noniin.. tein tämmösen aiheen ku ei näyttäny vielä olevan ja tarvisin apua.. ! elikkäs mimmosia keulimis rautoja ootte tehny mopoihinne? aijon tehä itelleni joten olisin kiitollinen hyvistä neuvoista..
Viimeksi muokannut aapo-93, 09.02.2007 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laitappa kuvaa, jos vaan löytyy. Nii ja laittakaa vaan muutkin ketkä on tehnyt, niin voi sitten vähän vertailla ja katsella, josko sitä itsekin rupeis väsäämään jossain vaiheessa.
I have finished, when you'r at the start line.
----------------------------------------- |Honda|
Orkkistarakasta saa melkein vasemmalla kädellä modattua täysin toimivan ja kestävän raudan, jos ei ole peukalo perseessä ja toinen nenässä...
Se, onko se sitten kaikista hienoin, onkin sitten ihan oma asiansa..
Mutta kuitenkin mankissa varsinkin tuohon vakiotarakan/ iskarien yläpään/ takavalon kiinnikkeisiin saa tehtyä suht pienellä vaivalla/budjetilla ihan toimivan raudan..
Mulla oli pbr:ään tehty yks rauta koulussa, mut ei oikein riittäny pokka vetää melkein klo 13 keuloja.. Kuvan voin laittaa jos vielä löydän..
Ootko Apes koskaa keulinu tota vasten? Ku näyttäis siltä että melko pystyyn saa vetää ennenku ottaa kiinni! Ja jos tosta sais vähä parempaa kuvaa, vaikka irrallaan ni näkis nuo kiinnike kohat sun muut.. Viittisitkö muuten mittoja ottaa? Itekki haluttais tuommonen väsätä
Jarso- kirjoitti:Ootko Apes koskaa keulinu tota vasten? Ku näyttäis siltä että melko pystyyn saa vetää ennenku ottaa kiinni! Ja jos tosta sais vähä parempaa kuvaa, vaikka irrallaan ni näkis nuo kiinnike kohat sun muut.. Viittisitkö muuten mittoja ottaa? Itekki haluttais tuommonen väsätä
Joskus vois ottaa tarkempaa kuvaa ja mittaa siitä kyl... En oo saanu keulittua tota vasten, nuo naarmut johtuu siitä että se on ottanu maahan sillon ku ei oo kantti kestäny ja oon hypänny pois kädet kahvoilla.
Kiitos kommenteista
Apes:Eikö sulla oo youtubessa joku kikkailu video?
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Apes kirjoitti:Mulla muuten ei oo enää tota rautaa... Kauniimpi ilman, eikä tuota vasten koskaan tullut keulittua kun taito ei riitä.
ei muutaku modaat sen vähä alemmas niin et pystyt keulii sitä vasten ite väsään nyt omaa ja kyllä luulen että pienen harjottelun jälkeen sen saa maahan
Eemeli kirjoitti:Helpost menee rauta maahan ku painaa jarruu vast sit ku kolahtaa... Vakio tarakka ei kestä tätä rääkkiä eikä takavalo
väsäänki ite semmosta mikä on vähän matalammalla ku toi vakio tarakka et saa paremmin sen maahan.. ja lampunki modaan niin että se on suojasa tarkotus ois koittaa tehä jotenki et pystyy vetään iha kunnol se maassa.. mielessä kävi että jos siihe raudan takasuoraan joka sit ottaa maahan kii pistäs putkiraudan joka pääsee pyörimään
lokitekki kirjoitti:sehän on huono jos on alle 12 klokissa ku sitteku se osuu maahan niin saman tien keula maassa empä usko että onnistuu ajaa sen varassa
no 12 klokkii en ala vetään, mutta kyllä mä luulen ni sen saa maahan ilman että heittää keulan maahan.. (ainaki mitä nyt kun se ei aivan valmis oo ja vähän koittanu ni ei se siitä oo alas heittäny, tosin vaan ykkösvaihteel kokeillu )