kaasari pitäis vielä säätää ja jarruja säätää! stuntti tapitki oli suunnitteilla mutta en tiiä mistä hommais, ehdotuksia?
- * Wobbler´s Monkey Z72J - Näyttely monkey * -
- American Car Show 2010 -
- Petrol Circus 2010 -
- Hifi- ja Tuning Show 2010, yleisöäänestyksen hienoin mopo/skootteri 1.sija ja raadin valitsema hienoin mopo/skootteri 1.sija -
Stunttitapit sain tänään! Testasin tänään ja huomenna kiinni oikein kunnolla, näyttelysohvasta tulee päivittäinen stunttimonzooli! Takakäkkäriä suunnitellessa
- Petrol Circus 2010 -
- Hifi- ja Tuning Show 2010, yleisöäänestyksen hienoin mopo/skootteri 1.sija ja raadin valitsema hienoin mopo/skootteri 1.sija -
Heipatihei, pitihän täältäkin käydä pölyt pyyhkimässä kun ei ole aikoihin täällä päin tullu oltua.
Manki oli Hifi ja Tuning Show 2010, ouluhallissa 11.-12.9. Tulihan sieltä hankittua 2 pokaalia, yleisön hienoin mopo/skootteri sekä Raadin valitsema Hienoin mopo/skootteri.
Kyllähän se oli mukava tunne lähteä 2 ison pokaalin kanssa kotia kohti
Pyrin täälläkin käymään useammin ja päivitellä foorumia!
- Petrol Circus 2010 -
Niin, eihän tälläsen rakentamiseen vaadita muuta kuin rahaa.. En ymmärrä miten tämä voi olla
joku näyttelyvoittaja, jos kuka tahansa voisi tehdä samanlaisen? Vertaa tätä esim. Moparmonsterin tekeleisiin. Ne on hienoja eikä paljon bolttista löydy..
Joo, "bolttis paska" En kyllä itse ole todellakaan tuota mieltä! Vaikka onhan tätä rahalla laitettu ihan reilusti, niin silti omasta mielestä pirun hyvännäkönen mana!
Paljon hienoja yksityiskohtia ja stuntti-lookkiikin löytyy.
Itse en sanoisi tätä bolttikseksi koska osia on saannut muokkailla/tehdä että saa kiinni. esimerkiksi muutamia asioita =
- Lyhentänyt keulaa että saa paikalleen,
-eturenkaaseen tehty spaceri että saa jarrulevyn asennettua paikalleen,
-penkki muokattu,
-huohotus järjestelmän suunnitellu ja kiinnitys,
-takahaarukka vahvistettu,
-takanavan kiinnityksen muokannu,
-katkasijoiden paikat vaihtanu,
-sähköt vetäny uusiksi,
-takavalolle tehty kiinnikke,
-ohjausiskari muokattu niin että saa mankiin kiinni,
-nestekytkin muokattu mankiin sopivaksi,
-magneton koppaa muokannu että mahtuu swingi kiinni,
-kierteyttäny iskarin kiinnikkeiden kierteet että saa ne kiinni,
-takalokari itse tehty,
-käynnistyspolkimeen jalanpaikka sorvattu,
-sivulevy itse tehty,
-keskilohkot kiillotettu,
-lauhari muokattu kiinni, ym.
Vielä varmaan jotain jääny mainitsematta, voi näyttää bolttikselta, mutta sitä se ei ole!
- Petrol Circus 2010 -
Kiitoksia positiivisista palautteista, niitä on aina mukava lukea!
Kyllähän tohon olen aika paljon itse rahaa laittanut, rippirahat + sun muut synttäri setelit jotakin pientä vanhemmat sponssannu.
- Petrol Circus 2010 -