Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Astek kirjoitti:Vaalean sininen / turkoosi Monkkesi bongattu Myllypuroon päin ajamassa Kello 15:15 - 15:20. Kovaa tuli vastaan motarilla Vilahti niin äkkiä ohi ettei kerennyt kattomaan oliko mopo vai kevari.
Tänään tuli lyseon edessä vastaan orkkis punamustahopea värityksen omaava manki ilman tarakkaa, sama manki ilmeisesti lyseon pihallakin useesti. Kuski nous oikeen seisomaan kun ihmetteli samalla mun mankia Anna itsesi ilmi
Tänään hesassa Östersundomin siwan pihalla vihree daxi alakauttasella pörinäputkella ja monstaeritarroilla. Tunteeko kukaan. Oli Pvn ja kymco agilityn kanssa.
Tänään bongattu Palokan keskustasta manki, varmaankin Honda, välimallin tankki, tuttifrutin runko, Zongshengin 125cc, nestekeula ja kultaiset raiserit, 10" vanteet ja alakauttainen putki. Kuski katteli aika pitkään kun kammettiin mun mankia torin keskellä olevan kiven nokkaan.
Tännäää aamula joensuussa matkahuollon lähel olevas liikennevaloristeykses oli mustavalkee manki, vissiinki iha honda, ei mitään tarroja tankis ja vakiputki. Eli valkeee runko ja tankki musta, sivuposki ja valokoppa. Ken tietääää?
jjjesse kirjoitti:Tänäää joensuun marjalan lähistöllä kevyenliikenteenväylällä bongattu vakiokuoseissa oleva Skyteam manki keltasena. Tarratki tais olla..
PERTSAA! =D Oli samassa koulussa joskus, ei oo monkeytin jäsen.
ihmehiippari kirjoitti:Tänään hesassa Östersundomin siwan pihalla vihree daxi alakauttasella pörinäputkella ja monstaeritarroilla. Tunteeko kukaan. Oli Pvn ja kymco agilityn kanssa.
ihmehiippari kirjoitti:Tänään hesassa Östersundomin siwan pihalla vihree daxi alakauttasella pörinäputkella ja monstaeritarroilla. Tunteeko kukaan. Oli Pvn ja kymco agilityn kanssa.
Mitääs sä mun huudeilla oot tehny?
Nii ja toissapäivänä tuli Söderkullan 95 kylmäaseman kohalla sininen mana vastaan, kuski oli semi isokokonen ja keltanen työtakki päällä(vai mikskä niitä huomioliivitakkeja kutsutaankaan?)
Ite tulin Nikkilästä päin polinilla.
latemies kirjoitti:seppo96:sen manki pongattu motonetin pihassa, en meinannu eka tunnistaa ku oli vaihtanu lookkia niin paljon mutta kilvestä vasta tunnistin
Kuinkas sä sielä mun mankin oot voinu nähdä? ollu sielä pitkää aikaa mankilla
Tänään bongattu Jyväskylässä jäähallin nurkilla ennen kello 18.00 sininen Monkey/Skyteam. Ja n.22.00 nähty punainen luultavasti Skyteam K-Rauta Tourutornin kohdilla Jyväskylässä.