Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-snttu- kirjoitti:Mulla on tommonen jincheng manki 2015, mitkä ois hyvät välit siihen että kulkis noin 55? Muuten vakio mutta imukaulasta on otettu kuri pois.
Mitä se kulkee nyt? Muistaakseni mun jinkku meni pelkällä imukaulan kurin poistolla ~60
Itse tuotteesta ei ole kokemuksia, mutta jos nyt laskeskelee niin tuo kotelo + paristot posteineen tulee maksamaan samanverran kuin uusi akku ellei jopa enemmän. Ja akku lienee pitkäikäisempi kuin paristot.
Muille ja niille jotka näki tuon minun bensaletku ongelman tuolla pikkukysymis osiolla niin ongelma ratkes.Ihmettelin ,että letkuun ei tule bensaa vaikka hana auki.Avasin korkin ja bensaa alko lorottaa kovaa tahtia sisää. http://mbfmoto.com/tankit/1198-tankinkorkki.html Tuo on kyseinen korkki ja epäilen että tuo ei anna paljoa ilmaa siihen tankkii jotta bensaa menis kaasariin.Yritin tukoksia ilmareijästä kattoa mutta ei löytyny.Joko kyseisessä tuotteessa vika tai ihan suunnittelu virhe
Eli ostakaa harkitin tuota korkkia jos mietitte :p Voi olla toki, että vain tässä korkissa vika.
Onkos kukaan kiilottanu nhrc:tä ? On alkukäyrä vähän lämpöä ottanut niin saako sitä vaikka metal polishilla kiiltämään? Tyhmä kysymys mut kysytään silti
Nykyinen Honda / Skyteam sekotus
Suzuki pv 87 - ex
Aprilia rx 01 - ex
Gilera rcr 06 - ex
Morjensta kaikille! Mulla on projektina vuoden 73 Honda Dax. Moottorin purku on käynnissä ja ongelma tuli vastaan. Kone on muuten huippukunnossa mutta kampuran kiilaura on täysin pilalla. Hakusessa olisi uusi kampiakseli.
Osaako kukaan sanoa sopiiko puolarimankin kampura daxiin? CMSNL sivun mukaan osanumeroissa on pieni heitto (st70 13000-098-000 ja Z50 13000-086-000). Daxissa on Hitachin alumiininen vauhtipyörä. Eräs harrastaja sanoi käyvän kumpaankin?
Onko kenelläkään varmaa tietoa?
Mitä mieltä ihmiset, näyttääkö manki tyhmältä 3.5x8 nauteilla jos vanteet ovat hondan punaiset? Kun kaikilla näyttää oleva noi kiiltävät vanteet nauttien kanssa Niin onko omia kokemuksia?Vai pitääkö ne kiiltävät tilata