Tuplakaasarit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Kaikkihan tietävät tämän: Pitkä kurkku = vääntää vaan ei kierrä, lyhyt kurkku = kiertää vaan ei väännä... (No ei nyt ihan noin, mutta antaa suuntaa)... Iso kaasari: pelaa hienosti yläkierroksilla... Pieni kaasari: pelaa hienosti alakierroksilla... Mites jos laittais kaks kaasaria, ison ja pienen... erimittaset imukaulat ja eripituiset vaijerit... Saiskos paremmin kiihtyvän vehkeen (tietty riippuu kuskista) ?
Z50J
-
- Viestit: 274
- Liittynyt: 20.09.2005 22:32
- Paikkakunta: Lahti/Hollola
Eikös tuossa mene virtaukset aivan päin persettä
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Ööö, ei. Niiden virtaus lasketaan yhteen, ja sillon ne vastaa yhtä isoa kaasaria. Parooni, ei kai ne virtaukset vituiks mene mut typerältä kuulostaa laittaa 2 eri kokosta, ei siinä ole mitään järkeä ja säätämisestä tulee aivan tolkutontarattus kirjoitti:Kaikkihan tietävät tämän: Pitkä kurkku = vääntää vaan ei kierrä, lyhyt kurkku = kiertää vaan ei väännä... (No ei nyt ihan noin, mutta antaa suuntaa)... Iso kaasari: pelaa hienosti yläkierroksilla... Pieni kaasari: pelaa hienosti alakierroksilla... Mites jos laittais kaks kaasaria, ison ja pienen... erimittaset imukaulat ja eripituiset vaijerit... Saiskos paremmin kiihtyvän vehkeen (tietty riippuu kuskista) ?
Olishan toi kieltämättä kyl aika ovela viritys Jos sais sen toisen kaasuttimen tavallaan kuin pois päältä, niin kaitpa se säätäminenkin sit onnistuis, et ei olis molemmat käytös niinku yhtä aikaa Pienemmällä ajelis silloin kun pitäis säästellä gasoliiniä ja isommalla silloin kun pitäis ottaa viivoja..rattus kirjoitti:Kaikkihan tietävät tämän: Pitkä kurkku = vääntää vaan ei kierrä, lyhyt kurkku = kiertää vaan ei väännä... (No ei nyt ihan noin, mutta antaa suuntaa)... Iso kaasari: pelaa hienosti yläkierroksilla... Pieni kaasari: pelaa hienosti alakierroksilla... Mites jos laittais kaks kaasaria, ison ja pienen... erimittaset imukaulat ja eripituiset vaijerit... Saiskos paremmin kiihtyvän vehkeen (tietty riippuu kuskista) ?
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: 18.05.2007 21:05
- Paikkakunta: kälviä
- Viesti:
-
- Viestit: 45
- Liittynyt: 13.08.2007 21:49
- Paikkakunta: Halkia
Re: Tuplakaasarit
Ite tykkään ainaki siitä jos on iso kaasari niin käsi kaasuvara on isompi ku esim jossa mankin vakio 9mm keihinissä
Re: Tuplakaasarit
Usko pois, että se kaasuvara ei ole enään hauska kun on 30mm kaasari Saa välillä irrottaa otetta kahvasta et voi pyörittää auki asti.
Re: Tuplakaasarit
kieltämättä 24mm kaasarilla on jo aika pitkä toi kaasuvara. Auttaisko tommonen ns. pikakaasu mitään?
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski!
Re: Tuplakaasarit
auttaa kuulemma paljon ja parempi ajaa
Re: Tuplakaasarit
Ei mulla oo pitkä kaasuvara, vaikka on 24mm kaasari Mistähän johtuu
Re: Tuplakaasarit
Mulla on 26mm ja pikakaasukahva, on muuten kivempi ajella kun ei ole ranne kokoajan solmussa
-
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Tuplakaasarit
eikös joku pv:n kaasuvaijeri ollu 2 haaranen, näin olen kuullut jostain?
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Tuplakaasarit
Kyllä tuorevoitelulle menee toinen ja toinen kaasarille.
EDIT: Savenmaalla ois näköjään valmiit tuplat!
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... ode=kaa790
Imusarja pitäs vaan väsätä.
EDIT: Savenmaalla ois näköjään valmiit tuplat!
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... ode=kaa790
Imusarja pitäs vaan väsätä.
Honda PV