Monkeyn tavaratelineeseen apuja
Re: Monkeyn tavaratelineeseen apuja
Onnistuiskos muuten mitenkää sillei että taivuttais ton mutka kohdan suoraks,laittais jtn putkee sisään,ja sen jälkeen taivuttais takas muotoon ?
Hukutaan paskaan.
Olis se tollain paljo vahvempi, muttei kumminkaa niin vahva ku toi lattarauta sydeemi. Ja enpä oikee usko et sais enää taivutettua takasin.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Katafori myy soliferin tarakoita hintaan 6e!! Ite väänsin siit tarakan
-Polini xp4 160cc. ex
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-
Löytyskö kuvaa josta voisin ottaa vähän mallia kun itsekkin ajattelin tuommosen hommata ?0nni kirjoitti:Katafori myy soliferin tarakoita hintaan 6e!! Ite väänsin siit tarakan
Kiitos jo etukäteen.
Skyteam monkey 50 black power -11
Jos jollakulla on näitä rautoja ylimääräsenä, nii laittakeeha yv, sillä kiinnostusta ois hommata
Pistänpä tollasen kun joku niitä kyselly välillä http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... uct_id=906
Sori huomasin vast nyt mut siis ite vaa rälläköin sen keskelt siit mist se nousee ylöspäi ja hitsasin suoraks sit otin latikkaa ja mittasin ne reikien välit mihi se tarakka tulee kii sit hitsasin latikan kii ja sit viel taivutin kulmaa ja vahvisti. Hommaa siin oli perkeleesti mut halvalla sai.monsirider kirjoitti:Löytyskö kuvaa josta voisin ottaa vähän mallia kun itsekkin ajattelin tuommosen hommata ?0nni kirjoitti:Katafori myy soliferin tarakoita hintaan 6e!! Ite väänsin siit tarakan
Kiitos jo etukäteen.
-Polini xp4 160cc. ex
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
Sorry kaikille kun en ole ollut paikalla tuumailemassa ritsiasiassa.
On ollut vähän kulunut viime vuosi ja alkuun tämäkin vuosi mitä sattuu eikä ole kiinnostanut oikeen mikään sairastelun takia. (asukaa homeasunnossa niin tulee kaikkea kivaa hermostovikaa ynnämuuta)
Mutta ed.mainitun homekämpän takia meni sitten terveys niin pahaan kondikseen että ei hitsauspilliäkään parane edes katsoa, muuten tuloo pipi hengitysteihin. Että jätän väliin tarakoiden valmistamisen kun en edes itselleni saanu tehtyä kunnollista. Nykyään joutuu teettämään kaikki pöllyävät työt jossain. :/
Anteeksi vielä kerran. syytön minä tähän olen.
Nyt sitten tosiaan rupesin jatkamaan projektin kasailua sen mitä itse pystyy tekemään ni tulipa tännekkin ilmaannuttua pitkän tauon jälkeen.
On ollut vähän kulunut viime vuosi ja alkuun tämäkin vuosi mitä sattuu eikä ole kiinnostanut oikeen mikään sairastelun takia. (asukaa homeasunnossa niin tulee kaikkea kivaa hermostovikaa ynnämuuta)
Mutta ed.mainitun homekämpän takia meni sitten terveys niin pahaan kondikseen että ei hitsauspilliäkään parane edes katsoa, muuten tuloo pipi hengitysteihin. Että jätän väliin tarakoiden valmistamisen kun en edes itselleni saanu tehtyä kunnollista. Nykyään joutuu teettämään kaikki pöllyävät työt jossain. :/
Anteeksi vielä kerran. syytön minä tähän olen.
Nyt sitten tosiaan rupesin jatkamaan projektin kasailua sen mitä itse pystyy tekemään ni tulipa tännekkin ilmaannuttua pitkän tauon jälkeen.
Harrastustoiminta lopetettu elämäntilanteen vuoksi...
Hiton ikävä tapaus, meillä koulu samanlainen. Sori, meni OT:ksi.
Kappas mbf motolakin nykyään näitä, hinta vaa aika suolane.. http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... uct_id=904
-Polini xp4 160cc. ex
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
-Yamaha dt. ex
-Skyteam monkey. x2
-KTM exc 125.
jos jollain sattuu olemaan honda mankin näköistä tarakkaa myynnissä kohtuullisen halvalla niin yv:llä voi laitella mulle! olisin kiinnostunut
VARASTETTU Skyteam Monkey rek. 35-UEI! -> https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
-
Voisitko laittaa vaikka YV:llä tuossa kuvassa olevan tarakan mitat kun ei tuo alotusviestin kuva toimi ?MB93 kirjoitti:http://aijaa.com/v.php?i=002278292712.jpg
Vähän tuon kaltainen, eli muuten normaali, mutta noista putkista taivutettu hieman ylöspäin. Myös tuon alkuperäisessä tarakassa olevan kaaren (noissa kaavakuvissas kirjaimilla G ja H) voisi jättää pois, ottaa keuliessa selkään kiinni. Näillä on varmasti enemmän kysyntää nuorten keskuudessa kuin alkuperäisillä tarakoilla.
Kuvat ei kuulu lainauksiin...
- Alkuperäisen viestin postaaja
Skyteam monkey 50 black power -11
En oo tota tarakkaa tehny eikä se oo enää mulla (myyty pyörän mukana) mutta voisin kyllä käydä tosta Hondan tarakasta nappaamassa mitat tänne kaikkien nähtäviksi...
E:
Noin-mittoja, saattaa heittää parilla millillä, eikä mittaustapa ollu tarkin mahdollinen...
E:
Noin-mittoja, saattaa heittää parilla millillä, eikä mittaustapa ollu tarkin mahdollinen...
Paljo on putken ulkomitta.
Ex. Honda Monkey vm.99.
Suzuki Ässä vm.86-89.
Suzuki Ässä vm.86-89.
16mm
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Jos vääntäs 15mm umpiraudasta orkkiksen näkösen.. vois kestää keulimistaki vähän paremmin
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Juu ja painooki tulis pikkasen enemmän taka päähän..
Honda Monkey: -76, -81, -97
Honda "DAX" ST70: -73
Honda "DAX" ST70: -73
Harmi tuo sinun homejuttu Et varmaa vieläkään voi tehä niitä tarakoita ku ei viittis ostaa tuolt mbf:stä Ja jos itse tekee nii siinä menee aikaa. Mut jos jollakin olis myyä niin voisin ostaa.
Ostetaan Keularauta/Vanhemmanmallin Tarakka.
-
Miten tuon tarakan sais taivutettua enemmän kulmaan?
Istut mankin päälle pärstä taakseppäin, ja kiskaset tarakkaa ylöspäin.
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
-
Eikö tarvi lämmittää tai mitään?
Taipuu luultavasti ilmankin.
-
Tuntuu että ne tarakan reijät mihin pultit tullee nii isonee
Mitenkäs ootte sitä tarakan kiinnitystä vahvistaneet kun aika heikoilta nuo pellin palat näyttävät ajattelin lattarautaa hitsata vai kestääkö muka ilman?
Ei Ne Tehot Vaan Tahdit! "Se o hyvä ny"
Stunt Masai 150cc -07
Honda CBR600f -91
EX Mbk Ovetto -97
EX Honda Monkey -89
EX Yamaha Bws bump -97
https://www.youtube.com/watch?v=MMirGrpoOY8
www.MiniMotoRacing.fi
Stunt Masai 150cc -07
Honda CBR600f -91
EX Mbk Ovetto -97
EX Honda Monkey -89
EX Yamaha Bws bump -97
https://www.youtube.com/watch?v=MMirGrpoOY8
www.MiniMotoRacing.fi
Vakio kestää jos et kaljakoria isompaa siellä aikonut kuskailla. Jos taas keulimisraudaksi tulee niin onhan niitä vahvistuksia tehty monenlaisia. En juuri nyt löydä kuvaa, mutta monet on laittanut kulmarautaa tai lattarautaa kiinnikkeistä tarakan päätyyn ja itse tarakan kiinnikkeet tehty uudelleen paksummasta tavarasta kunnon saumalla.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!