Skyteam 125 Monkey "NooBike"
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
ukkoperkele
- Viesti:
Re: Skyteam 125 Monkey "NooBike"
Siinä on sellainen dragster moottoripyörämäinen asento, veikkaan 
Gas, grass or ass. No one rides for free
KiitosMoParmonster kirjoitti:Kaikinpuolin hieno ja hyvällä maulla tehtyMistäostit jalkatappiensiirtosarjan?
Daxdodo :sta.
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ucts_id=31
Budjettisarja... tuntuu hieman "kevyeltä", koska aavistuksen taipuu mun painon alla (83 Kg.)
Mutta katsotaan miten toimii käytössä, kunhan joskus saan vekottimen ajokuntoon.
Tanko kääntyy tällä hetkellä riittävästi, mutta todellisuuden näkee vasta sitten kun pääsee ajamaan.juQ kirjoitti:Pakko vaan sanoo, Partasen kommentin jälkeen tulevat kommentit ovat pelkästään ++,
.
Jotenkin mua häiritsee, kun tossa on tanko niin alhaalla, mahtaakohan olla hyvä ajaa?
Pienellä muutoksella Backstepkittiin saan laskettua jalkaa vielä n. 5 cm alas/taakse joka pudottaa polvea melkein kymmennellä sentillä.
Muuten ajoasento tuntuu mukavan "luonnolliselta".
näyttää aika pieneltä sinulle 
Jep. Vähän pieneltä näyttää.. 
-
ukkoperkele
- Viesti:
Ei hitto, kun näin tän topicin niin iski taas kauhea piikkimankikuume päälle, siis aivan järjettömän komea.
Ainoa mitä tekisin toisin olis se, että laittaisin takasin vakiolampun paikalleen. Miks ihmeessä mun piti mennä ostamaan sachs, eikä skytaria siinä olis säästyny rahaakin...
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Mistä ostit ton penkin..? Ja paljonko maksoi..?
Penkki on tuolta. Toisiks alimmaine osiossa Seats. 
Komee mana sulla!
saako udella mist etujarru tsydeemit hankittu?
Brembo 4 mäntäinen jarrusatulan olen purkanut Aprilia 1000 Futurasta ja koneistanut siihen kiinnikkeen joka sopii tuohon Faddybiken keulaan. Brakingin 190mm Wave-disk on hommattu Motoxilta. http://www.motoxi.fi.Euu kirjoitti:Komee mana sulla!saako udella mist etujarru tsydeemit hankittu?
Aikaisemmin joku kysyi satulasta, sitä ei ole hommattu Monkeybiker :sta vaan suoraan R-Designilta http://www.r-design.be.
Eipä ole projekti paljon kesän aikana edennyt, mutta Takegawan mittariston sain sentään vihdoin ja viimein Daxdodolta
Tästä tulee jotain extreme komeaa
paljos oli muuten hintaa tommosilla mittareilla 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Ei oo näköjään fygest kii.
Hieno manki tulos
Suomen hienoimpia mankeja.
Rahalla saa!
Rahalla saa!
-
komentaja6666
Näyttelyvehje! 
Olihan noi aika "suolaisen" hintaiset, 280 € piti pulittaa rahteineen mutta laatu maksaaSkyttari kirjoitti:Tästä tulee jotain extreme komeaapaljos oli muuten hintaa tommosilla mittareilla
Oletko mistä mahtanut tilata noita tagekawan osia? Suomesta niitä ei kuitenkaan tietääkseni saa.
Myös sellainen minua kiinnostaa että jos laittaisit minulle jotain hinta-arvioo noista kaikista laitelmista (menneistä ja tulevista) kun minullakin on tarkoitus rakentaa itselle tuollainen "mopo". Meinansin nimittäin että jos saisin hommattua vajaan 10 t:n euron lainan niin sillä luulisi tuollaisen rakentavan. Ja toisaalta mikäs siinä vaikka alkaisi oman yrityksen kautta myymään uutena alusta loppuun rakennettuja mankeja.. Ei kuitenkaan lähtisi ihan halvalla kun tilaustyönä tekisi..
Myös sellainen minua kiinnostaa että jos laittaisit minulle jotain hinta-arvioo noista kaikista laitelmista (menneistä ja tulevista) kun minullakin on tarkoitus rakentaa itselle tuollainen "mopo". Meinansin nimittäin että jos saisin hommattua vajaan 10 t:n euron lainan niin sillä luulisi tuollaisen rakentavan. Ja toisaalta mikäs siinä vaikka alkaisi oman yrityksen kautta myymään uutena alusta loppuun rakennettuja mankeja.. Ei kuitenkaan lähtisi ihan halvalla kun tilaustyönä tekisi..
Skyteam Monkey: 125cc, JWD edition
Minä myös apinoin
Minä myös apinoin
Hah!JWD kirjoitti:Oletko mistä mahtanut tilata noita tagekawan osia? Suomesta niitä ei kuitenkaan tietääkseni saa.![]()
Ei helvetti.... x_x
Jos saat edes 5kpl myytyä niin onnea vaan, kyllä se siitä sitten lähtee.
(Veikkaan siis ettet saa ensimmäistäkään)
Jos saat edes 5kpl myytyä niin onnea vaan, kyllä se siitä sitten lähtee.
(Veikkaan siis ettet saa ensimmäistäkään)
500 viestiä silkkaa paskaa
Itselleni tekisin ensimmäiseksi, sitten näkee miten paljon on potenttiaalisia ostajia.
Miksi tyrmätä hyvä idea joka olisi kokeilun arvoinen? Laatuosien maahantuontia aion kuitenkin hommailla eli käytännössä se tarkoittaa sellaisia merkkejä kuten edellä mainitut takegawa ja kitacon osat.
Ja mitä luulette mitä tuo JWDesigns tarkoittaa allekirjoituksessa. En minä sitä vitsillä siihen lisännyt.
Sori jos meni off topiciks mut oli pakko vastata
Ja mitä luulette mitä tuo JWDesigns tarkoittaa allekirjoituksessa. En minä sitä vitsillä siihen lisännyt.
Sori jos meni off topiciks mut oli pakko vastata
Viimeksi muokannut JWD, 07.10.2009 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skyteam Monkey: 125cc, JWD edition
Minä myös apinoin
Minä myös apinoin
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Suomi on väärä maa harrastaa tälläistä ainakin vielä, vittumaiset säädökset...
Takegawa.nl myy ainakin palikkaa ja samoin moni muukin mankikauppatopikissa mainittu liike.
Takegawa.nl myy ainakin palikkaa ja samoin moni muukin mankikauppatopikissa mainittu liike.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
näyttää siltä että faija kustantaa tuunauksen
hieno tulee