Keulimisrauta

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
aapo-93
Viestit: 3
Liittynyt: 24.01.2007 21:37
Paikkakunta: raahe

Keulimisrauta

Viesti Kirjoittaja aapo-93 »

noniin.. tein tämmösen aiheen ku ei näyttäny vielä olevan ja tarvisin apua.. ! elikkäs mimmosia keulimis rautoja ootte tehny mopoihinne? aijon tehä itelleni joten olisin kiitollinen hyvistä neuvoista.. :)
Viimeksi muokannut aapo-93, 09.02.2007 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pv:paska vehe :P kuvia mun manasta : http://www.motot.net/galleria/45512
waltt
Viestit: 214
Liittynyt: 22.05.2006 16:18
Paikkakunta: Eurajoki

Viesti Kirjoittaja waltt »

Mä voin myydä toimivaksi testatun jos kiinnostaa...
Txtr´
Viestit: 48
Liittynyt: 02.06.2006 19:17
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Txtr´ »

Laitappa kuvaa, jos vaan löytyy. Nii ja laittakaa vaan muutkin ketkä on tehnyt, niin voi sitten vähän vertailla ja katsella, josko sitä itsekin rupeis väsäämään jossain vaiheessa.
I have finished, when you'r at the start line. ;)
-----------------------------------------
|Honda|
waltt
Viestit: 214
Liittynyt: 22.05.2006 16:18
Paikkakunta: Eurajoki

Viesti Kirjoittaja waltt »

Kuvan saan otettua, mutta sellaista kuvaa ette saa että olis rauta kiinni mankissa... :wink:
4k1
Vip-käyttäjä
Viestit: 115
Liittynyt: 11.12.2005 20:39
Paikkakunta: SUUR-KUUSAA

Viesti Kirjoittaja 4k1 »

Orkkistarakasta saa melkein vasemmalla kädellä modattua täysin toimivan ja kestävän raudan, jos ei ole peukalo perseessä ja toinen nenässä...
Se, onko se sitten kaikista hienoin, onkin sitten ihan oma asiansa..

Mutta kuitenkin mankissa varsinkin tuohon vakiotarakan/ iskarien yläpään/ takavalon kiinnikkeisiin saa tehtyä suht pienellä vaivalla/budjetilla ihan toimivan raudan..

Mulla oli pbr:ään tehty yks rauta koulussa, mut ei oikein riittäny pokka vetää melkein klo 13 keuloja..:D Kuvan voin laittaa jos vielä löydän..
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Viesti Kirjoittaja Apes »

Ostin keulimarautani Spedr:iltä, kuvia allekirjoituksen linkistä...
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Ootko Apes koskaa keulinu tota vasten? Ku näyttäis siltä että melko pystyyn saa vetää ennenku ottaa kiinni! :wink: Ja jos tosta sais vähä parempaa kuvaa, vaikka irrallaan ni näkis nuo kiinnike kohat sun muut.. Viittisitkö muuten mittoja ottaa? Itekki haluttais tuommonen väsätä :)
Eemil-
Viestit: 88
Liittynyt: 02.08.2007 00:42
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Eemil- »

Hienosti tehty tuo apesilla oleva rauta (Y)
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Eemil- kirjoitti:Hienosti tehty tuo apesilla oleva rauta (Y)
Erittäin samaa mieltä. Se ei näytä yhtään "ylimääräseltä" vaan oikeestaan komistaa vaan :D :shock:
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Viesti Kirjoittaja Apes »

Jarso- kirjoitti:Ootko Apes koskaa keulinu tota vasten? Ku näyttäis siltä että melko pystyyn saa vetää ennenku ottaa kiinni! :wink: Ja jos tosta sais vähä parempaa kuvaa, vaikka irrallaan ni näkis nuo kiinnike kohat sun muut.. Viittisitkö muuten mittoja ottaa? Itekki haluttais tuommonen väsätä :)
Joskus vois ottaa tarkempaa kuvaa ja mittaa siitä kyl... En oo saanu keulittua tota vasten, nuo naarmut johtuu siitä että se on ottanu maahan sillon ku ei oo kantti kestäny ja oon hypänny pois kädet kahvoilla.
Kiitos kommenteista :)
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Apes:Eikö sulla oo youtubessa joku kikkailu video?
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

sopisko tuohon mun mankiin tuommonen rauta vai jätänkö tekemättä?

tarvetta sinänsä ei ole koska ei tuo jaksa ympäri keulia :lol:
Ramo
Viestit: 312
Liittynyt: 16.06.2006 20:40
Paikkakunta: keitele

Viesti Kirjoittaja Ramo »

lokitekki kirjoitti:sopisko tuohon mun mankiin tuommonen rauta vai jätänkö tekemättä?

tarvetta sinänsä ei ole koska ei tuo jaksa ympäri keulia :lol:
Minust on hienompi ilman...
kananen
Viestit: 307
Liittynyt: 20.09.2005 18:01
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja kananen »

lokitekki kirjoitti:sopisko tuohon mun mankiin tuommonen rauta vai jätänkö tekemättä?

tarvetta sinänsä ei ole koska ei tuo jaksa ympäri keulia :lol:
Aika noloo ainaki jos se rauta on kiinni muttei kuitenkaa osaa keulia.
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

tekis semmosen niinku takaspoilerin :P pittää kahtua jos jaksaa kokeilla tehä :)
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

meinaaks semmosta lippaa?
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Jarso- kirjoitti:meinaaks semmosta lippaa?
no joku että ei lipsaha penkilta jos opettelis keulii :P
Apes
Viestit: 320
Liittynyt: 14.09.2006 17:50

Viesti Kirjoittaja Apes »

lokitekki kirjoitti:
Jarso- kirjoitti:meinaaks semmosta lippaa?
no joku että ei lipsaha penkilta jos opettelis keulii :P
Selkänoja :lol:

Mulla muuten ei oo enää tota rautaa... Kauniimpi ilman, eikä tuota vasten koskaan tullut keulittua kun taito ei riitä.
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Apes kirjoitti:Mulla muuten ei oo enää tota rautaa... Kauniimpi ilman, eikä tuota vasten koskaan tullut keulittua kun taito ei riitä.
ei muutaku modaat sen vähä alemmas niin et pystyt keulii sitä vasten :P ite väsään nyt omaa ja kyllä luulen että pienen harjottelun jälkeen sen saa maahan ;)
Eemeli
Viestit: 168
Liittynyt: 26.08.2005 13:26
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Helpost menee rauta maahan ku painaa jarruu vast sit ku kolahtaa... Vakio tarakka ei kestä tätä rääkkiä eikä takavalo :D
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Eemeli kirjoitti:Helpost menee rauta maahan ku painaa jarruu vast sit ku kolahtaa... Vakio tarakka ei kestä tätä rääkkiä eikä takavalo :D
väsäänki ite semmosta mikä on vähän matalammalla ku toi vakio tarakka et saa paremmin sen maahan.. ja lampunki modaan niin että se on suojasa :) tarkotus ois koittaa tehä jotenki et pystyy vetään iha kunnol se maassa.. mielessä kävi että jos siihe raudan takasuoraan joka sit ottaa maahan kii pistäs putkiraudan joka pääsee pyörimään :D
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

sehän on huono jos on alle 12 klokissa ku sitteku se osuu maahan niin saman tien keula maassa :roll: empä usko että onnistuu ajaa sen varassa :D
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

lokitekki kirjoitti:sehän on huono jos on alle 12 klokissa ku sitteku se osuu maahan niin saman tien keula maassa :roll: empä usko että onnistuu ajaa sen varassa :D
no 12 klokkii en ala vetään, mutta kyllä mä luulen ni sen saa maahan ilman että heittää keulan maahan.. (ainaki mitä nyt kun se ei aivan valmis oo ja vähän koittanu ni ei se siitä oo alas heittäny, tosin vaan ykkösvaihteel kokeillu :lol: )
Hm-90
Viestit: 3
Liittynyt: 21.06.2007 17:16
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Keulimisrauta

Viesti Kirjoittaja Hm-90 »

Ei sitä tarvi mittään keulimisrautoja. :D tarkakkaa vahvistaa niin että siitä tullee vitun ruma nii on mieluisa. :wink:
Jarso-
Viestit: 406
Liittynyt: 26.08.2007 10:07
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Keulimisrauta

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Hm-90 kirjoitti:Ei sitä tarvi mittään keulimisrautoja. :D tarkakkaa vahvistaa niin että siitä tullee vitun ruma nii on mieluisa. :wink:
kun ei oo tarakkaa ;) edellinen omistaja hukannut jonnekkin.
Vastaa Viestiin