Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
seppo96

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja seppo96 »

Mulla kävi vähäse aika sitte niin, että olin ajelemas soramontul ni katon äkkii vasemmalle ni posliini pysähtyy tulee jo ulos ja ku siin on sellai soramäki ylös ja siel sellai mettä ni ajelin sen ylös ni menivät takas sisälle ja jatko matkaa. ite en nähny muutaku sen, että se tuli ulos sieltä autosta, mutta kaveri kerto, että olivat menneet takas sisälle ja jatkaneet matkaa. ei ollu sillo ikää ku 12v ja mopo ei kilvissä:D eli ei ollu suljettu alue eikä myöskään ollut laillinen.
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Kyttä: Voisit laittaa tohon etulampun paikoilleen, autoiliat ei huomaa sua ja tuo on aika ruoskan näkönen muuten :D
Juq:Joo mut se tippu ojaa
Kyttä: onkos tää vakio?
JuQ: joo vakio tää on.
Kyttä: Joo niin näkyy olevan vakio välit jne.
2#kyttä: No testataan kummiski
Kyttä: ihan turhaa, ei manki voi kulkea vakioväleillä ja vakiokaasarilla kovaa
2#kyttä: mm
JuQ: joo moro

Olis kusenu kilvet jos olisivat testanneet :D
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Plattu

Viesti Kirjoittaja Plattu »

yks päästi täälä gasgasilla maijaa pakoon ja pääsi.. niin eikähän kylällä sitte ollu myöhemmin 2 motukkaa, maija ja sivari :lol:
Osmo_
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Itelle kävi aikoinaan näin, kun olin saanut Blackened projektin valmiiksi: Porukat oli lähteny kauppaan, ja mä sit menin testaamaan kun olin konffannut sigman, että paljon monki kulkee. Vauhtia oli 85, ja valot ei toiminu. Yhden mutkan takaa tulee sit polliisiauto. Mä en ees hiljentänyt, vaan käänsin heti seuraavasta risteyksestä mettätielle. Ei lähteny mulqt perään. Vähän siinä kyllä pelästyi...
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
jjeppee

Viesti Kirjoittaja jjeppee »

Juujuu selus, sää lähdit paskoit housuun ja ajoit päin puuta. :smoke:
Anthoonio

Viesti Kirjoittaja Anthoonio »

Sunnuntaina ku ostin mankin ni olin illalla ajelemassa, niin koko Tikkurila täynnä posliineja, joka puolella.. Ihme etteivät pysäyttäneet vaikka ajoivat vastaan pikkutiellä ja mulla ei etuvalo palanut. Keula myös semmossessa kunnossa, että sakot ropisis.
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Miten monesti poliisit ovat pysäyttäneet sinut?

Ite oon laskenu että syyskuussa kortin saamisesta ovat 8 kertaa pysäyttäneet.
Onks se paljo :D
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
seppo96

Viesti Kirjoittaja seppo96 »

Mä ainakii koen sen paljona 8)
Kakkånen

Viesti Kirjoittaja Kakkånen »

Marraskuus sain ja kerran pysäytti talvella arkipäivänä. Luulis et ne enämmä kesällä pysäyttelis mut ei oo viel kertaakaa vaik vastaa on tullu.
komentaja6666

Viesti Kirjoittaja komentaja6666 »

Mua ei oo pysäytetty vielä kertaakaan. :D Niin vakion näkönen manki.
anapoolis

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Itselläni ollu kyllä hyvä tuuri, kun ei ole tarvinnut olla paljoa poliisien kanssa tekemisissä. Mopokortti iässä ei poliisit kertaakaan pysäyttänyt. Ja nytten kevarikortin saatua en kerennyt kun 100 km ajaa piikkimanalla, niin heti törmäsin poliiseihin.

Tuli käytyä viikkositte kuopiossa yömiitissä mankilla. Ajettiin ensimmäiseksi kaverin kanssa rastaantien teboilille tankille ja kappas kohta poliisit siinä kyyläämässä. Näytti poliiseita kiinnostavan tollanen piikkimanki, kun jotain 10min siinä rupateltiin. Nuoria poliiseita olivat, niin sanoivat, että oli pakko tulla katsomaan mikä tämä laitos on, kun kilpi näytti niin isolta pikku "mopoon" :D
Kaikkea kysyivät paljonko kulkee, onko hyvä ajaa, paljonko pääsee tankillisella, mistä näitä saa, onko kauan tuotu maahan,minnekkä olette matkalla ym :mrgreen:
Kortin ja rek.paperit kysyivät lopuksi vielä ja toivottivat hyvää matkaa.

Eipä muuten sanoneet mitään kilven kulmastakaan ja takavalon kuvusta, joka oli tippunut matkalla. Kilpi melkeinpä vaakatasossa (kaveri sano, että takana ei saa kilvestä mitään selvää). Siinä kun poliisit jututtivat minua meni muutama kotaripoikakin keula ilmassa ohi. Toinen poliisi siihen sitten toikaisi "ette ota sitten noista pojista mallia" :lol:
Kuvia menopeleistä
Plattu

Viesti Kirjoittaja Plattu »

Itte sain kans syyskuun lopus kortin.. ja ainaki 10 kertaa poliisit jo pysäyttäny :lol:
josuuu

Viesti Kirjoittaja josuuu »

Itse olen kanssa vältellyt poliisia varsin mallikkaasti, vain kaveri saanut sakot minun mopolla ajaessa. :) Viime elokuusta asti kortti ollut taskussa.
Honda Monkey -98
KuuSiTo

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

Maaliskuussa 2 vuotta sitten tuli kortti, eikä ole pysäytetty kuin kerran, sekin skootterilla ja silloin poliisit pysäytti kaikki siinä risteyksessä. :think:
Goofyz

Viesti Kirjoittaja Goofyz »

minulla tulee 2,5 vuotta täyteen pian eikä olla edes pysäytetty :think:
MahaBomber

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

äskö saatiin kavereiden kanssa idea et ruvetaan ajaa tien tukkeena noin 5-10km/h ja sitte ruvettiin ajaan. vähä ajan päästä mä vaa et aika tylsää rupesin taivuttelee kilven kulmaa :roll: no sitte kuuluu sivari auton ääni :evil: pysähytään.
P:taitanko minä vai taitatko sinä?
M:(taivutin sen ''hyvään'' kulmaan) juu tää on säädettävä malli :)
P:Niihä se taitaa olla laitappa kuntoon tommoset patentit!Ens kerralla kirjallinen varotus sakkojen kera!
M:juu uusi lokari tulossa jo entinen katkes(ihanku)
P:joo no onkos muilla kunnossa(katsoo kaverin pv:tä) taitaa olla muilla.
P2:(katselee manaa)
P:joo no onkos pojalla ikää?
M:oha mulla(annan kortin kädet täristen totta kai:D)
P:(tarkisti koneelta) joo no eiköhä tää ollu tässä. korjaappa tuo lokari.hyvää matkaa.
M:juu samoin
Eivät sanonu mitää teharista,kaasarista tai sylinteristä :D:D
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Vihasen olonen kyttä?
caddylac

Viesti Kirjoittaja caddylac »

juQ kirjoitti:Vihasen olonen kyttä?
Tottakai poliisi heti puuttuu asiaan niinkuin kuuluukin jos on jotain laitonta juttua sehän on poliisin työtä estää laittomuuksia (Y)
MahaBomber

oli kyl vihanen :shock: menny varmaa munkit sekasi :) mut eipä sanonu mitää vireistä vaikka niitä mulkkaski :P
110cc projekti kesken
Dirtti

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Tänää oltii tuol teollisuusalueen takasuoral 8 kevarin/mopon kanssa. Siellä sitte ajeltii ja burnasin sitte mun kumin sileeks. No siitä meni sitte pari minuuttia nii poliisitha ne sinne tuli. Katto mopoja ja samantien tuli mun luo (mankis ei kilpiä) ja laitto kädet taskuihin ja otti kännykän ja lompakon.
"Nyt auton takapenkille"
"ÖÖÖ okei?"

Sit alko jotain kyselee jne aluks kiistin ajaneeni sillä mut lopult sit sanoin et kyl sen ajoin sinne ku meni niin vaikeeks. Sit ne kyseli virityksist ja sanoin et kulkee 55. (110cc , takegawa jne alla) todellisuudessa kulki vajaa 75. Siinä sit 1,5h ootettiin skobapoliisia joka sitte tuli paikalle. Sitä ennen iskin ryypyn päälle ja laitoin kaasuvaijerin niin et se liikkuu about millin verran.

No siinä sitte naurua riitti ku posliini paukuttelee tutkaan 33kmh :D

Sanoin myös et mopo ei oo rekisterissä (on) niin ei tullu siitäkään mikään.

noh, loppusakko: 48e ;D takarengas sliksi, ei takavaloo, peilit puuttuu, etuvalo ei toimi.

aahahhaha (Y) :mrgreen: :smoke:
panyz

Viesti Kirjoittaja panyz »

Hyvä tuuri, ja hyvin huijasit poliiseja :lol:
-
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Mie myös huijaan kyttiä tolla et ruuvaa kaasuvaijerii :D
Dirtti

Se on aivan vitun hyvä kikka. Pelkästään sillä saa huippuja pudotettuu about 25kmh..
Dirtti

Ei siinä mitään klappia ole, mulla on skyteamin kaasuvaijeri kiinni niin se toimii ainakin hyvin "säädettävänä" vaijerina..
MahaBomber

mulla on sillai siinä et pitää olla säädöistä kireimmällä mu se kaasarin korkissa oleva vaijerin pidike on liian lyhyt (ite tehty) nii ei saa kaasua kokonaan auki jos ei ole kireimmällä. itekki olen käyttänyt tuota kikkaa :D
110cc projekti kesken
Vastaa Viestiin