Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Turposamu
21.08.2018 13:16
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: EFI- Skyteam Monkey
Vastaukset: 330
Luettu: 95755

Re: EFI- Skyteam Monkey

Aleksanteri III kirjoitti:mitenköhän nämä uudet efi monkey että onko ne kuinka erinlaisia verrattuna näihin tavallisiin ja saakohain näistä vakiona kuinkapaljon heppoja irti?
Ei näissä vakiona ole kuin 0.9kW (löytyy omistajan ohjekirjassa).