Mankilla kikkailu...

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Bomber99

Re: Mankilla kikkailu...

Viesti Kirjoittaja Bomber99 »

Masamosotin kirjoitti:Paskan vitut ihan oikeessa, jostain viidenkympin vauhdistakin kun lähtee hivuttamaan ja tulee rauhassa ritsille niin, ettei pasko kiinnikkeitä, niin siinä vaiheessa kun ritsi hipasee maata niin vauhtia on max se 5-10 kmh...
Mutta jos ei vedäkkään ihan niin "rauhassa". Hyvät vahvikkeeet ja hyvät nöllit kiinnikkeissä niin kyllä kestää!Ja mulla on joku 34 takaratas niin vauhti on about 25km/h. Mä ainaki otan sitä kulmaa eka vauhdilla ja klo11 vasta rupee ottaa jarrulla.
Kassµ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Helvetti sanon mä. Kun kulman haussa laitan kytkimen pohjaan ja päästän raudalle, kun edes kosken jarruun niin keula tömähtää maahan niin perkeleen kovaa.. Ei tommonen vakiokeula kuitenkaan ihan kaikkea kestä. (N)

E: Hmm, pitääpi kokeilla. Kiitosta. (Y)
Viimeksi muokannut Kassµ, 22.07.2012 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jond

Viesti Kirjoittaja Jond »

Kyllä se vakio keula yllättävän paljon kestää. Itellä klappas keula monta senttiä ja keulin sillä koko kesän. Kolahteli, mutta ei se mihinkään vääntyny.

Koitappa tehä niin että kun saat raudan maahan ja hipaset jarrua niin sit nostat kytkintä ja lähet ajamaan ennenku keula osuu maahan. Ei tuu maahan sitte niin kovin.
Vähän huonosti selitetty mut kaipa tosta tajuaa.
Old subarus never die
they just get faster...
T0by
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja T0by »

Bomber99 kirjoitti:
Masamosotin kirjoitti:Paskan vitut ihan oikeessa, jostain viidenkympin vauhdistakin kun lähtee hivuttamaan ja tulee rauhassa ritsille niin, ettei pasko kiinnikkeitä, niin siinä vaiheessa kun ritsi hipasee maata niin vauhtia on max se 5-10 kmh...
Mutta jos ei vedäkkään ihan niin "rauhassa". Hyvät vahvikkeeet ja hyvät nöllit kiinnikkeissä niin kyllä kestää!Ja mulla on joku 34 takaratas niin vauhti on about 25km/h. Mä ainaki otan sitä kulmaa eka vauhdilla ja klo11 vasta rupee ottaa jarrulla.
No ei sillä sun hervottomalla tarakalla ole edes klo 10 kulmaa.

Btw, itteki nykysi menee ritsille, 2 vaihteellaki menee mut hikisee palautuu ylös. Yleesä 4 vaihteella jotai kolomeekymppiä ja siitä liu'uttaa ritsille ja takas, rentoo ja se ääni (Y)
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Bomber99

Vähä ot mut se tarakka on melkeen samanpitunen mitä aito hondantarakka, mutta vaan leveempi ja
se otti ennen klo11 mut uudella alustalla hipoo klo12.
Ja on mulla toi hondaki jonka tarakka ottaa klo12 ja kyllä se tarakalle vaan hiekallaki menee.
Tarakalle on vaan niin helppo vetää ku sen on kerran sinne saanu (C)
Masamosotin

Viesti Kirjoittaja Masamosotin »

Hondan vakiotarakka ottaa jossai 10 kiinni :roll:
Materiaalia apinoista: Topic, Kuvaa, Videooo

Kaikenlaista Monkey-palikkaa jäänyt talliin, kysy YV
PeeJii

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

Bomber99 kirjoitti:Vähä ot mut se tarakka on melkeen samanpitunen mitä aito hondantarakka, mutta vaan leveempi ja
se otti ennen klo11 mut uudella alustalla hipoo klo12.
Ja on mulla toi hondaki jonka tarakka ottaa klo12 ja kyllä se tarakalle vaan hiekallaki menee.
Tarakalle on vaan niin helppo vetää ku sen on kerran sinne saanu (C)
Ja nyt sä saat sit helposti klo 12 kulman vai?
Ite en uskalla puottaa ritsille ku ei oo ku yhel pultil kiinni ja taipuu aina ku vetää sitä vaste.. :D
Taitan ite sen aina alas ja lähen keulii, se ottaa aluks maahan jo normi keulimis kulmassa, sit lähen vaa hakee kulmaa ja se taittuu mukana.. :roll:
Tuol action kuvissa on joku mun kulman yritys kuva, saa mennä kurkkaamaan.. Vielä on kahteentoista matkaa..
"Mielummin ottaisin vähän leveämmän ja lyhyemmän" - Toppppsu
T0by
Vip-käyttäjä

Tänää meni manki 4 kertaa ympäri, oli jarrun kaa vähä ongelmia.
Ensimmäine kerta, illalla rasvasin ketjut ja samalla tais mennä jarrulevylleki, tänään sitte otin vähä kulmaa ja eipähä jarru pitäny

toisen kerran 2 vaihteella koitin ritsille, sinnehä se meni mut ku oli jarrulevyssä jarrunestettä(ilmasin jarrut ja siitä roisku, olin aikasemmi ottavinani ne jo pois), siitä kaatu kylellee ja pidin vaa kii.

toine kerta, suihkutin jarrulevyy präkliiniä, sitte siitä vaan keulimaan ja en muistanu että antais sen rasvanpoistajan kuivua, liu'utin vähä 2 vaihteel ja nappas ympäri. Manki pystyssä minä roikun käsistä perseellää asfaltilla :mrgreen:

Sitte 3 kerta meni ku liu'utin liian pitkää 4 vaihteella, en ollu tottunu siihe jarruu ku ennen se oli siin öljys--> piti painaa kovempaa, nyt painoin jotenki liika vähän niiin se taas jäi ritsille jököttään ritsi maassa :mrgreen:

Tollasia helvetin tyhmiä "kaatuiluja" mutta niistähä sitä oppii :roll:

Tossa tollanen kuva, ei ihan asfaltissa kiinni mutta kyllä se sielä on käyny (tuollakin kuvan otolla) ja monesti . Ritsi kohta puhki :mrgreen: Onneks on keulassa kaatumatatit, tangossa ne kaatumatatit ja perässä stunttitappien päässä nylonpäät ni ei tuu mihinkää muualle kuin niihin jälkiä. helvetin näppärät siltä osalta (Y)

Kuva
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Bomber99

Onko tommosella usd keulalla helppo keulia 50cc mankilla?
T0by
Vip-käyttäjä

Käyppä kattoon mun topikki, ei oo ihan viiskymppine saati usd keula :roll:

Olisit jättäny ES kauppaan...
jjjesse

Viesti Kirjoittaja jjjesse »

Mulla on sen verran kokemusta USD keulasta ja 50cc:stä että meinaa keulia nelosellaki ympäri pintakaasulla (Y) (Y)
[19:56] <+Temetias> perkeleen ysiysit :D
petsku
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja petsku »

Mulla ei oo kaatumatappeja, eikä oo tullu noissa keulimisen kaatumisissa mitää jälkiä.. Heijastimien paikoille kyllä pitäisi laittaa jotku pienet ku vähän rajummin kaatuu, niin umpio ja koppa kärsii. (N)
It was at this moment that he knew, he fucked up.
T0by
Vip-käyttäjä

Varmaa tangon pääs jotai jälkii? Ittel ainaki tuli viimekesänä etupumppuihi yms. naarmuja.
petsku
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja petsku »

Ei niissäkää oikee mitää ku manki on vaa tömähtäny maaha, eikä liukunu. Pumpuissa kyllä on, mutta tuli silloin ku kaaduin sateella, ku takajarru meni lukkoo. Tai olis varmana senki saanu hallittua, mut oli vaa hetkellisesti lukos, nii meni sit sillee jännästi. :mrgreen:
It was at this moment that he knew, he fucked up.
takalokari

Viesti Kirjoittaja takalokari »

Tänään aloitin tuon keulimisen harjoittelun, ennen olen parikertaa jalat maassa keulinut, mutta nyt innostun ja jotain varmaan 50 metriä meni, mutta sitten yhdellä yrityksellä keulin ympäri, kun jarru ei ottanut kunnolla ja jalkatappirunko vääntyi hieman.
tomiiso

Viesti Kirjoittaja tomiiso »

Ite kävin tänää keulimassa ylite sit kunnolla. Kaverin kanssa aateltii vielä parit keulat vetää ennenku säädetään sen kamun kaasari kunnolla. Noh ite sit nostin ja menin jo matkaa jonku 150m sitten siitä päätin nopeasti käyttää molemmat jalat tapeilta irti ja laittaa takaisin paikoilleen. Yli se sitten meni jostain 40kmh vauheista kun ei saanut jarrua painettua. :(

Tulos = tankkiin lommo ja naarmuja sinne tänne, tanko vinoon ja takajarru meni rikki.
Itellä polviauki ja lonkka paskana :( Oikee kyynärpääki otti vähä osumaa

Mitä tästä opittiin, MUISTA SE JARRU!!! (Y)
Fatal1ty

Viesti Kirjoittaja Fatal1ty »

Itellä menee joku yli puol kilometrii matkaa, klockan 12 tarakalle, circleä joskus yhden ympyrän mutta se ei oikeen onnistu. kunnolla kaatunut en ole kertaakaan mitä nyt kulman yrityksiä irtosoralla ja siitä kyljelleen.
takalokari

Viesti Kirjoittaja takalokari »

Fatal1ty halluun kyllä joskus nähä ku keulit. missä sie harjottelet?
Kassµ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Kolmoselta neloselle yllättävän helppo vaihtaa keuliessa. 2->3 meinas heittää ympäri mut nopee jarrujalka pelasti. (Y)

Nostin kolmosella keulan, yhdellä kädellä matkaa, vaihdoin neloselle, heitin raudalle ja matka jatkui edelleen keula pystyssä. (Y)
Semmonen Go Pro HD kypäräkamera ois kiva, mutta maksaa niin perkeleesti..
Piispa

Viesti Kirjoittaja Piispa »

Tulipa eilen tehtyä uusi cirkle ennätys, 23 kierrosta :D

Ei oo tänä kesä tullut keulittua juuri ollenkaan aktiivisesti, vain sellaisia perus kokeilua silloin tällöin, ei viitsi vaarantaa autokorttia viimeisten 3kk aikana. (C)

Viimekesänä tuli keulittua jokapäivä, joskus tuntitolkulla, ei oo vaan huvittanut enää. Kylällä keuliminen keskellä päivää tuntuu nykyään nololta, ennen se oli ihQ makeeta. Onko tämä sitä aikuistumista?
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
jonn

Viesti Kirjoittaja jonn »

Sitähän se on. :D
Jincheng Monkey -07vm.
Jonte
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Miten sä Piispa saat pyöritettyä 23 circlee ? :shock: Itel taitaa enkka olla jotain 3. :mrgreen:

Onko pojat muuten koskaan kokeillu pyörittää mahollisimman isoo circlee, on muuten pirun hauskaa. :D
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
ise95

Viesti Kirjoittaja ise95 »

Ite oon kokeillu ton mankin kanssa keulimista ja kyl sillä keula helposti nousee mutta vaikeeta pitää ylhäällä. miten Kannattais harjotella että ei menis ainaka ympäri? jarrujalka on ainaki kunnossa. :D
Jonte
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Jonte »

Sulla on sit vissiin liian vähän kulmaa, jos meinaa kokoaika tippua vai ?
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
jänkhä

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

tänään onnistuin pyörittää circlee sillee et toinen jalka stuntti tapil varmaa 2½ ympyrää :twisted:
Vastaa Viestiin