Haku löysi 1 tuloksen
- 17.09.2018 17:39
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: EFI- Skyteam Monkey
- Vastaukset: 330
- Luettu: 95755
Re: EFI- Skyteam Monkey
Onkos kellään tietoa että voiko tohon laitokseen vaihtaa 72cc kannen vai meneeks ruisku siitä jotenki sekasin?