Ohitin
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
Monkey Rider
Mikset laittais ihan vaan vastusta? Ajaa täysin saman asian rutkasti halvemmalla. Ja laitat vielä katkaisijan niin saat sen sitten poiskin jos haluttaa. Omasta mielestä nuo ohittimet mitä myydään jossain mopoliikkeissä on ihan täyttä rahastusta, kun pelkkä vastus maksoi mulla 50c.Eki kirjoitti:Mistä sais halvalla tilattua vuoden 92 mankiin hyvän toimivan ohittimen pistäkää linkkiä ja sais olla kokemusta kyseisestä paikasta.
Juuri näin. Eli vastus siis 50centtiä ja tilattuna moparilta 13e+ postimaksut. Siinä voi kukin miettiä et kumpi loppuunsa kannattaa. Onhan se toki ymmärrettävää jos joku vain ei osaa tinata sitä vastusta sinne johdon väliin ja heittää päihin katkasijan johtoja.. 
[ Mustanaamio ] - manki projekti -
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=1806
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... f=3&t=1806
Muttakun sen mopparin säätövastuksenki joutuu kolvaamaan ellei oo puristettavia liittimiäSmoogeli kirjoitti:Juuri näin. Eli vastus siis 50centtiä ja tilattuna moparilta 13e+ postimaksut. Siinä voi kukin miettiä et kumpi loppuunsa kannattaa. Onhan se toki ymmärrettävää jos joku vain ei osaa tinata sitä vastusta sinne johdon väliin ja heittää päihin katkasijan johtoja..
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski! 
-
Monkey Rider
-
Leichtmetallfelgen
Sama juttu kiinnostais, omalle kohdalle osunut jo kaksi vakio CDI-boksia joista rajoittimet kadonneetLeichtmetallfelgen kirjoitti:Kysyn nyt vain ihan huvikeen, että mulla oli ohitin kiinne (vastus) hyvin kiersi ja toimi, mutta yksi päivä otin ohittimen pois. Niin kiertää samalla tavalla kuin ennen. Ja kysessä kuitenkin vakio CDI-boxi. Mikähän siinä mahtaa olla, että CDI:Stä olisi tavallaan rajoitin mennyt tjsp. ?
-
Leichtmetallfelgen
Periaatteessa joo, mut mun mielestä ainakin olis kiva et sais käännettyä ohittimen katkaisijasta pois kun sinitakit tulee.Leichtmetallfelgen kirjoitti:Se voi olla, kun kauan ohitin ollut paikoillaan niin cdi-boksi:sta häviää rajoitin. No halvemmaksi se tällein tulee, ettei tarvitse ostaa rajoittamatonta cdi-boksia
-
Leichtmetallfelgen
Mitens mulla ku laittaa ohittimen kiinni nii pätkii 51km/h vauhdissa saakelisti mutta ohittamattomana ei pätki ollenkaan ja menee 56km/h... Huono ohitin vaii? Punainen-punainen-oranssi-kulta on vastuksen värit ja vm. on 1991.
EDIT: Pistin vihreen ledin ja toimi paremmin. Mut pätkii ylimmillä kierroksilla silti. Jääkööt prkl koko ohitin laittamatta. Parempi niin...
EDIT: Pistin vihreen ledin ja toimi paremmin. Mut pätkii ylimmillä kierroksilla silti. Jääkööt prkl koko ohitin laittamatta. Parempi niin...
Tai sitten ostat moposportin sikahintaisen
Itse olen melkein sellaista harkinnut, kun alkaa vähän ärsyttämään toi ledien/vastuksien kanssa sekoilu, eikä tässä lähellä ole sellaista liikettä joista em. osia saisi. Kouluelektroniikassakin minimitilausmäärä sen 14€. Sillä rahalla saisi sen sikahintaisen jo 
Yläastella niitä ledejä ja vastuksia sai aina kätevästi kässäluokasta1337 kirjoitti:Tai sitten ostat moposportin sikahintaisenItse olen melkein sellaista harkinnut, kun alkaa vähän ärsyttämään toi ledien/vastuksien kanssa sekoilu, eikä tässä lähellä ole sellaista liikettä joista em. osia saisi. Kouluelektroniikassakin minimitilausmäärä sen 14€. Sillä rahalla saisi sen sikahintaisen jo
Re: Ohitin
Joo elikkä sellanen juttu, kävin ostaa 22kilosen vastuksen ja katkasin sinivalkosen johdon ja kolvasin niitten väliiin sen vastuksen, mutta ei tunnu kiertävän yhtään sen paremmin, että mikähän olisi, pitäiskö koittaa kolvata toisin päin sitä vastusta kenties?
mana muute vakio
Puna-musta orkkismanki, vakio, -94 
kokeile vielä toisinpäin, jos ei niinkään toimi niin laita ihan tavallinen ledi. (mulla on vihreä)Garash kirjoitti:Joo elikkä sellanen juttu, kävin ostaa 22kilosen vastuksen ja katkasin sinivalkosen johdon ja kolvasin niitten väliiin sen vastuksen, mutta ei tunnu kiertävän yhtään sen paremmin, että mikähän olisi, pitäiskö koittaa kolvata toisin päin sitä vastusta kenties?mana muute vakio
Mulla ei oo mikään vastus toiminut. 220kilosella ei kulkenu virta läpi ja 22kilosella pätki siinä noin 5000rpm. Vihreellä ledillä pätki siinä missä rajoitus on eikä kiertänyt enempää. Ainoa joka on toiminu on keltainen ledi.waltt kirjoitti: kokeile vielä toisinpäin, jos ei niinkään toimi niin laita ihan tavallinen ledi. (mulla on vihreä)
Toi vastuksen kokohan riippuu et mikä vm on, eli periaatteessa turha vertailla, noista ledeistä en sit tiiä..
Viimeksi muokannut Petu^, 02.11.2007 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.