Keulimisrauta
Re: Keulimisrauta
tämmöstä paskaa tein mutta piti silti laittaa paikalleen
tuo on vaan ettei uudestaan hajoa takalamppu keulimis harjotuksissa
koko perä on 2cm vinossa poikittais suunnassa
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... 248yd7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... 235ik7.jpg
tuo on vaan ettei uudestaan hajoa takalamppu keulimis harjotuksissa
koko perä on 2cm vinossa poikittais suunnassa
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... 248yd7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... 235ik7.jpg
Toihan on oikeestaan aika pirun tyylikäs :O mistä teit ton?
taitaa olla samaa putkea kun pakoputki.. oli tallin lattialla tuommonen valmiiks taivutettu mutka.
kiinnikkeet on patentoitu kaiken näkösistä metallin palasista
kiinnikkeet on patentoitu kaiken näkösistä metallin palasista
Kiinnike kohathan varmaan sais ku helposti rälläköis semmoset lovet niihi sit hitsais yhteen niin et siihe tulis semmone kapeempi ja siitä reikä läpi Olis sitte yhtä samaa kappaletta koko paska. Jotain tollasta vois itekki kehitellä jossei vakio tarakkaa laita.
pistäkääpäs kuvaa miten ootte kiinnittänyt rautanne kun ei ole sellaista selvää kuvaa missään...
Oh Sh*t, its working
tarakan rei istä. pirun vaikee kyl tehä jos on penkkiä ja valoa eesä
sen kyllä uskoolokitekki kirjoitti:tarakan rei istä. pirun vaikee kyl tehä jos on penkkiä ja valoa eesä
Oh Sh*t, its working
Rupesin tuosa yks päivä tekeen jonkulaista rautaa itelle, alotin siitä että tarakan kiinnitysreikiin hitsasin paksuja rikkoja ja vahvistelin sitä kiinnitystä, sitte kulmarauasta semmoset kiinnikkeet iskarien kiinnitystapeille, vielä pitäs saaha loppuosa tehtyä, ajattelin semmosta että vähä yli 12 nii sitte ottaa maahan.
Olen tässä aatellut alkaa tekemään keulimarautaa kysyisin muutaman seikan, eli laitan sen kiinni niihin tarakan paikkoihin niin täytyykö minun vahvistaa runkoa?
Mistä materiaalista se kannattais tehdä että kestäisi kulman ottoa? ja voitte antaa kaikkia niksejä miten siitä tulisi hyvä!
Mistä materiaalista se kannattais tehdä että kestäisi kulman ottoa? ja voitte antaa kaikkia niksejä miten siitä tulisi hyvä!
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
kyllä runko kestää, siinä kohalla on kuitenkin kiinni myös iskarit.. kannattaa tehdä siitä raudasta sen verran heppoinen että mieluummin särkyy se kuin runko jos käy moka.
mä tekisin varmaankin kiinnityskorvakkeet lattaraudasta ja tukiputken ~15mm putkesta tai neliöputkesta (raudasta siis, helppoa työstää, hitsivehkeitä löytyy monesta paikasta jne.) ja sitten muutama tuki samasta materiaalista poikittain johonkin takalampun taakse.. itse maassa laahattava osa sitten vaikka jostain kulmaraudasta.
mä tekisin varmaankin kiinnityskorvakkeet lattaraudasta ja tukiputken ~15mm putkesta tai neliöputkesta (raudasta siis, helppoa työstää, hitsivehkeitä löytyy monesta paikasta jne.) ja sitten muutama tuki samasta materiaalista poikittain johonkin takalampun taakse.. itse maassa laahattava osa sitten vaikka jostain kulmaraudasta.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Mihinkäs tuo "keulimisraudaksi":kin kutsuttu tarakka oikein tulee kiinni? Tommonen houkuttelis, lienee se kiinnityspaikka siinä penkin alla rungossa?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
no tuossa kuvassahan näkyy kiinnityspultit
Itelläni ton tarakan voi laittaa vaan yhellä pultilla kiinni, ku sen toisen reijän sisällä nii siellä on joku metalli paska eessä
Nii kannattaisko porata se metalli paska pois, että saa 2 pultilla kiinni? vai pysyykö yhellä pultilla?
Nii kannattaisko porata se metalli paska pois, että saa 2 pultilla kiinni? vai pysyykö yhellä pultilla?
Kuvia menopeleistä
Siinä rungossa on reiät ja tarakassa semmoset korvakkeet, niistä vaan pultit läpi ja toiseen päähän mutterit. Näyttää erilaiselta kun orkkis tarakka, toi on vääntyny kulman otoista.
nyt on kunnon rauta mankissa, pistän kuvaa v-lopun aikana
edit. tässä kuvaa. kuvasta poiketen, tota takavaloo ei enään ole, ja rauta myöskin maalattu.
edit. tässä kuvaa. kuvasta poiketen, tota takavaloo ei enään ole, ja rauta myöskin maalattu.
Heavy Duty Kui paksuu,rautaa, ilmeisesti?
sanotaa vaikka näin et tarpeeks paksuuBomb3r kirjoitti:Heavy Duty Kui paksuu,rautaa, ilmeisesti?
Ennen varmaan runko hajoo ku toi rauta Tuleeko 12´clock? Menee vähän offariks mut muutenki aika hiljanen topic..
se on 11.47 suurinpiirtein eli melkee 12 o´clock.Bomb3r kirjoitti:Ennen varmaan runko hajoo ku toi rauta Tuleeko 12´clock? Menee vähän offariks mut muutenki aika hiljanen topic..
Tuleeko mankin vakiotarakka samanlailla kiinni kuin Astarin vähän ylempänä linkittämässä kuvassa oleva tarakka eli rungon sivuille?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
Kyllä tulee.Rothmans kirjoitti:Tuleeko mankin vakiotarakka samanlailla kiinni kuin Astarin vähän ylempänä linkittämässä kuvassa oleva tarakka eli rungon sivuille?
Joo no tässä olisi mun tarakka jota on tehnyt 3x J.R:ää tässä olisi kuva siittä mutta muuta kunnon kuvaa ei ole. maalaus just tossa
- Liitteet
-
- kewlrauta.jpg (16.47 KiB) Katsottu 9241 kertaa
Toihan on näppärän näkönen Mut olis sellanen kysymys, et kestääköhän vakio tarakka jos rälläköin sen keskimmäisen tuen pois? Olis helpomp laittaa jalka siihen jossei sitä olis..