manki -91

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Elikkäs, tässä on mun tän hetkinen manki. Se oli tollanen kun ostin sen kaverilta, tosin oli jotain pikkuvikoja mitä korjailin. Nyt haluisin tuunata tosta hienomman, mutta kun en tiedä mitään mankien laitosta ni aattelin kysyä neuvoa teiltä.
Putken aattelin ostaa uuden, lokasuojille aattelin tehdä jotain, takalampulle jotain ja ehkä uus tanko? Crossitanko löytyy mut on niin perkuleen matala etten kehtaa ajaa sillä kun ei ole koropaloja. Ja moottori on paskanen ja maalit lähtee pikku hiljaa joka kohdasta.

Välit 15/42
Ohitin

Ei muuta viriä.

Vikoja:
Etujarru on huono
Etupää heiluu ettiäpäi ja taakseppäin jos on etujarru pohjas ja sitten vemputtaa mopoa eteen ja taakse.
Etukäyrä on tehty väärin edellisellä käyttäjällä joten lämpösuojain ei siihen sovi, minkä takia lämpösuojain pitää hirveää ininää ajaessa. Oon yrittänyt vähän väliaikaisesti kiristellä sitä tollasilla lenksuilla.

Ja lisään vielä, että sellasen rajun näkönen stunttimana olis mukkava.

Kuva


Kuva

EDIT: Failailin vähän noitten kuvien kanssa mut paina kuvaa ni näät isompana jos jaksat venata hidasta aijaa.comia..
MahaBomber
Viestit: 125
Liittynyt: 08.03.2009 20:29
Paikkakunta: Keitele

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

on kyl tosi nätti mun silmään. jos haluat vakio keulan pitää nii osta moposopista/muita mp liikkeistä uudet osat. mut kyl tuo kiinan nestekeula olis ihan hyvä.
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Noniin, sain kaverilta ton putken tilalle samanlaisen mutta se on hopea ja alkukäyrää ei ole itse tehty, holkki on pois otettu, mutta kureja on vielä ennen änkkää 1 ja änkän loppupäässä 1. Ja sit tuli myös toi lämpösuojain mikä on ihan hemmetin hyvässä kunnossa, kunnon kiilto :D. Nyt ei tartte ostaa uutta putkee.
sopuli95
Vip-käyttäjä
Viestit: 1053
Liittynyt: 08.10.2009 15:14
Paikkakunta: Lumijoki

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja sopuli95 »

Siistin näköinen manki! Sulla on kyllä hieno ketjusuoja! :) Elä mee pilamaan komeaa mankia! Tää on siis mun mielipide...
Se kellä on eniten romua, voittaa!
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Olisin nyt ostamassa tähän turbo kitin sinistä änkkää ja tekisin alakauttasen putken..Mitä mieltä ootte, sopeisko?

http://img339.imageshack.us/img339/9082/uusputki.jpg

Tossa tollanen pieni räpellys minkä tein hosuen vähään aikaan sitten, koska oli pakko saada jonkinlainen putki ja kovemmat äänet :lol: .
ssdake
Viestit: 125
Liittynyt: 29.09.2009 21:00

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja ssdake »

Turbokit on ruma, osta mielummin / rakenna itse joku vähän muhkeampi äänenvaimennin!
ketola
Viestit: 105
Liittynyt: 14.10.2009 20:00
Paikkakunta: Sastamala

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja ketola »

niin on. osta samanlainen kun vartapowerilla.
säästä luontoa ja taluta
Monkisti
Viestit: 242
Liittynyt: 21.12.2007 15:58
Paikkakunta: Ulvila

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja Monkisti »

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/20385 tee tommone ku mun kaveril.

Just sopivat äänet, eikä omast mielest oo pahan näköne :roll:


E: jep niin on. Kandee vääntää putki vaik vanhast pyöränrungost, saa valmiita mutkia ja tulee siistimpi, ite tein näin. :)
Viimeksi muokannut Monkisti, 11.12.2009 00:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-BMW E30 "316i"
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Monkisti kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/20385 tee tommone ku mun kaveril.

Just sopivat äänet, eikä omast mielest oo pahan näköne :roll:
Eiks toi just oo turbokitin änkkä? :D
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja Jakke »

hyi hyi, ei mitään turbokittiä :S siis raju stunttimonki mieleen? no laita vaikka jonkun minirossin putkula?
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Jakke kirjoitti:hyi hyi, ei mitään turbokittiä :S siis raju stunttimonki mieleen? no laita vaikka jonkun minirossin putkula?
Perkule kun ei täältä oikeen saa mitään muuta putkea, 35e lähtis uutena kaupasta toi turbokitin änkkä.
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja Jakke »

tillaa käytettynä, tai wandamotorista, ei sen tarvi vissiin olla samalla paikkakunnalla? :D
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
pateeeh
Viestit: 71
Liittynyt: 26.09.2009 20:05
Paikkakunta: Paimio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja pateeeh »

Ajattelin jos kiillottaisin ton koneen hopeaksi, maalit otin jo pois. Mitä mieltä ootte, sopeisko alumiinin/hopean värinen kone tähän manaan?

Ja täs yks kuva talvelt ton turbokit-änkän kans: http://img376.imageshack.us/img376/1332/kentl006.jpg

Onko törkeen näköne? :think:
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja Jakke »

on tuo aivan hienon näkönen vaikka noista turbokitin pilleistä en oikkeen välitä (Y)
mutta juuh, koneen kiillotus vois parantaa ulkonäköä.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Santzu
Viestit: 357
Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: manki -91

Viesti Kirjoittaja Santzu »

Mitä mopedille kuuluu?
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
Vastaa Viestiin