Wiibo
Eikö olis vaan helpompaa SOITTAA Motorpowerille eikä kysellä joltain foorumilta jos joku sattuis tietämään.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 08:26
Kirjoittaja monki
Wiibo kirjoitti:Eikö olis vaan helpompaa SOITTAA Motorpowerille eikä kysellä joltain foorumilta jos joku sattuis tietämään.
joo

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 14:40
Kirjoittaja HPT
No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 15:16
Kirjoittaja zaku
Onko kellään kokemuksia tästä?
Ei näytä kovinkaan laadukkaalta verrattuna vaikka moposopin 72cc sarjoihin. :think:

Missäs muualla myydään 82-85cc sarjoja?

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 15:57
Kirjoittaja monki
HPT kirjoitti:No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...
Mitä helvettiä nä vihjailet? Osaan vittu paremmin asentaa ku sinä stana.

sori off topic :oops: mutta vituttaa tollane "et sä osaa" rallatus.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 16:03
Kirjoittaja Wiibo
Jotenkin epäilen tota väitettä ^

Soititko jo?

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 16:54
Kirjoittaja ukkoperkele
Mä en epäile yhtään. Eikös HPT itekki kertonu että pyttyä vaihtaessa pasko PBR:än vakiokeneen? :lol:

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 17:21
Kirjoittaja Kujumi
monki kirjoitti:
HPT kirjoitti:No soita jo!
Ainiijoo, et sä osaa... Siinä tapauksessa parempi heittää ajatus tuosta paketista huishelvettiin...
Mitä helvettiä nä vihjailet? Osaan vittu paremmin asentaa ku sinä stana.

sori off topic :oops: mutta vituttaa tollane "et sä osaa" rallatus.
No joko soitit? Itelläkin kiinnostas tietää tuo kun samat osat postissa odottamassa hakua.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 18:36
Kirjoittaja ukkoperkele
Huoh. Avutonta porukkaa :| Ei se oo niin saatanan vaikeeta ite näppäillä numeroo ja soittaa ja kysyä.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 18:57
Kirjoittaja Kujumi
ukkoperkele kirjoitti:Huoh. Avutonta porukkaa :| Ei se oo niin saatanan vaikeeta ite näppäillä numeroo ja soittaa ja kysyä.
Ei ole saldoa millä soittaa, ja vanhemmat on töissä.

Re: Virityssylinterit

Lähetetty: 22.09.2009 20:08
Kirjoittaja HPT
ukkoperkele kirjoitti:Mä en epäile yhtään. Eikös HPT itekki kertonu että pyttyä vaihtaessa pasko PBR:än vakiokeneen? :lol:
Paskoin, mutta se oli sitä sekavaa aikaa... Sitte ku sai satakympin niin on melkeinpä ollu vaan ilonen siitä ku pasko sen :mrgreen: