Mankin henkiinherättäminen.

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Mlgnikke
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2016 23:23

Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja Mlgnikke »

Morjes! Eli siis topikkia mankin "rebuildista" / rakentelusta :lol: . Mankihan on kiinalainen jinkku ja muistaakseni 06vm jopa :D . Lähtökohta on siis runko ja svingi koska kyseinen manki paloi tallissa aikoinaan ja suurin osa osista lensi roskalavalle tai myytiin. Nyt iski mankikuume ja nyt sellanen manki saadaan ku ite halutaan :twisted: . Osiahan oon pikkuhiljaa ostellut ja tilattunakin on kaikenlaista, valot eteen ja taakse, cdi ja puola ja keulan laakerit tulossa vielä niin saa ehkä sitten ajoon. Tekniikkana aluksi 50cc mutta suunnitteilla 88 sylkkä ja joku kiva kansi :). Kuvia vielä tuosta:

Kuva
Kuva
Jatketaan kun on saatu osia lisää!
Viimeksi muokannut Mlgnikke, 18.05.2016 09:02. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Kuvat ku linkkaat suoraan näkymään vielä topicciin niin ei otsa suoni pullota ku aukoo linkkejä (Y)
Mlgnikke
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2016 23:23

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja Mlgnikke »

Juu tarvii tehdä näin, vähä viel opetteluu täs ku eka topicci kumminkin :D
Mlgnikke
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2016 23:23

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja Mlgnikke »

Parit osat saatu ja mankiaki kasailtu, valot ja johtoa sähköjen tekoon ja alkukäyrä. Tilaukseen meni änkkä, "katkeamattomat kahvat" ja pikakaasu :) . Pientä ongelmaa etujarrun ilmaamisessa kun puristimelta lähtee nesteet kiertämään letkulle ja letkusta menee satulaan mutta satulassa tyssää johonkin :| . Tarvii varmaan paineilmalla putsailla jos jotai paskaa välissä tms. Kun sytytyksen osat ja änkkä tulee niin manki pärähtää tulille 8) Kuva
Mlgnikke
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2016 23:23

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja Mlgnikke »

Taas menee yksinpuheluks :think: elikkäs joo manki ajossa tällähetkellä, kilvetkin haettu vaikka ilmankin ajettii viikko :D kuvaa ei oo ihan tän hetkisestä kunnosta jossa etulokari ja eri valo. Lyhyempi jarruletku tosiaan tulee jossainvaiheessa, tilasin uuden mutta olikin 10cm liian lyhyt... Menee sopivasti derbiin taakse kun takaa poksahti :D päivittelyä ei oo tullu ku olin pariviikkoo espanjas 8)
ropser
Viestit: 63
Liittynyt: 24.03.2016 17:54

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja ropser »

Varmaan ihan kiva kampe tulossa. Olisi kiva saada nyt kuvia niin näkisi missä kuosissa laite tällähetkellä on! (C) (Y)
Ventti
Viestit: 202
Liittynyt: 01.05.2014 12:10
Paikkakunta: Huittinen

Re: Mankin henkiinherättäminen.

Viesti Kirjoittaja Ventti »

Manki nykyään mun omistuksessa, joten varmaan lukkoon? Projekti jatkuu siis mun toimesta, ehkä tulossa uus topic. :)
Nyk. Husqvarna 125 SM/WRE White Dream *Klick*
Ex. Gas Gas EC50 Rookie
Ex. Honda Monkey -90 @Daytona T-Rex 150CC, Keihin PE28mm* --> *Klick*
Vastaa Viestiin