Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja jyrä
22.07.2018 13:33
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: EFI- Skyteam Monkey
Vastaukset: 330
Luettu: 95755

Re: EFI- Skyteam Monkey

Tämä oli hyvä löytö, tuo on sama ROJO:n boxi ja manuaaliakin löytyy

https://gpxmoto.com/index.php?route=mod ... le_id=1436

näyttäisi olevan ROJON softa
Kirjoittaja jyrä
20.07.2018 21:58
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: EFI- Skyteam Monkey
Vastaukset: 330
Luettu: 95755

Re: EFI- Skyteam Monkey

Aikaisemmin (2017) malli imukaulan ylä ja ala päässä oli holkit jotka sai irti ilman poraamista ja takaisin sai helposti hieman imukaulaa lämmittämällä ja pudottamalla holkin takaisin. Niin ja vääntöä sai palkon lisää vaihtamalla MBF moton MBF 50cc kannen. MBF kansi on ilmeisesti japanilainen ja sen...
Kirjoittaja jyrä
20.07.2018 20:46
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: EFI- Skyteam Monkey
Vastaukset: 330
Luettu: 95755

Re: EFI- Skyteam Monkey

Onkos jo kokemusta tuosta OBD bluetooth sovittemesta, saako sen kautta säädettyä Rojo ECU/EFI yksikköä? Onko kukaan löytänyt suoraa kaapelia & ohjelmistoa tuohon ROJO:n boxiin? Tai onko kukaan vaihtanut tuota yksikköä vapaammin modattavaan?