Keulan päivitys (keulavaihtoehdot, tekniikat...)
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 21.04.2006 13:52
-
- Vuoden Foorumilainen 2006
- Viestit: 337
- Liittynyt: 09.08.2005 22:39
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Riippuu muutoksista. Jotkut saa läpi muutoskatsastamalla. Olen kuullut että hopperin keulan saa lailliseksi muutoskatsastuksen kautta, varma en ole, mutta etupyörän saa vaihtaa tuuman max. kaksi(?) isompaan toisinkuin vetävää pyörää ei saa vaihtaa.Redline kirjoitti:Ei ole laillista tehdä mitään muutoksia mopoon, ei edes korojousia.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 21.04.2006 13:52
Kannattais hommata sitä niihin kuuluvaa öljyä, mutta mulla oli ihan normia kone öljyä siellä. Laita sinne vähän lisää jos niin kolisee, ku minä en ole ikinä saanut edes hopperin keulaa kolahtaa pohjille. Vaikka olen kuinka hyppinyt.Tonde kirjoitti:Minkälainen ääni teil tulee tost hopperin keulasta kun se lyö pohjaan, kun mulla kuuluu karmee kolahus vaan siitä vois lisätä varmaan jotakin öljyy tonne ettei ne pohjaa niin nopiasti, mitähän öljyy sinne vois laittaa Käykö ihan normi moottori öljy vaikka
Keuruun kuumimmasta mankista kuvia -> http://www.motot.net/galleria/16779
Aijaa, kun mulla ne pumput menee jo pohjaa ihan jarruttaessakin noo tarvii sitte lisätä sitä öljyy, jos siellä sitä on edes koskaan paljoo ollutkaanTuke kirjoitti:Kannattais hommata sitä niihin kuuluvaa öljyä, mutta mulla oli ihan normia kone öljyä siellä. Laita sinne vähän lisää jos niin kolisee, ku minä en ole ikinä saanut edes hopperin keulaa kolahtaa pohjille. Vaikka olen kuinka hyppinyt.Tonde kirjoitti:Minkälainen ääni teil tulee tost hopperin keulasta kun se lyö pohjaan, kun mulla kuuluu karmee kolahus vaan siitä vois lisätä varmaan jotakin öljyy tonne ettei ne pohjaa niin nopiasti, mitähän öljyy sinne vois laittaa Käykö ihan normi moottori öljy vaikka
-
- Viestit: 274
- Liittynyt: 20.09.2005 22:32
- Paikkakunta: Lahti/Hollola
Nii ja pistä sinne jotai jäykempää öljyä, etkä mitään kuravettä..
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Niin eikai sillä niin väliä, kun eihän siellä kai niin mitänn voiteluu tarvittavihi osia ole ja sen tarkotushan on vain vissiinki pehmentää sitä jousto iskuaJincheng ;) kirjoitti:Tuskimpa iskarit ottaa nokkiinsa jos niiden öljyt on koneesta peräisin,kun ei siellä voitelua kaivata hirveästi?Jaki kirjoitti: ei ei ei ja ei.... aina pitää laittaa uutta öljyä
-
- Vuoden Foorumilainen 2006
- Viestit: 337
- Liittynyt: 09.08.2005 22:39
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Ei sillä minunkaan mielestäni ole niin kauheasti väliä mitä sinne lyöpi sisään. Kunhan iskarit ei lyö pohjaan asti. Jaki varmaan arveli että vanha lootaöljy olisi liian laihaa ja iskarit läiskisivät koko ajan pohjaan, mutta jos Tonde ei ole huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa on lootaöljy ihan ok.Jincheng ;) kirjoitti:Tuskimpa iskarit ottaa nokkiinsa jos niiden öljyt on koneesta peräisin,kun ei siellä voitelua kaivata hirveästi?Jaki kirjoitti: ei ei ei ja ei.... aina pitää laittaa uutta öljyä
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Väsäsin tässä nyt iltasella kuvattomat ohjeet tuosta keulan laittamisesta. Koitin täältä topicista kaivaa jotain faktoja noista asennustavoista, helpoinhan tietysti on selittää ne tavat joita olen itse käyttänyt/ollut näkemässä. Ilman kuvia tuo on aika vaikeaselkoinen vielä, oma kamera kun koki kovan kohtalan ja levisi niin kuvien saaminen ottaa aikansa. Toivottavasti joku nyt ymmärtää tuosta jotakin.
Iki-ihanien kehysten ansiosta en saa suoraa linkkiä tähän, mutta itse asia löytyy tuolta rakentelu-näppäimen alta.
http://www.tunetalli.urli.net/
Ja Sporje nostakoon hattuaan heti kun Spedr ystävällisesti lainaa kameraa(?) niin saadaan kuvatkin tuonne. Kaikki mitat yms. muita oleellisia tietoja tuosta vielä puuttuu, kirjoitusvirheitäkin saattaa olla, mutta ainakin se teksti on nyt olemassa. Jostainhan sitä on alettava muokkaamaan, eikö?
Ja niistä muista teksteistä on turha kommentoida mitään, kirjoitettu joskus aikojen alussa ja kopioitu suoraan tuonne vanhoilta sivuilta.
Kommenttia ja etenkin neuvoja saa vapaasti kertoa.
Iki-ihanien kehysten ansiosta en saa suoraa linkkiä tähän, mutta itse asia löytyy tuolta rakentelu-näppäimen alta.
http://www.tunetalli.urli.net/
Ja Sporje nostakoon hattuaan heti kun Spedr ystävällisesti lainaa kameraa(?) niin saadaan kuvatkin tuonne. Kaikki mitat yms. muita oleellisia tietoja tuosta vielä puuttuu, kirjoitusvirheitäkin saattaa olla, mutta ainakin se teksti on nyt olemassa. Jostainhan sitä on alettava muokkaamaan, eikö?
Ja niistä muista teksteistä on turha kommentoida mitään, kirjoitettu joskus aikojen alussa ja kopioitu suoraan tuonne vanhoilta sivuilta.
Kommenttia ja etenkin neuvoja saa vapaasti kertoa.
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Kai jos otat sen ? pultin ? sieltä päästä sitten sahaat sopivan pätkän pois ja hitsaat sen ? pultin takaisin sinne päähän, näin vois ainakin tehdä (en ota vastuuta jos joku kokeilee ja keula räjähtää alle)HND kirjoitti:Onkos kellään kokemusta noiden hopperin pumppujen lyhentämisestä.. Eli mitenkäs toi käytännössä tapahtuisi jne?
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland