Ei näissä vakiona ole kuin 0.9kW (löytyy omistajan ohjekirjassa).Aleksanteri III kirjoitti:mitenköhän nämä uudet efi monkey että onko ne kuinka erinlaisia verrattuna näihin tavallisiin ja saakohain näistä vakiona kuinkapaljon heppoja irti?
Haku löysi 1 tuloksen
- 21.08.2018 13:16
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: EFI- Skyteam Monkey
- Vastaukset: 330
- Luettu: 95755