mulla on tommonen samurai 2009 USD keula, 340mm iskarit ja +10 takahaarukka mitäs luulette että nouseeko keula? (keula painaa perkeleest!) ite en oo päässy kokeilee ku ei ol kunnos viel
kyl vanhal mankil meni keula hyvi. 290mm iskarit helpotti paljo jo (vakio takahaarukalla)
Kuten jo monet kerrat mainittu niin ei sillä teholla vaan taidolla. Tietysti jos on vähän enemmän paukkua kun vakiossa niin nostelee helpommin tollasella +10 swingillä.
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Huh ompa vaikeen näkönen systeemi.
Itte tein ittelleni taaks uuden tapin mihin saa molemmat takajarru vivun ja vaijeri.
Sitten svingiin vaan hitsailin pienen lätkän, mihin sai vaijerikuoren kiinni
ssdake kirjoitti:Mites, mitkä välit ois parhaat tulevaan stuntti manaan? 14mm kassu, vakio putki avarammalla alkukäyrällä, pitäs jaksaa keulia mutta myös kulkee sen 55 vähintään.
Itellä samankokone kaasari + jotai muuta pientä virii ja ite ainaki tykkään 17/40 väleistä.
Joka vaihteella lähtee keulii ilman kytkintä ku nykäsee ja jaksaa vääntää pirun hyvin ja kulkee sen 60
Minkälaiset välit ois hyvät stunttailuun, kun olen vielä harjoittelija tasolla, eli stunttitapilta cirklee 1 vaihteella ja 2 pitäis saaha kytkinpommilla keula ilmaan.
Ja kulkupuolta pitäis saaha puotettuu sinne alle 65 ettei lähe kortti.
Niin ja mankin virit.. 72cc, isovenakansi, 19mm kaasari, ohitin, tehari..
JTT kirjoitti:Minkälaiset välit ois hyvät stunttailuun, kun olen vielä harjoittelija tasolla, eli stunttitapilta cirklee 1 vaihteella ja 2 pitäis saaha kytkinpommilla keula ilmaan.
Ja kulkupuolta pitäis saaha puotettuu sinne alle 65 ettei lähe kortti.
Niin ja mankin virit.. 72cc, isovenakansi, 19mm kaasari, ohitin, tehari..
joku 15/40 olis iha jees
teet ohittimel katkasia ja laita sit 17/40 ni rajottimel n.57km/h ja ohittimel 70 km/h
JTT kirjoitti:Minkälaiset välit ois hyvät stunttailuun, kun olen vielä harjoittelija tasolla, eli stunttitapilta cirklee 1 vaihteella ja 2 pitäis saaha kytkinpommilla keula ilmaan.
Ja kulkupuolta pitäis saaha puotettuu sinne alle 65 ettei lähe kortti.
Niin ja mankin virit.. 72cc, isovenakansi, 19mm kaasari, ohitin, tehari..
Kyselet kyllä jokasessa topikissa samoja kysymyksiä kokoajan 16/35 välit, jaksaa hyvin keulia kunhan osaa vaikka olis +20 swingi. Kun laittaa hondan cdin ja haarottaa sinivalkosen johdon, toiseen katkaisija ja toiseen ledi. Kulkee ilman rajaria sen 70-85 ja rajotettuna hiukan alle 60.
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Eikös 17/40 välit oo samat ku 15/35 ? itel meinaa nyt kii 17/40 ja kelasin laittaa seuraavaks 15/35
Ite oon tykänny noista väleistä tosi paljo. Jaksaa lähtee keulimaan 4. vaihteella nykäsemällä ja tosi hyvä alavääntöki viel noil väleil
joo 15-35 ja 17-40 ovat samat. Ite tykkäsin kans noista väleistä kun mankissa oli Minicrossin putki, ohitin ja 9mm keihin. Keuli joka vaihteella ilman kytkinpommilla
nyt kun mulla on valmistumassa 110 manki ja tarttisin hiukan vinkkiä sillä temppuiluun
lähinnä tuohon keulintaan kun jotku sanoo että isolla koneella se on hankalampaa kun viritetyllä vakiolla...
Jos joku kellä ollu vastaavanlainen vois pistää jotain vinkkiä/kokemuksia.yms
"Tires are the only things connecting you to the road. Keep 'em in check."
randomapina kirjoitti:nyt kun mulla on valmistumassa 110 manki ja tarttisin hiukan vinkkiä sillä temppuiluun
lähinnä tuohon keulintaan kun jotku sanoo että isolla koneella se on hankalampaa kun viritetyllä vakiolla...
Jos joku kellä ollu vastaavanlainen vois pistää jotain vinkkiä/kokemuksia.yms
Mulla toi 125 manki keulii kaasusta ku on nii lyhyet välit. Keula on aika vaikea pitää ylhäällä tai tasapainossa kun on nii kierrosherkkä
Itellä tarkotus olis opetella keulimaan jarrua vasten, joten homma pysyy taloudellisena runsaallakin treenauksella koska monsoli on täysin vakio. Kosmeettisia muutoksia on 310 korojouset, kulmaan väännetty (Keulittu) ritsi eikä sitten muuta.
mites noi takahaarukat kestää tota stunttailua?
kaverilla oli kuulemma vääntyny (vakio haarukka) ku rinksaa oli vedelly.
oon ostamassa pidempää takahaarukkaa ne on aikasta kalliita nii vituttais semmosii ruveta uuestaa ostelee
(sori offtopic)
Ite en oo koskaan saanu kieroon vakio swingiä tai vakiosta jatkettua vaikka on tullu joskus oikeen kunnollakin pannuteltua, sellaset kalliit aluswingit vasta hajoileeki keuliessa, halkeilee hitsisaumoista ja vääntyilee jos tulee hiukankin kovemmin osumaa, vakio on ainaki kestävyyden kannalta parempi ku alle 100e aluswingit
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Väkäpenu kirjoitti:En ymmärrä kulman keulimist
En vaan osaa.
Ei sitä kukaan osaa ekalla kerralla vetää klo 12 (ilman että kaatuu) Rupeet vaan hakee tuntumaa kytkimellä ja jarrulla. Alotat vaikka kakkosvaihteella keulit vähän matkaa, painat kytkimen ja lasket jarrulla keulan alas. Sit kun sujuu jarrun hallinta niin alat opettelee sitä kulman ottamista eli keulit yli painopisteen ja samalla tavalla kytkinpohjassa palautat jarrulla
E: No enhä mää sitä tienny No sitte voiki olla hankalempaa. Paha sanoo kun en oo koskaan puolarilla koittanu keulia.
Viimeksi muokannut Jond, 29.09.2011 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.