Masai DB 50cc & 125cc
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Masai DB 50cc & 125cc
Sori tuplapostaus mut tarttisin pirusti masaihin koropalaa/pitempää iskaria et jos joku on ostanu/tilannu nii vois laittaa linkin et mikä käy siihe suoraa... kiitos.
Saa tarjota honda mankin cdi:tä, joten YV:tä tulemaan.
Mittaa iskarin reikien halkasijat ja pituus ni katotaa 
kun ostin mun masain nii siinä oli pohjalevy paskana. Sitte tilasin uuden minimotoracingiltä ja laitoin kiinne. Masainhan pitäis mennä ilman kureja ja kevyemmillä välityksillä +70 mut mun masai on ihan laiska ja kulkee hikisee 40km/h.... mikä on vikana ei oo mitää kurii ja siin on 20mm kaasari, ku vakio (22mm) kassu ei oikee pelittäny. Et voisko se sen pohjalevyn takii olla laiska jos se on vääränlain ja sytyttää liian myöhää? kiitos.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Voi. Ois hyvä jos cdi ja impulssikäämi ois samasta kokoonpanosta.
Mutta tuon voi aiheuttaa helposti myös yhen piikin pielessä oleva nokan ajotus tai liian tiukat venanvälykset, onko ne kohallaan?
Mutta tuon voi aiheuttaa helposti myös yhen piikin pielessä oleva nokan ajotus tai liian tiukat venanvälykset, onko ne kohallaan?
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
nokan ajotukset on kyllä kohallaa ja venanvälyksetkii varmistin eilen... elikkä se siis johtuu ehkä väärästä pohjalevystä???
Löytyykö varmasti kunnossa oleva magneeton kiila ja ura? että vauhtis ei ole pyörähtäny eri kohtaa.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Oli ne silloin ihan hyvässä kunnossa ku vaihoin sen pohjalevyn. Johtuukohan se sitten bensan saannista koska mul ei oo nyt vakio kaasari kiinni, Koska se ei pelittäny hyvin ja nyt on 20mm kaasari ja toimii ainoastaan kun ryyppy on puolessa välissä.
Kurri. Mitä tuo "Ois hyvä jos cdi ja impulssikäämi ois samasta kokoonpanosta." tarkoittaa?? Selitä paremmin...
Olen 160cm pitkä,joten onko masai hyvänkokoinen minulle.
Ei sitä mopoa kortilla ajeta
Ite oon 175cm ja ajan masaillaMasai23 kirjoitti:Olen 160cm pitkä,joten onko masai hyvänkokoinen minulle.
Se on sulle hyvänkokonen
Ei sillä pituudella oo niinkää väliä, kunhan se ei oo liian iso
Onneks sisko jäi mopon alle ni ei tullu jälkiä tankkiin tai muualle.
-
JuusoBomber
ite oon 185cm ja kyllä ihan normaalisti sillä ajaa voi... ite ajoin mankillaki vaik on viel pienempi kulkupeli 
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
Meneekö 107cc 50cc alakertaa moiteettomasti ilman kammen vaihtamista ja lohkojen avartamista?? ja jos menee nii kauan alakerta kestää jos sen paketin löis kiinni?
Ei mene. Vaihda mielummin koko kone.
Ei ne 110 hilppeet nyt kestävyyttä vähennä jos tekee kunnolla, tarvit 110 kampuran ja pytyn ainakin, pelkkä 110 pytty 50 iskulla ei toimi koska mäntä jää liian alas, lohkoja tuskin tarttee avartaa, ainakin jokasessa mun kiinan koneessa on ollu tarpeeks iso reikä sylinteriputkelle.
Jos välttämättä haluat 110 pytyn 50cc alakertaan niin piti laskea joku 13mm pyttyä jotta mäntä tulee tarpeeks ylös
Jos välttämättä haluat 110 pytyn 50cc alakertaan niin piti laskea joku 13mm pyttyä jotta mäntä tulee tarpeeks ylös
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Juu kiitoksia vastailuista. tänää koitin laittaa sitä mut se sylinterin putki ei mahtunu joten päätin sitte vielä koittaa sitä 50cc sylinteriä... ku ei vääntöä ollut yhtään. No sitte porailin vauhtipyörään sen nastan viereen uuden reiän ja tein kierteet, sitten vedin ruuvin sisään nii nyt sytyttää oikeessa kohtaa.... ja jaksaa vetää kolmosen loppuun ja nelosella vähän... Mutta kertokaas mihin suuntaan pitää neulaa nostaa kun se on iha alimalla ja kun nakkaat kaasun pohjaa nii booaa ja hyytyy. pitää ajaa puol kaasulla.. Elikkä saaks se liikaa bensaa vai liian vähän?? kannesta avarrettu imuaukkia hieman. kertokaas joku?? siis mihin suuntaan ylemmäs ja pitääkö jo kenties vaihtaa suutinta iompaan/pienempään?????
Onko sulla muuten vakio välit? Laita 14-44/42 niin vetää kaikki vaihteet loppuun. Mulla oli tehari, 14-44, piperi, kurit pois ja mentiin +70 
Juu ei ole vakio välejä.. mul on 13-39 ja kyl se jaksaa ne nykysin vetää loppuu vielä pientä kaasarin hienosäätöä. mut kertokaa mulle joku hyvä crf:n kate, penkki ja tankki setti mikä menee suoraa masaihin?? ku pitäis ostaa masaihin uus tankki ku ruuvit pyörii tyhjää tankin sisäl ja ei lähe millää...
Jos sulla on rungossa oleva tankinkiinnike semmonen korkea, ni sun täytyy luultavasti sitä muokkailla jos nuo crf kamat haluat kiini
Ja minimotoracing noita ainakin myy ihan hyvään hintaan
Ja minimotoracing noita ainakin myy ihan hyvään hintaan
Tuo jälkimmäinen.
Jotenkin en usko, että vetää 13-39 välit loppuun jos muuten vakio, tai sit painat 20kg. Eli kun ajat suoralla täysiä, painat kytkimen pohjaan ja lämät on viellä tiskissä niin kierrokset ei nouse? 
Juu nyt on alla nappularenkaat ja väleinä nyt 13-41 et pitää testaa sitte kun saa USD keulan lyhennettyä ku sellanenkii tuli ostettua kaverin 150ccc BSE:st

meneekö tuo iskari masaihin suoraa?? jos ei mee nii ettikää joku mulle pidempi iskari mitä masain vakio on. http://www.24mx.fi/pitbike/p/dnm-mt-at- ... nnin/s476/

Mitä pitäis tehä ku masaista on poistettu kaikki kurit ja imuaukkoa kannesta avarrettu ja vakio kaasariin on vaihettu ismopi suutin nii se paukkuu booa ja meinaa sammua kokoajan ei pysty antamaan yhtään kaasua joten saako liikaa bensaa/ käykö liian rikkaalla??