kierrokset tapissa niin sirisee vittumaisesti.
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
kierrokset tapissa niin sirisee vittumaisesti.
-merkki malli ja vuosimalli:skyteam monkey 06 ajettuna 1300 ollut pihamopona...
-Viritykset:samurai 110cc lyhennetty putki turbokit änkällä ja 15 eturatas ja kuriton imukaula...
-Miten vika ilmenee: kun kierrokset on "tapissa sirisee vittumaisesti...
-Milloin vika ilmenee: kun kierrokset on tapissa...
-Minkä jälkeen vika ilmeni:oli kun ostin tämän noin 1kk sitten...
-Kuuluuko epäilyttäviä ääniä (Jos, niin mistä?):sirisee en tiedä mistä:/
-Oletko kokeillut jo tehdä jotain asian vuoksi? (Jos, niin mitä?):tarkistin ettei nokkaketju laahaa mistään ja että se ketju on tarpeeksi "kireällä
" katsoin ajotukset,venttiili välykset,öljyt olen vaihtanu jne....
MISSÄ MAHTAA OLLA VIKA KUN KÄYNNISTYY AINA ENSINMÄISELLÄ KULKEE SEMMOSET 65-75 JA KUN KIERROKSET ON TAPISSA SIRISEE TAI SEMMOINEN IHMEELLINEN ÄÄNI EI HÄIRITSE PAHASTI MUTTA KUN KEULIIKIN NIIN OTTAA KORVAAN KUN KESKITTYY:DDDDD
-Viritykset:samurai 110cc lyhennetty putki turbokit änkällä ja 15 eturatas ja kuriton imukaula...
-Miten vika ilmenee: kun kierrokset on "tapissa sirisee vittumaisesti...
-Milloin vika ilmenee: kun kierrokset on tapissa...
-Minkä jälkeen vika ilmeni:oli kun ostin tämän noin 1kk sitten...
-Kuuluuko epäilyttäviä ääniä (Jos, niin mistä?):sirisee en tiedä mistä:/
-Oletko kokeillut jo tehdä jotain asian vuoksi? (Jos, niin mitä?):tarkistin ettei nokkaketju laahaa mistään ja että se ketju on tarpeeksi "kireällä
" katsoin ajotukset,venttiili välykset,öljyt olen vaihtanu jne....
MISSÄ MAHTAA OLLA VIKA KUN KÄYNNISTYY AINA ENSINMÄISELLÄ KULKEE SEMMOSET 65-75 JA KUN KIERROKSET ON TAPISSA SIRISEE TAI SEMMOINEN IHMEELLINEN ÄÄNI EI HÄIRITSE PAHASTI MUTTA KUN KEULIIKIN NIIN OTTAA KORVAAN KUN KESKITTYY:DDDDD
Re: kierrokset tapissa niin sirisee vittumaisesti.
Jotain löysällä niin sirisee? Saattaiskohan koneesta lähteä myös 
mikäs mahtais olla löysällä ja miten manki oireilisi jos esim. männärengas tai öljyrengas olis katki tai jotain vastaavaa?
Männänrengas voisi jopa ollakin, tai joku koneen laakeri lopussa?
mutta mitä nyt olen lukenut niin eikö kone pitäisi savuttaa jos mäntä tai joku rengas olisi katkennut?ja tosiaan voi olla että joku laakeri olisi lopussa koska ennen kun vaihdoin öljyt tuolla oli vain 4desiä öljyä
sitten laitoin sinne sen maksimin verran että joka paikka öljyyntyisi ja nyt vähensin sen verran että on oikea määrä:D
Et kai sinä huudata sitten sitä mopoa niin kovasti, että venttiilit naputtaa mäntään?? Mulla ainakin oli joskus semmonen 50cc mönkijä mankin koneella, niin siitä kuulu semmone sirinä kaasu pohjassa, kun venttiilit naputti mäntään.
meinaatko että manki vakioputkella ja 15-43 väleillä jaksaa nelosella kiertää niin korkeelle?
Kuuluukose varmasti koneesta? Kuuluuko sirinä ku vapaalla kierrättää?
ääni kuuluu yläkierroksilla oli sitten vapaa tai vaihde:/ voisko olla männän vaihto aika meinaa laitoin käden änkän päähän ja otin pois nii sieltä tuli ihan niinko savua vähän mutta tosin kone ei ollut ihan lämmin vielä:D aika sekava teksti mut koittakaa ymmärtää...
Itselläni sama juttu korkeilla kierroksilla koneesta kuului sirinää, purin yläkerran ja kappas, siellähän oli m-renkaat aivan paskana ja männänrenkaiden urat varmaan 5mm. Porautin pytyn, ostin uuden männä ja nyt toimii normaalisti. Luultavasti pärjäät pelkällä uudella mäntäsarjalla riippuen vahingoista.
okei pitääpi alkaa availee...:/
itelläki sirisee mut hokasin et johtuu kuumaraudasta 
mitäs pienistä
Pistähä käsi tankin korkin päälle ku alkaa sirisee. Mulla on sirissy toi vehe aina. Tankin korkki on syöny itelleen puolmilliä liian ison reiän tankkiin
Ja nykysin sirisee välillä jostain muualtakin
Mut jos se laukee ni sit laukee.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Tsekkaa koneen kiinnityksen pulttien kireys ja mahollisten lämpörautojen kiinniottaminen johonkin... myös jos tankin kiinnityksestä puuttuu kumit tms. puolan kiinnikekin oli joltain katkennu ja akun rautakin vois säristä.
Jos se tulee koneesta ni ne männänrenkaathan jo mainittiin.
Tälläset on aika vittumaisia etittäviä, voi olla ihan mikä vaan.
Jos se tulee koneesta ni ne männänrenkaathan jo mainittiin.
Tälläset on aika vittumaisia etittäviä, voi olla ihan mikä vaan.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Venttilikoneistokin voi pitää korkeilla kierroksilla semmosta sirinää mikä käy korviin.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Dodi, sieltähän se löyty mun osalta :p mutta Mites tota sitten vois korjata? Toisella jämptimmällä korkilla ääni melkee olematon mut miten kokonaan pois?Kääkkä kirjoitti:Pistähä käsi tankin korkin päälle ku alkaa sirisee. Mulla on sirissy toi vehe aina. Tankin korkki on syöny itelleen puolmilliä liian ison reiän tankkiinJa nykysin sirisee välillä jostain muualtakin
Mut jos se laukee ni sit laukee.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis