Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mites tuolta saa iän selville runkonumeron perusteella? Itsellä ei ainakaan löydy mitään kun jäykkis rungon runkonumerolla hain...
Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Vauhdissa paukahti... Kiva oli ajaa yhdellä iskarilla himaan.
Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Vauhdissa paukahti... Kiva oli ajaa yhdellä iskarilla himaan.
Monse on masiina!
oioi...
siinä meni tosi harvinainen vanne paskaks... 
siis jos meni ton jousen takia?
Mutta joo, en oo ennen kuullu että ois käyny noin...
siis jos meni ton jousen takia?
-
Broadspeed
Ei välttämättä mennyt paskaksi. Yhden tuonnäköisen vanteen olen oikonut ja maalannut. Hyvä tuli ja ei tarvinnut edes pakkelia.
Vanne on aika solmussa.. levyjen välissä joissain kohtaa n.2mm rako mistä näkee sisukumin.
Monse on masiina!
Ai katos. Onko tuollanen vanne harvinainenki? 
Meinaan vaa ku iteltähä löytyy tollaset tallista.
Meinaan vaa ku iteltähä löytyy tollaset tallista.
Oolrait. Mullahan on tollanen takavanne siinä mun ruoskamankissa, josta on kuvia tuolla mun mankitopikissaki. Mahtaako nuo olla rahan arvosia ku itellä ei o juuri tarvetta niille?
E: Jaa eli ei nää siis mitään hirmuhintasia ole. En tajunnut ite katsoa Cmsnl:stä. Kiitoksia vastauksista.
E: Jaa eli ei nää siis mitään hirmuhintasia ole. En tajunnut ite katsoa Cmsnl:stä. Kiitoksia vastauksista.
Viimeksi muokannut Zepzep, 06.10.2009 16:26. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kyllä joku entisöijä noista enemmänkin voi maksaa, varsinkin jos löytyy vielä kyseiseen Monkeyhyn kuuluva runko ja vaikka muutakin roinaa. Ite oon myyny 4 reikäsii normi vantei 10e vanne yleensä ja aikalailla samoissa hinnoissa oon muittenkin nähny myyvän, parempia jollain 20-25e vanne. Tietty maalipinta, muu kunto ja onko päällirengasta näkyy myös hinnassa. Jotkut myös laittavat noita normaaleja kalliimmallakin, mutta niitä kyllä saa ilman hyvää tuuria pitää kauan myynnissä. Kyllä joku ajan kanssa vähän ylihinnotellutkin ostaa.
Eli siis... Kyllä nuo arvokkaampia on, ainakin yksityismyynnissä mitä normit 4 reikäset. Ehkä vähän huono esimerkki, mutta Cmsnl myy 20e puolikas noita normi 4 reikäsii ja noita harvinaisempia 25e puolikas.
E: Ja kuten tossa sanoin, varmasti täältä löytyy porukkaa, jotka ovat ihan sievoisen summan normi vanteita myydessäänkin saanut, noilla hinnoilla oon ite nähny niitä myynnissä.
E2: Krossisimallista hinnankin katoin.
Eli siis... Kyllä nuo arvokkaampia on, ainakin yksityismyynnissä mitä normit 4 reikäset. Ehkä vähän huono esimerkki, mutta Cmsnl myy 20e puolikas noita normi 4 reikäsii ja noita harvinaisempia 25e puolikas.
E: Ja kuten tossa sanoin, varmasti täältä löytyy porukkaa, jotka ovat ihan sievoisen summan normi vanteita myydessäänkin saanut, noilla hinnoilla oon ite nähny niitä myynnissä.
E2: Krossisimallista hinnankin katoin.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Eihän noi ny kovin harvinaisia oo, jenkkien krossimallissa noita on ollu viä 90-l kun täällä vaan vähän aikaa joskus 70-l
e: linkki
e: linkki
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
nuo vanteet on ollut suomessa vm83. Oranssi sininen krossimanki 
Monse on masiina!
-
Zapperslam
-
HPT
- Vip-käyttäjä
Korjaan: Paskotaan lopullisesti.

Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Onko porukka lukenu mobilisti lehtee kun ite huomasin tänään kun luin uusiman numeron niin siinä oli iso juttu mankeista
kannattaa lukee 
Honda monkey - it´s a legend
Juu, mäki huomasin sen.
Selasin kyll nopeesti läpi sen vaa.
Juu itekki on luettu silleen pikasesti. Mul on muute kuvat siitä, että voin varmaankin laittaa esille jos joku haluaa.
Juu pitäs laittaa
prkl kun haukuttiin mankia siinä leikkikaluks 
Honda monkey - it´s a legend
Laita ihmeessä jos vaan viitsit, mua ainakin kiinnostas.Zepzep kirjoitti:Juu itekki on luettu silleen pikasesti. Mul on muute kuvat siitä, että voin varmaankin laittaa esille jos joku haluaa.
"Nelitahtikone vääntää ku hirvi paskalla"
Honda Monkey -90 Original
Honda Monkey -90 Original
Joo voin laittaa lähipäivinä, kunhan vaan siirrän ne koneelle.
Punainen välimalli? Ei oo tullu nähtyä missään?
http://irc-galleria.net/user/%7C%7CiS%E ... /111185568
http://irc-galleria.net/user/%7C%7CiS%E ... /111185568
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/18228 kyl kai noita on.
vissiin kyl aika harvinaisia
?
vissiin kyl aika harvinaisia
Viimeksi muokannut Monkisti, 13.10.2009 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-BMW E30 "316i"
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
Hehee... Kaveri laitto mun mankista linki =D
Jollain taisi olla tuolla myös iha orkkiskuntoinen punanen mana. En vain nyt muista nimimerkkiä.
Kyllähän noita punavalkoisia mankeja on tehty, ilmeisesti sitten välimallina.
Siinä siis lupaava entisöintiprojekti isännälle. Teet tommosen niin arvo varmaan nouseekin jo verrattuna mihinkään perus sinisiin yms maalauksiin 
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.