JUR1 kirjoitti:Jaa minkä kaupan tai merkkiset universalit? Kun toi ei muuten oikein kerro mitään toi universal.
Universaali tarkoittaa yleismallia Eli sopii moneen mopoon.
No niin tietysti, kyl se tiedossa on , mutta kun niitäkin on monenlaisia, eli onko ne jotkut TNT:n universalit easylta vai mitkä?. Veikkaisin et jos käy ettimään kaikkia mahdollisia universaaleita niin niitä löytyy ku eläkeläisiä prisman potista. Ainakin omat kokemukset universaaleista on sellaisia, että universaalit sopii kaikkiin eli ei mihinkään.
JUR1 kirjoitti:No niin tietysti, kyl se tiedossa on , mutta kun niitäkin on monenlaisia, eli onko ne jotkut TNT:n universalit easylta vai mitkä?. Veikkaisin et jos käy ettimään kaikkia mahdollisia universaaleita niin niitä löytyy ku eläkeläisiä prisman potista. Ainakin omat kokemukset universaaleista on sellaisia, että universaalit sopii kaikkiin eli ei mihinkään.
Niijoo, kyllä taas välähtää Nuo mun tapit on tarkotettu johonkin hondan moottoripyörään. Ei mennyt ihan suoraan, vaan joutui laittamaan 2-4mm paksun raudanpalan sinne "väliin".
Joo nuita kuitenkin tarkoitin mitä spedr näytti Itelläkin aikomus tuommoset hommata ja kaveri osti tollaset ja suoraan sano menevän. Saa sitten nähä, kun tolee hommattua. Ei tuo kuitenkaan iso homma ole modata.
Ite attelin jinkkuuni laittaa crossarin tapit. Mut katoin et tais olla crossissa just toisinpäin se tappi, siis se kiinnitys. Se jousi siinä. En oo varma. Saisko ne laitettuu jinkkuun crossin tapit? Ku tallis ois kaij yhet ¨ylimääräset¨
lokitekki kirjoitti:no jotaki terävää ettei jalat luista, muistaakseni pv:ssä on semmoset mut en tiiä miten ne tekis
Itse sorvilla tein sellaset toiset tapit nuiden alkuperästen päälle, ja niihin karhennukset. Ei luista jalat ja on lisäksi paljon hienommat kuin jotkin peeveen tapit.
Jannu kirjoitti:Itse sorvilla tein sellaset toiset tapit nuiden alkuperästen päälle, ja niihin karhennukset. Ei luista jalat ja on lisäksi paljon hienommat kuin jotkin peeveen tapit.
Jannu kirjoitti:Itse sorvilla tein sellaset toiset tapit nuiden alkuperästen päälle, ja niihin karhennukset. Ei luista jalat ja on lisäksi paljon hienommat kuin jotkin peeveen tapit.