Mangon Monkeyt + muita projekteja
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ohan siinä melkein puolet moposta maalattu valkosella
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Käviskö paremmin tummennettu etuvalo? Tai teen ehkä valkosen numerokilven ja joku valo siihen numerokilven yläpuolelle.
Vähän maalailin vanteita paukulla siihen punarunkoseen. Hyvä pinta tuli!
->
Vielä maalaan sisäpuolelta.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Pidä tuo tummennettu etuvalo, sopii omaan silmään tosi hyvin! Millä muuten tummensit? Milloin meinasit kirjoittaa enemmän siitä Pv:stänne?
E: Mulla on ylimääräisenä Lamin-X charcoalia, laita Yv:tä jos tarvitset
E: Mulla on ylimääräisenä Lamin-X charcoalia, laita Yv:tä jos tarvitset
Viimeksi muokannut Santzu, 20.05.2015 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
juha ei ole stuntajaminen
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ehkä pidän, testaan myös numerokilpeä ja katson kumpi on parempi.Tummensin jollain tummenussprayllä mitä löysin tallista, aika helppo käyttää. Testasin ensin auton ikkunoiden tummennuskalvoa, mutta ei sitä saanut siististi. Kunnollinen ajovalojen tummennuskalvo olisi parasta varmaan.
Pv: stä en varmaan ala kirjoittamaan, kun se on veljen eikä minun. Joku ehdotti siniseen skyteamiin vaihdossa pevun mutta ei se maksa tarpeeksi väliä.
Tänään en ollut koulussa, niin suunittelin käppäriä. Ois jo muuten varmaan kiinni mutta pitää ostaa erilainen jarruletku.
Pv: stä en varmaan ala kirjoittamaan, kun se on veljen eikä minun. Joku ehdotti siniseen skyteamiin vaihdossa pevun mutta ei se maksa tarpeeksi väliä.
Tänään en ollut koulussa, niin suunittelin käppäriä. Ois jo muuten varmaan kiinni mutta pitää ostaa erilainen jarruletku.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Taas aika turha päivitys, mutta ei kai haittaa?
Skyteamissa oli aikasemmin joku ruma poikki mennyt etulokari. Äsken kävin maalaamassa uuden lokarin.
Hyvä maalipinta, mutta nuo reunat oli aika epätasaiset, niin ei ole ihan täydellinen
Rässin kävin ottamassa pois ulkovarastosta ja testasin pitkästä aikaa. Muutamalla polkasulla lähti käyntiin
Takalokasuojan otan pois ja teen underin. Takaiskareita olisi tarkoitus madaltaa muutama sentti.
Skyteamissa oli aikasemmin joku ruma poikki mennyt etulokari. Äsken kävin maalaamassa uuden lokarin.
Hyvä maalipinta, mutta nuo reunat oli aika epätasaiset, niin ei ole ihan täydellinen
Rässin kävin ottamassa pois ulkovarastosta ja testasin pitkästä aikaa. Muutamalla polkasulla lähti käyntiin
Takalokasuojan otan pois ja teen underin. Takaiskareita olisi tarkoitus madaltaa muutama sentti.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
No olishan tohon lokarin pohjatyöhön voinut vähän enemmän panostaa...
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Rässiä laittelin tänään kun en muutakaan tekemistä keksinyt.
Iskarit madalsin 330mm -> 310mm, laitoin underin kiinni ja sitten hondan orkkis putken. Iskarit oli yllättävän helppo lyhentää. Ensin purin osiin ja sitten jatkoin kierrettä siitä kohdin mihin tulee iskarin pääty kiinni. Seuraavaksi jousesta kierros pois ja kasaan. Eipä tarvinnu ostaa uusia ja säästinpähän rahat
Kuvia ei ole kun en muistanut ottaa. Seuraavaan päivitykseen pitää muistaa ottaa!
Ehdottakaa muuten miten saisin Skyteamin menemään nopeammin kaupaksi. 3.5" heidenaut olis kyllä hyvät ja levitetty vanne taakse
Iskarit madalsin 330mm -> 310mm, laitoin underin kiinni ja sitten hondan orkkis putken. Iskarit oli yllättävän helppo lyhentää. Ensin purin osiin ja sitten jatkoin kierrettä siitä kohdin mihin tulee iskarin pääty kiinni. Seuraavaksi jousesta kierros pois ja kasaan. Eipä tarvinnu ostaa uusia ja säästinpähän rahat
Kuvia ei ole kun en muistanut ottaa. Seuraavaan päivitykseen pitää muistaa ottaa!
Ehdottakaa muuten miten saisin Skyteamin menemään nopeammin kaupaksi. 3.5" heidenaut olis kyllä hyvät ja levitetty vanne taakse
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
"Käyttikselle" annettu happee aika paljon, kuten normaalistikin. Aika pitkään se toimi hyvin, nyt on alkanu olemaan pieniä ongelmia.
T-pala vähän halki.
Nyt on hitsattu kasaan.
Jarrun työsylinterissä oleva mäntä hajosi, jonka takia jarru ei toiminut enää kunnolla. Tarkemmin toinen tiivisteistä hajosi, (ei ole kuvassa) mutta niitä ei saa mistään, niin pitää ostaa kokonaan uusi työsylinteri.
Aluksi meinasin kasata Hondan lohkoille jonkin tehokkaan koneen, mutta ne suunitelmat vähän jäi sitten Nyt tulee perus 50cc, avarrettu vakio kansi virinokalla, kiinan vaihteisto jne. Ja tämä kone tulee siis turkoosiin mankiin
Orkkis nokka
Viri nokka
Kone tässä vaiheessa. Ilmeisesti pitää laittaa toinen alatiiviste ja mäntään syvemmät venankolot, kun nokassa aika paljon nostoja
Numerokilven mallailua, vielä valkoisella maalaaminen niin laitan kiinni
Ei tää nykyinen paikalla oleva 110cc kone pyöri enää ollenkaan. Alakierroksilla toimii ihan hyvin ja kun luisti on noin puolessa välissä alkaa pätkiminen ja ei kierrä yhtään. Sähköissä vissiin jotain häikkää kun kaikki muu on oikeestaan katsottu läpi.
Jonkun verran raaputeltu tarakkaa katuun Skyteamilla
Kaikkee muutakin tehny, mutta en jaksa enää kirjoittaa. Pitäs muistaa ahkerammin nostaa tätä..
T-pala vähän halki.
Nyt on hitsattu kasaan.
Jarrun työsylinterissä oleva mäntä hajosi, jonka takia jarru ei toiminut enää kunnolla. Tarkemmin toinen tiivisteistä hajosi, (ei ole kuvassa) mutta niitä ei saa mistään, niin pitää ostaa kokonaan uusi työsylinteri.
Aluksi meinasin kasata Hondan lohkoille jonkin tehokkaan koneen, mutta ne suunitelmat vähän jäi sitten Nyt tulee perus 50cc, avarrettu vakio kansi virinokalla, kiinan vaihteisto jne. Ja tämä kone tulee siis turkoosiin mankiin
Orkkis nokka
Viri nokka
Kone tässä vaiheessa. Ilmeisesti pitää laittaa toinen alatiiviste ja mäntään syvemmät venankolot, kun nokassa aika paljon nostoja
Numerokilven mallailua, vielä valkoisella maalaaminen niin laitan kiinni
Ei tää nykyinen paikalla oleva 110cc kone pyöri enää ollenkaan. Alakierroksilla toimii ihan hyvin ja kun luisti on noin puolessa välissä alkaa pätkiminen ja ei kierrä yhtään. Sähköissä vissiin jotain häikkää kun kaikki muu on oikeestaan katsottu läpi.
Jonkun verran raaputeltu tarakkaa katuun Skyteamilla
Kaikkee muutakin tehny, mutta en jaksa enää kirjoittaa. Pitäs muistaa ahkerammin nostaa tätä..
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ota vähän tavaraa pois tosta nro kilvestä, nyt aika ruma.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Varmaan yläpäästä pitää leikata sirompi. Tänään meinasin kasata Hondan koneen loppuun ja ehkä laitan runkoon kiinni.
Gxt:n vanteet pitää vaan vaihtaa ensin. Aikasemmin siinä oli 12/14 renkaat, mutta ne näyttää aika isolle, kun siinä on crf50:n katteet niin ostin 10/12 vanteet kumeineen. Tulee heti paljon nätimpi.
Gxt:n vanteet pitää vaan vaihtaa ensin. Aikasemmin siinä oli 12/14 renkaat, mutta ne näyttää aika isolle, kun siinä on crf50:n katteet niin ostin 10/12 vanteet kumeineen. Tulee heti paljon nätimpi.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ei saanut toimimaan vakio kantta tuolla virinokalla. Luulin ensin, että venat otti mäntään kiinni, mutta sitten tajusin että venttiilijouset meni täysin pohjaan. En sitten enää jaksanut laittaa sitä kantta, joten päätin ottaa jonkun jinchengin kannen, jossa venttiilit ovat 20/23.
Tuon kannen kanssa koneen pitäisi toimia!
Sitten minicrossista kuva
On se paljon parempi nyt
Tuon kannen kanssa koneen pitäisi toimia!
Sitten minicrossista kuva
On se paljon parempi nyt
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Kaveri toi tämmösen manan laitettavaksi. Vikaa oli sen verran, että ei lähtenyt käyntiin.
Siinä oli tälläinen kaasari, mistä on alunperin ja onko arvokas? Ajattelin, että joku perus 9mm keihini, mutta tuo on 14mm eikä ole poraamisen jälkiä.
Melkonen kuristus oli imukaulassa. Hyvä tiiviste myös
Porasin kuristuksen samankokoiseksi, kuin muukin imukaula eli 14mm
Ja käyntiin sain lähtemään, kun putsasin kaasarin ja säädin venttiilit.
Siinä oli tälläinen kaasari, mistä on alunperin ja onko arvokas? Ajattelin, että joku perus 9mm keihini, mutta tuo on 14mm eikä ole poraamisen jälkiä.
Melkonen kuristus oli imukaulassa. Hyvä tiiviste myös
Porasin kuristuksen samankokoiseksi, kuin muukin imukaula eli 14mm
Ja käyntiin sain lähtemään, kun putsasin kaasarin ja säädin venttiilit.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Kyllä toi ihan aidolta keihiniltä näyttäis mittasitko sen sieltä syvältä vai ihan päästä?Päästä aito keihini onkin 14mm,mutta syvemmältä 9mm. Saatan toki olla väärässäkin. Imukaula ei kyllä vaikuta hondalaiselta
Monkey -89ja samurai 70
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Mittasin luistin ja laipan puolesta välistä suurinpiirtein, mulla oli kyllä omassa keihinissä pienempi koko matkalta.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Mulla ei ja toi kiinnityskohta erilainen mitä keihinissä, tollanen neliö tässä kaasarissa, mutta näyttää muuten aivan hondan alkuperäiselle kaasarille
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Oisko toi sit se 14mm keihin minkä saa vakioimukaulaan "virikaasarina"? Jossain joskus nähnyt myytävän.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Varmaan semmonen saattaa olla. Hirmu laiska on tuo manki, täysin vakio paitsi alakauttanen nhrc.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ja ruma ku korvasieni.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Niin tuo musta manki? Ei sillä ole väliä kun ei ole minun. Kehtaa antaa happee ainakin tuolle
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Skyteamista ja Hondasta kuvaa. Jonkun piti hakea skyteami tänään tai huomenna, mutta perui sitten kaupat
Nopeusmittaria kun ei ole niin tein tuommosen lätkän
Tehty rosterista. Kiiltää aika hyvin
Gxt:stä vielä pari kuvaa
Diy kammio äänenvaimennin. Hyvät äänet ja ei kurista. Toinen omatekemä kammiovaimennin tuo, aikasemmin olen tehnyt vain vapaastivirtaavia, mutta niillä on aika kovat äänet ollut
Joskus vielä pitää tehdä alkukäyrä, mietin jos tekisi rosterista? Mutta saa nyt mennä tuommosena kesän läpi
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Taas tätä kiinan murometallia. Turkoosin monkeyn ylempi t-pala siis tässä.
Pitää vissiinkin tehdä kokonaan uusi t-pala. Mietin myös usd-keulaa Ois siistin näkönen.
Skyteamin tarakkaan väänsin vähän kulmaa lisää, kun meni aikasemmin niin helposti tarakalle. Vieläkin menee liian helposti.
Pitäs leikata tuo tarakka puolesta välistä poikki niin olis haastetta
Omasta rässistä vaihdoin kannen, koska pyöri niin huonosti. Laitoin 110 samurain tms. kannen ja hyvin toimii nyt. Korjaan kyllä vanhan kannen ja laitan takaisin. Imuventtiili pitää ehkä hankkia.
Pitää vissiinkin tehdä kokonaan uusi t-pala. Mietin myös usd-keulaa Ois siistin näkönen.
Skyteamin tarakkaan väänsin vähän kulmaa lisää, kun meni aikasemmin niin helposti tarakalle. Vieläkin menee liian helposti.
Pitäs leikata tuo tarakka puolesta välistä poikki niin olis haastetta
Omasta rässistä vaihdoin kannen, koska pyöri niin huonosti. Laitoin 110 samurain tms. kannen ja hyvin toimii nyt. Korjaan kyllä vanhan kannen ja laitan takaisin. Imuventtiili pitää ehkä hankkia.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
USD vaan CNC paloilla. Luulisi kestävän.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Se on vaan aika kallis. Ja en halua mitään bolt on keulaa. Mielummin rakennan itse jostain esim. minicrossin usdista.
Re: Mangon Monkeyt + muita projekteja
Ne taitaa olla sen verran pitkiä, että menis joustovara aika lyhyeksi. Toki voihan itse pumppuakin lyhentää...Mango kirjoitti:Se on vaan aika kallis. Ja en halua mitään bolt on keulaa. Mielummin rakennan itse jostain esim. minicrossin usdista.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126