Paljon helpompaa, ainakin vakiokoneella. Muutenkin mukavampaa, kun ei tarvi ranne solmussa ajella.pekkis kirjoitti:Muutes millasta on keulii pikakaasulla ?
Stunttimanat
-
Re: Stunttimanat
-
Tämä on muistaakseni jo kolmas(vai toinen) topic, missä oon nähny ton sun kysymyksen.pekkis kirjoitti:Muutes millasta on keulii pikakaasulla ?
Toinen taitaapi olla
Ku ei edellisessä topickissa tullu oikee kunnon tietoa mun mielestä..
Ku ei edellisessä topickissa tullu oikee kunnon tietoa mun mielestä..
Hukutaan paskaan.
Kuinka monella on taka-akseli vääntyny paskaks ja ehkä jopa hajottanut koko takanavan kun on kaatunut ja akselissa on ollut stunttitappi kiinni? en viittis laittaa sitä tappia iskarin alakiinnikkeeseen kun noissa alumiiniswingeissä se vääntyy heti..
Toinen kysymys, kummalle puolelle ootte laittanut käppärin kahvan, kytkinkahvan vai etujarrukahvan puolelle?
Toinen kysymys, kummalle puolelle ootte laittanut käppärin kahvan, kytkinkahvan vai etujarrukahvan puolelle?
Tottakai kytkimen puolelle Ei sitä kannata muutenkaa pitää taka akselissa kiinni kun sirkles ottaa maahan kiinnes kun tarpees ottaa kanttausta. jos iskarin kiinnikkees vääntyy niin sitten lisää tavaraa siihen aluhitsarilla.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Aniniin tietty kytkin puolelle, unohin että etujarrukahvan puolella on se kaasuki
Mulla oli kesällä taka-akselissa tappi, tuli sen kanssa muutamat kerrat kaaduttuakin, muttei sentakia mitään hajonnu Sitten otin pois ku nappas circlessä maahan
Olisko jollakin ohjeita käppärin tekemiseen
ite oon alottelemassa keulimisen opettelemisen nii kiinnostais tietää et nostatteko keulan kytkinpommilla vai jotenki muuten? Oisko muita hyviä vinkkejä stunttailun alottamiseen?
No mä en ainakaa kauheesti kytkinpommeja vedä. Aika hiljasista vauhdeista vaa hyppää penkille niin lähtee keulimaan. Ittellä autto aika paljon kun vaihto vakioiskarit 290 mm.
-
Oiskohan kolmekympit paremmat keulimiseen kuin 280mm. Vakio haarukka ja keula siis..
Enpä usko että paljoa merkitsisi... Taidollahan sitä keulitaan.
Joo no taidollahan sitä keulitaan mutta esim. pitemmät iskarit helpottaa keulimaan lähtemistä. 310 mm lähtis helpommin kuin 290 mutta itte tykkään noista kun on tasapainossa.
Eli ei kytkinpommeja? pitänee sitte opetella niin...
No se on vähä makuasia.. Ite ainaki tykkään mennä pienellä kytkinpommilla ja nykäsyllä.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
-
Mitä parannuksia suosittelisitte, kun aloitin nyt keulimis harjoittelun ja on hieman huono keulia noilla vakio sarvilla, siis tuollaisilla kaksi osaisilla kiristettävillä ja vakio iskareilla ja vakio swingillä ja vakiokeulalla ja vielä tuommoisella vanhalla täysin suoralla penkillä.
Siis pässinsarvet ? Vaihda joku UM tanko siihen.
-
Joo juuri semmoset ja eikö mitään muuta? Budjetti olisi noin 500 euroa
Onko siis ihan aito manki vai skyteam kyseessä? Kummiskin aluksi ainakin kannattais vaihtaa toisaan se tanko. Vaikka mankin orkkistanko, timeless tai Renthaalin playbike tms. itse tykkään nuista. Myös ne takapomppukepit kannattaa vaihtaa vaikka 290-310mm. Tarakkakin kannattaa varmaan iskee kiinni ettei hajoo sitten pahemmin takavalot yms. kun keulii ympäri
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
Itse en paljoa muuta rupeais vaihtelemaan. Paitsi jos ei löydy tehoa niin isompaa kaasaria tms. sitten siihen päälle.
+ Joo toi tarakka on hyvä.
+ Joo toi tarakka on hyvä.
-
Aito manki jollain kiinan 72cc koneella kiitoksia neuvoista! Mutta entäs tuo nestekeula?
Sekin tietty ihan kätevä, manan vakiokeula voi kärsiä kun se tulee alas keuliessa. Alkaa klappaamaan ja joutuu varmaan vaihtamaan holkit ja pölysuojat usein... Lieköhän liukuputket kärsii kans...
Ei ole kokemusta, itsellä oli tuo Jinkku niin siinä oli vakiona levykeula. Oli se kyllä hyvä.
Ei ole kokemusta, itsellä oli tuo Jinkku niin siinä oli vakiona levykeula. Oli se kyllä hyvä.