Sivu 77/79

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 10.03.2016 18:42
Kirjoittaja ZJ90
Samaa paskaa ku muutki kiinankoneet. :x Rajotin ei liity ite moottoriin millään tavalla. :roll:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 10.03.2016 20:02
Kirjoittaja Mini20
Neuvoja miten vaihteiston saisi helpoiten kasattua samurai 110cc:ssä? Ja jos jollain sattuisi olemaan vaikka kuvan niin saisin varmuuden mikä kuuluu mihinkin? Ratasnippu on kasassa ja vaihderumpu siinä. Eniten selvyyttä tarvitsisin vaihderummun päähän tuleviin hommiin. :lol:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 27.03.2016 15:50
Kirjoittaja Rikuu
http://pitracing.fi/shop/moottorit/Lifan-140cc-moottori
Oisko toi 140cc lifani parempi ku 125cc pbr/mankii ku tarkotus ois et keulis kevyesti ja kulkiski sinne 90 paremmalle puolelle :think: Nii ja tos 140cc:s ois secondary kytkinki

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 28.03.2016 03:15
Kirjoittaja Santzu
Osta 49cc

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 11.04.2016 14:12
Kirjoittaja ariilari
Tuumailin sellaista että usein on näitä YX ja muitakin isompia koneita asennettu Skyteamin runkoon joka on pidempi kuin Monkeyn runko.
Onko ollut sovitusongelmia Japanin Monkeyn runkoon ja Jincehengiin jossa samankokoinen runko? Oisko tuo jinkku "seinäänajetulla" levykeulalla kaiken ahtain?

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 11.04.2016 16:39
Kirjoittaja panda
Aivan samalla lailla mahtuu joka runkoon, mut 10" ja madallettu"seinääajettu keula" nii sit käy ahtaaksi, ei kestä montuista ajella et osuu koneeseen :!:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 11.04.2016 17:09
Kirjoittaja ariilari
Hyvä. Kiitos tiedosta.

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 03.05.2016 21:24
Kirjoittaja Maikhou
1. Onko porukalla kokemusta tuosta Pitracingin 110cc koneesta, et kannattaako ostaa? Taitaapi olla kiinanpojan kasaama.. :lol:

2. Jos lyön satakympin kiinni, ni kauan tuota sisäänajoa pitäis suorittaa? Ja tarviikos siinä vahvistaa mitään osia kenties?

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 04.05.2016 14:59
Kirjoittaja Ventti
Maikhou kirjoitti:1. Onko porukalla kokemusta tuosta Pitracingin 110cc koneesta, et kannattaako ostaa? Taitaapi olla kiinanpojan kasaama.. :lol:

2. Jos lyön satakympin kiinni, ni kauan tuota sisäänajoa pitäis suorittaa? Ja tarviikos siinä vahvistaa mitään osia kenties?

Joo o, eihän se nyt paljoo vaikuta missä konneensa kasaavat, oikeastaan kaikki Suomessa myytävät 110cc ovat Kiinan poikkaittein "laatutyötä"... Eli kyllähän se nyt varmaan semmonen ihan kohtalainen on, kun kumminkihan ne kaikki <-110cc tullee samasta tehtaasta, vaikka onhan noita merkkejä vaikka muille jakaa.

Ja sitten sisäänajoon varmaan riittää joku parisen tankillista vaihtelevilla kierroksilla ajelua, ei ole siis suotavaa ajaa tasaisilla kierroksilla ja sitä ennen varmaan jottain 15min tyhjää käytät. Niinniin ja sitten vielä että keuliminen ja kumin polttaminen ei ole suotavaa, ja seokset kannattaa kattoa ettei nyt ainakaan laihalla käy. :)

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 12.05.2016 21:03
Kirjoittaja racer123
Noniin elikkäs tuli ostettua tommonen 140 Lifan jossa kiksin rattaat paskana. Mitenköhän mahtaa olla kun mm. oorilla myydään kys.koneeseen sopivia rattaita joissa kuitenkin on hampaita ihan eri määrä kuin noissa mitä tuolla oli, että mahtaako pelata? :think:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 01.06.2016 17:17
Kirjoittaja Mini20
Mistä saan samurai 110cc vm 2009 magneeton kiilan? Ajattelin nytjo suoraan täältä kysyä ku yhden väärän kokoisen tilannut jo. :roll: :mrgreen:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.06.2016 16:44
Kirjoittaja Mini20
Eikö kukaan tosiaan tiedä? :think:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.06.2016 17:26
Kirjoittaja Moniosaaja97
racer123 kirjoitti:Noniin elikkäs tuli ostettua tommonen 140 Lifan jossa kiksin rattaat paskana. Mitenköhän mahtaa olla kun mm. oorilla myydään kys.koneeseen sopivia rattaita joissa kuitenkin on hampaita ihan eri määrä kuin noissa mitä tuolla oli, että mahtaako pelata? :think:
Suosittelen että ostaisit samassa paketissa kaikki nuo 3 kpl kiksin rattaita semmoiselta sivustolta kuin aliexpress. Tilasimme sieltä kaverini 140cc lifaniin kaikki kiksin rattaat, ihmettelimme aluksi myös että hampaita on eri määrä kuin koneen alkuperäisissä rattaissa mutta ne menivät siihen suoraan kun kaikki kiksin rattaat vaihtoi kerralla ja nyt kyseinen kone on tikissä ja toimii (Y) . Itse yllätyin kyseisestä sivusta todella iloisesti kun tein ensimmäiset tilaukseni sieltä :D . Hinta paljon halvempi monissa tuotteissa kuin suomessa tai muualla EU:ssa ja ne sisältävät useimmiten postikulut. Ainoastaan että toimitusaika on sen 2-4 viikkoa mutta itse ainakin odottaisin sen ajan, nykyään tilaan lähes 100 prosentisesti kaikki tarvitsemani varaosat ja tarvikkeet aliexpressistä koska ne tulevat niin paljon halvemmaksi kuin täällä ja tähän mennessä kaikki sieltä tilaamani tuotteet ovat olleet erittäin hyvälaatuisia (Y) . Suosittelen lämpimästi... (C)

http://www.aliexpress.com/item/HP-LIFAN ... 7e9c3cc0c0

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 03.08.2016 13:52
Kirjoittaja Mini20
Paljonkos samurain 110cc motilla mahollista saada manki kulkemaan? Ilman pyttyihin ja kansiin koskemisia. Jos sais vauhdin ja hilppeet mitä tähän tarvittaisiin niin olisin kiitollinen!

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 04.08.2016 13:12
Kirjoittaja Rikuu
Itellä kulki 110cc kone, 20mm kaasaarilla, minicrossin suoralla putkella ja koskemattomilla kanavilla ja mangeettolla, 3. vaihteella 61km/h 15-32 väleillä pbrässä. Oli kyllä kivasi voimaa yms. Mutta tuo kone alkaa rehellisesti sanottuna vituttaa, ostaessa hajosi staattori heti, sitte alkoi vuotamaan öljyä, no senkin kanssa muutaman viikon tappeli. ni eiköhä mennyt vielä mg-kiilakin. Sitten eilen olin tulossa kaverilta, ni eiköhä se sitte leiponu puolen kilsan päähä himasta. Onneks kaveri oloi muutenki tulos meille ni se työns himaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 04.08.2016 14:36
Kirjoittaja panda
Kyllä kai sen saa joku 90 kulkemaa "bolton" vireillä... Itellä ei 110 kaa ollu mitää ongelmi ku perus et stefat vuotaa öljyä. Ja sikaa se sai nii maa perkuleesti, mutta pakko ku ei se kule muute mihkää :D Nokkaa, 22-24mm kaasari ja imukaula kohistettuna/siistittynä, minikrossi putki ja 17-34 välit, joku vapariputsari, outter/inneri Kaikki turhakkeet pois et kevenee sen 10kg ja madallusta.

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 12.09.2016 20:16
Kirjoittaja Ekk
Onko kellään kokemusta tosta Wandan 125cc koneesta?
http://www.wandamotor.fi/moottori-kasik ... 22002.html
Helvetin halpa ois ainakin kun tulee kaasarikin mukana.

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 12.09.2016 20:55
Kirjoittaja panda
Varmasti yhtä hyvä kun muutki, samalta tehtaalta ne tulee samoilla osilla.

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 12.09.2016 21:22
Kirjoittaja Ekk
Kiitoksia, pitänee katsella kun rahaa tippuu tilille. (Y)

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 26.10.2016 12:22
Kirjoittaja Maikhou
Miten tommosesta 110cc Pitracingin valmiskoneesta 27mm imuaukolla saisi maksimaalisen potkun irti? Lähinnä setuppia kaipailisin :think: Nykyään meinaa puhti loppua kesken :lol:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 26.10.2016 13:32
Kirjoittaja panda
tollanen ja säädettävä nokkapyörä
http://mbfmoto.com/nokka-akseli-ratas-k ... -race.html

Koska kanava on väännetty 27mm lähölle ni toi ja sit 26mm imuakaula kohistettuna.
http://kauppa.motorpower.fi/varaosat-py ... 87733.html


Kanavien avarrus, sama melkee 110 kannesta vetää ohjurit kokonaa sileeks ku ne o ni halpoja et voi ostaa uuden sit jos hajoo, ja laskee sitä millin. Palotilaa voi vähä siistiä/kiilottaa ja sit pakoventtiili muotoilla... Joku kiva putki siihen, venttiilitaskuja vähä isontaa.
Mulla oli suunnilee noilla seteillä semmone joka vei lifanin 150cc masaita :)

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.02.2017 01:58
Kirjoittaja Lepa
Tullut noita kiinan cafe racereita jonkin verran markkinoille. Suomessa ainakin AGM ja Mash merkksinä. Kummaltakin taitaa saada pysty- sekä vaakasylinterisinä. Jos tulisi päädyttyä tämmöiseen niin varmaan kannattavampi tuo vaakaversio? Luulisi löytyvän enemmän vaihtoehtoja koneswappiin.

Vaan mikäpä swappikone ja mistä? Pitäisi olla mahdollisimman luotettavaa bolt-on kamaa. Mitään sikahipojapskihifiä en kuitenkaan osta.

Lähdetään mielummin siitä, että paljon kuutioita ja oltava yli 15hv. Nämä mopot kun ovat vähän eri painoluokassa kuin mankit tai varikkopyörät eikä kuskiakaan enää neuvolassa punnita.

Sähköt ja kaasarihan näissä onkin jo yleensä kunnossa mutta entäpä putkisto tämmöiseen? Joutuuko itse väkertelemään?

Niin ja ei ole tainnut kiinavirittäjiltä vielä tulla ruiskuversioita näistä koneista?

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.02.2017 13:46
Kirjoittaja racer123
Luotettava ja +15hp vaakakone ei oikein sovi samaan lauseeseen, mutta varmaan YX160 tai Daytona 150 olis sitä mitä haetaan. Daytona tarvitsi ainakin omat sähkönsä kipinän tekoon, yx saattaa mennä vakioilla tai sitten ei.

Ruiskukoneita näissä ei oo pahemmin näkynyt, kun oon asiaan sattuneesta syystä perehtynyt (150cc koneeseen ruisku ja ehkä ahdin tekeillä pidemmän aikavälin projektina).

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.02.2017 18:46
Kirjoittaja Lepa
racer123 kirjoitti:Luotettava ja +15hp vaakakone ei oikein sovi samaan lauseeseen, mutta varmaan YX160 tai Daytona 150 olis sitä mitä haetaan. Daytona tarvitsi ainakin omat sähkönsä kipinän tekoon, yx saattaa mennä vakioilla tai sitten ei.

Ruiskukoneita näissä ei oo pahemmin näkynyt, kun oon asiaan sattuneesta syystä perehtynyt (150cc koneeseen ruisku ja ehkä ahdin tekeillä pidemmän aikavälin projektina).
Kyselin OORacingilta aiemmin, että kumpahan kannattaisi ostaa. Vaaka- vai pystysylinterinen. Kumpaakin mallia siis on markkinoilla ja heidän mielestään vaakamallinen, koska vaihtoehtoja on paljon enemmän.

Oletko sitä mieltä, että kannattaisi ehkä päätyä kuitenkin pystysylinteriseen? Näiden bolt-on istuvuudesta näiden agm devilin / mash fiftyn runkoon minulla ei ole aavistustakaan.

Daytona on ilmeisesti hinnaltaan sellainen, että jos sen ostaa niin samoin tein päätyy 190cc malliin? Sen sijaan tuo 184cc YX voisi olla hyvä kompromissi. Toisaalta sillähän jää sitten taas jossittelua, että olisi sittenkin pitänyt hommata se Daytona :D Katukäyttöön olisi mopo siis tulossa jos sellaiseen päädyn.

"Omat sähköt" siis tarkoittaako tämä, että daytonassa ei ole magneettoa/puolaa/cdi:tä, johon voi kytkeä valot? Varmaan löytyy kilkkeet siihenkin motteja myyvistä kaupoista?

Varmaan keskustelu kuuluisi jonnekin muualle mutta mistä kannattaisi noita motteja katsella? Asiantuntevia ja edullisia puljuja. Näyttäisi ainakin nuo OORacingin hinnat olevan aika korkealla verrattuna muihin, ainakin tuon YX:n osalta.

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Lähetetty: 07.02.2017 21:13
Kirjoittaja panda
Jos yli 15hp konetta haluat ni ei tuu löytymään alle 180cc semmosii, juuja se luotettavuus on täysin siittä kiinni miten sen rakentaa ja miten sitä käyttää. Itellä ei oo vasta ku yks kytkinratas hajonnu jonka voi laittaa sen piikkii et on yli 15hp. Pystkoneista en nii tiiä mut niitähä o 250cc asti jotka passaa minikrossiin. Voimaa niissä tuskin on. Grom:sta voit otta ruiskun sähköinee joka on bolttis vaakakoneeseen ja niitäki saa erikokosilla läppärungoilla, suuttimilla jne.