Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Neero kirjoitti:tos joku sano että sääti tankoa itteensä päin sitä pitää säätää eteenpäin niin helpompaa
Minunkin mielestä on helpompaa keulia jos se on eteenpäin käännetty.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Mulla ainakin ne kumit oli niin lujaa kiinni siinä vanteessa et huh huh
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Sai niin pirusti vääntää rautakangella, että sai kumin irti siitä vanteesta, mutta se oli helpotus kun se lähti. Oltiin vielä kehden mihen voimin siinä vääntämässä
Eki kirjoitti:Sai niin pirusti vääntää rautakangella, että sai kumin irti siitä vanteesta, mutta se oli helpotus kun se lähti. Oltiin vielä kehden mihen voimin siinä vääntämässä
Itse väänsi kaatovängällä (sellasella millä metsurit ohjaa mihin suuntaan puu kaatuu) isän kans ja kyllähän ne sit irtos ku vähä aikaa neuvotteli, siinä oli viel takana alkuperänen traktor crip (kirjotetaankohan nui?) ja se vasta lujassa olikin..
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
Joo'o, oli mullakin sillon tosi tiukasti ne vanteet siinä kumissa kiinni ja CRC:tä meni aika paljon, kun koitin saada niitä siitä ruosteesta irti mitä oli kertyny melkonen köntsä sinne vanteen sisäreunaan.. No sitten kun sain sen irti niin nykäsin sillä metalliharjalla ruosteet pois niin nyt ne vanteet lähtee ihan hyvin poikkeen kun haluaa..
Itse aiheeseen tänään tetyä: pohjatöitä, pohjatöitä, pohjatöitä ja viel pitäs tehä pohjatöitä Kattoo jos kerkeis pohjamaalin vetämään illal nii sais sen sit huomen hioo..
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
Oon hionu mankia nelja päivää ja onhan sitä tulostaki tullu. Suurensin vähä akkutelinettä ja hionnan yhteydessä oon tasannu hitaus ja kittaus jälkiä. Hiomapaapperia kuluu hitsisti
MopoMies95 kirjoitti:Oon hionu mankia nelja päivää ja onhan sitä tulostaki tullu. Suurensin vähä akkutelinettä ja hionnan yhteydessä oon tasannu hitaus ja kittaus jälkiä. Hiomapaapperia kuluu hitsisti