Tämä oli hyvä löytö, tuo on sama ROJO:n boxi ja manuaaliakin löytyy
https://gpxmoto.com/index.php?route=mod ... le_id=1436
näyttäisi olevan ROJON softa
Haku löysi 3 tulosta
- 22.07.2018 13:33
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: EFI- Skyteam Monkey
- Vastaukset: 330
- Luettu: 95755
- 20.07.2018 21:58
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: EFI- Skyteam Monkey
- Vastaukset: 330
- Luettu: 95755
Re: EFI- Skyteam Monkey
Aikaisemmin (2017) malli imukaulan ylä ja ala päässä oli holkit jotka sai irti ilman poraamista ja takaisin sai helposti hieman imukaulaa lämmittämällä ja pudottamalla holkin takaisin. Niin ja vääntöä sai palkon lisää vaihtamalla MBF moton MBF 50cc kannen. MBF kansi on ilmeisesti japanilainen ja sen...
- 20.07.2018 20:46
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: EFI- Skyteam Monkey
- Vastaukset: 330
- Luettu: 95755
Re: EFI- Skyteam Monkey
Onkos jo kokemusta tuosta OBD bluetooth sovittemesta, saako sen kautta säädettyä Rojo ECU/EFI yksikköä? Onko kukaan löytänyt suoraa kaapelia & ohjelmistoa tuohon ROJO:n boxiin? Tai onko kukaan vaihtanut tuota yksikköä vapaammin modattavaan?