Bensan kulutus
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Bensan kulutus
Ei se kaasarin koko juurikaan bensan kulutukseen vaikuta, vaan se ajotyyli. Tietenkin kun on isompi kaasari, niin ajellan kovempaa ja kiihdytyksetkin kuitenkin vedetään kaasu pohjassa, niin tottakai se kuluttaa silloin enemmän.
jotain 120-150km tankillisella
jinkkuni kuluttaa maantieajossa 1,5l satasella. Tankilla ajaa noin 500 km.
72cc,isovenakansi, Jing Ke ~19,avara putki,ohitin,17/42
3,75 litraa / 100km kyläajos + pienet kikkailut tuohon.
3,75 litraa / 100km kyläajos + pienet kikkailut tuohon.
Mahtaa olla iso tankki tai paska matikkapää sullaBomber95 kirjoitti:jinkkuni kuluttaa maantieajossa 1,5l satasella. Tankilla ajaa noin 500 km.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
-
Mannekyyri
Mulla ei kestä tankillinen kuin pari päivää kokoonpanolla 90cc Skyteam, ''19mm'' Sheng Wey ja rosteriputki... En tiiä sitten montako litraa/100km, mutta jos ajan esim. 4h päivässä, niin tankki kestää suunnilleen 2-4 päivää, riippuu paljonko kikkailen... Tosin keulin/pyöritän paskarinkiä/poltan kumia lähes koko ajan, eli hana pohjassa mennään melkeinpä aina.. 
no kyl lähemmäs 200km tankil pääsee. suzukil ajoin 11km kaasupohjas niin tankki tyhjä 
-
toppppppsu
- Moderaattori
Pitäs varmaa tota keulimista vähentää ku syö löpöä niin perkeleesti 
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Viidellä litralla pääs 200 km, eli 2,5 litraa/100 kilometriä. Vireinä kuriton putki, powerfilitteri ja 16/40. 
Honda Monkey vm. -98, "virit": kuriton putki, power filter, 16/40
Ajoin kokeilun vuoks tankin tyhjäks viime kerralla ennen tankkausta. Varatankilla ajoi 45 km eli yhteensä lähemmäs 200 km. On kyllä manassa mukavan pieni bensan kulutus kun käyn yleensä kahen viikon välein tankilla 
mulla vie noin 2,5-3L/130km ja tankillisella (4,5 litraa) pääsee noin 180-200km ja viriä kuriton imukaula,ilmanputsari,suutin, gianelli putki ja sit 14-40 välit.
Itel vie 3l/100km kaupunkiajossa.. Kuriton, 14-42, vv-putki/turbo kit, 22 soikee kaasari jne... Joka päivä pitää vähintään kerran tankata. Tappikaasul ehkä 70km pääsee ja kun vetää metässä enduroa/offroadia niin joku 45km. 
Oma mankini juo noin 3 litraa sadalla, mun ajotyylillä 
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
mulla menee kans tota 3 l sadalla ,vireina 15 mm kaasari, ohitin, 16/35 välit, motorpowerin tehari
-
Viimeksi muokannut Piispa, 13.10.2012 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Monkey -91
Oma manki syö 2l/100km. Mökkipevekki syö tankillisen per 5-10km =D 80cc läppis + 21 lortto phbg + vv putsari. Käviskö toi kassu mankiin jos hommais phbg imukaulan?
Vittu kun hankalaa laittaa kuvaa
haistakaa mun vanhan apinan kampea
Omalla skytarilla pääsee 175km tankillisella
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
ei peevee noin paljon voi syödä, malossilla kerkii joku 80km kunnes booaaQckS kirjoitti:Oma manki syö 2l/100km. Mökkipevekki syö tankillisen per 5-10km =D 80cc läppis + 21 lortto phbg + vv putsari. Käviskö toi kassu mankiin jos hommais phbg imukaulan?
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
No tule kokeilemaan 
Vittu kun hankalaa laittaa kuvaa
Kaupungissa noin 3l/100 ja maantiellä noi 2,5l/100. Vireinä siis 16mm phbg, avarakansi, ohitin ja kuriton putki.
Viimeksi muokannut SaMito, 25.09.2010 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
QckS kirjoitti:Oma manki syö 2l/100km. Mökkipevekki syö tankillisen per 5-10km =D 80cc läppis + 21 lortto phbg + vv putsari. Käviskö toi kassu mankiin jos hommais phbg imukaulan?
Kaveri joskus aikoinaan onnistu tuhlaamaan tigerin tankillisen 8km matkalla. Oli phbg:n suutin tipahtanu kohokammion pohjallejuQ kirjoitti:ei peevee noin paljon voi syödä, malossilla kerkii joku 80km kunnes booaa
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vähän päälle 2litraa satasella.
lähesvakio 50cc, 9mm keihin,vakio ilmanputsari,rajottamaton cdi 15/40 välit ja ite tehty putki. Kulkee sen 55km/h 
Honda Monkey vm-96
Paljon kuluttaa 90-> manki 72cc pytyllä, vakio kaasaril ja vakio putkel (kurit pois putkesta ja imukaulasta) ja 14/42 väleil?
Itseasiassa aika paljon vrt. enemmän viritettyyn (isompi kaasari, avara putki).
Kun kulkee ehkä 45-50 noilla vireillä, niin joutuu huudattaan jo kaupunkiajossa. Tuolla ei kyllä matkaa ajeta...
Kun kulkee ehkä 45-50 noilla vireillä, niin joutuu huudattaan jo kaupunkiajossa. Tuolla ei kyllä matkaa ajeta...
Minun moponi kulutus ailahtelee reippasti 2.45L molemmilla puolilla, liene lähinnä kaasunkäytöstäni riippuen...
Honda Monkey Z50J '91