Sitten itse asiaan

Ajelin sillä tuossa kuosissa syksystä alkukevääseen, kunnes kyseisestä pelistä katosi vedot aivan täysin. Noh, yläkerta auki, ja tältähän siellä näytti

Onneksi sai sentään hyvän tekosyyn ostaa 72cc yläkerran!

Kyseisen tapahtuman johdosta iskikin sitten projektikärpänen, ja päätin laittaa mankin kokonaan uuteen kuosiin. Koneremppa, osien maalausta ja jotkut muut aluvanteet kuin 8-reikäiset on suunnitelmissa.
Eräänä päivänä kävi aivan helvetin hyvä tuuri. Isäni, joka on metallialalla töissä, löysi työpaikkansa metalliroskalavalta aidon tuttifrutin rungon, ja toi sen kotiin. Selvitin trafilta runkonumeron avulla rungon omistajan, ja tottakai se oli pöllitty. Soitin omistajalle, ja ihmetyksen oikein kuuli luurin läpi
Tämän vehkeen kanssa tuntuu, että takaiskutonta päivää ei ole olemassakaan
Mankille olen ehtinyt sen verran jo tehdä, että on koko vehje purettu täysin atomeiksi, osia hiekkapuhallettu ja koneen alakerta kasattu uusilla laakereilla, stefoilla ja tiivisteillä... ainakin melkein

kone atomeina.

uusia osia.

melkein valmis kone.
Tosiaan kaikki tarvittavat osat (paitsi vanteet rahanpuutteen vuoksi) olivat tulleet, ja aloin tosiaan koneen alakertaa kasaamaan ja pari päivää painittuani sain sen kasaan. Sitten, kun juuri olin saanut staattorin ja vauhtipyörän paikoilleen, huomasin unohtaneeni laittaa nokkaketjun alaosan paikoilleen.
Seuraavana päivänä motonetista hakemaan vauhtipyörän ulosvetäjä, ja laitoin sen nokkaketjun, ja kasasin koneen uudelleen. Noh,

Tililleni ilmestyi mystisesti muutama kymppi parin päivän ruinaamisen, ja töiden haalimisen jälkeen, joten päätin käyttää ne tälläkertaa oikeanpituisen vaihdepolkimen akselin, ja alumiinivanteiden tilaamiseen. Tätä kirjoittaessani odottelen nyt kyseisten osien tuloa, ja projektista lisää niiden tultua!
Nipa kiittää ja kuittaa