Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
Mulla oli sama ongelma niin hitsattiin alumiinipuikoilla lisää tavaraa siihen ja tehtiin uudet kierteet.
Oisko kuvaa kyseisestä tapista? Äsken kun otin kytkin kopan pois, niin ei siellä mitään tappia ollut.Erppa kirjoitti:Luultavasti sulta puuttuu se pieni tappi siitä kytkimen laakerin sisältä
Tuo vasen reunimmaisin on se tappi ja sen taakse tulee vielä sellainen pieni jousi mistä mulla ei ole kuvaa.

Hyvä ja Halpa
-
xxxwilluxxx
Onko kellään kokemuksia puolarimankeista stunttailussa

Helpompihan moinen on kun manuaali 
Mikähän tossa mankissa on nyt, kun purin yläkerran, vaihdoin kanteen uudet ruuvit ja mutterit, mutta nyt ei käynnisty. Koneesta kuuluu vaimea ns "kilinä. Ei kuulosta, että se olisikaan lähdössä käyntiin. Myös päätylevystä vuosi öljyä kun polki, ja polkiessa poljin petti ja jäi ala-asentoon.
-
streismeis
Tietääkö kukaan???streismeis kirjoitti:Mistä johtuu ettei valot toimi jännitteensäätimellä missä on musta liittimen paikka? Valkoisella toimii. Ennen toimi mustalla, mutta ei enää. On kokeiltu muutamalla uudella jännitteensätimellä jopa mutta ei anna virtaa.
voiko johdot kytkeä eri liittimiin tai muuta vastaavaa?
Onko mitään tehtväsissä tuolla mustalla liittimellä olevalla säätimellä vai pitääkö ostaa valkoisella oleva?
Kenelläkää mulla olllu vastaavaa?
Olvi III on se juttu perkele!
Tietääkö kukaan saako mistään Suonalaisesta kaupasta Diamond umpioon polttimoita? Ei ainakaan pikaisella googlauksella löytynyt oikeen. Polttimo tais olla h6m, mikäli oikein muistan 
E: mbfmotolta löyty, muttei huvittaisi maksaa 17.50e yhdestä polttimosta...
E: mbfmotolta löyty, muttei huvittaisi maksaa 17.50e yhdestä polttimosta...
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Honda Monkey -97 Black&White
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Kai siihen menee normaali H3 tai H7? Taikka sitten H4. Ota vanha polttimo malliksi ja mene ettimään kaupasta vastaavaa.
Ite laitoin motonetin moottoripyöriin tarkoitetun H7 polttimon oisko ollu 35/35w ja näki todella hyvin ajaa. Sopi suoraa siihen umpion reunaan, mihin polttimon kanta tulisi normaalisti kiinni. Parit jesarin pätkät varmisti että pysyy tukevasti paikoillaan 
Itellä on http://www.moposoppi.fi/fi/Polttimot/20 ... inen/12006 tämä poltin paikallaan http://www.moposoppi.fi/fi/Honda+Monkey ... sign/12177 tässä umpiossa.rampe kirjoitti:Tietääkö kukaan saako mistään Suonalaisesta kaupasta Diamond umpioon polttimoita?
~Stuntriding is not a crime~
Ei nyt mitään polttimoita kannata alkaa tilailemaan. Ostaa vaan vaikkka paikallisesta varaosaliikkeestä, motonetistä, bilteemasta tai jostain.
Mitä suutinta porukka on käyttäny 110cc ja soikee 19mm jinke?
-
maukaskurpitsa
Itellä 80 pyöreessä 16 kopio mikunissa ja toimii hyvi, mutta käy tosi kuumana. Saisi olla ehkä pikkasen isompi. Jotain 82 kokeilisin jos vain saat jostain.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Mistähän johtuu kun lyö kaasun pohjaan tyhjäkäynniltä niin pöllähtää kunnon musta savupilvi?
Jincheng Monkey -08
Aprilia Rs -06
Aprilia Rs -06
Itsellä on samalla setupilla 100 suutin, ottaa hyvin jenkaa, eikä booaile ja kiertää loppuun asti hyvin.eeli kirjoitti:Mitä suutinta porukka on käyttäny 110cc ja soikee 19mm jinke?
Joo en todellakaan rupea tilailemaan yhtä poltinta.Mango kirjoitti:Ei nyt mitään polttimoita kannata alkaa tilailemaan. Ostaa vaan vaikkka paikallisesta varaosaliikkeestä, motonetistä, bilteemasta tai jostain.
Eipä kylläkään Biltemasta tai Motonetistä löytynyt h6m kantasella olevaa poltinta.
Olen tossun päällä, en alla.
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
- Ex Jincheng Monkey -05
- Ex Honda Monkey -91
- Ex Skyteam Monkey -08
- Ex Baotian Monkey
Toimiko hyvin ala, keski ja yläkieroksillamonsimies kirjoitti:Itsellä on samalla setupilla 100 suutin, ottaa hyvin jenkaa, eikä booaile ja kiertää loppuun asti hyvin.eeli kirjoitti:Mitä suutinta porukka on käyttäny 110cc ja soikee 19mm jinke?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Ite tilasin just autoon thaimaasta polttimot, motonetin hinta 38e/kpl, thaimaasta kaks polttimoo posteineen 30erampe kirjoitti:Joo en todellakaan rupea tilailemaan yhtä poltinta.Mango kirjoitti:Ei nyt mitään polttimoita kannata alkaa tilailemaan. Ostaa vaan vaikkka paikallisesta varaosaliikkeestä, motonetistä, bilteemasta tai jostain.![]()
Eipä kylläkään Biltemasta tai Motonetistä löytynyt h6m kantasella olevaa poltinta.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Eeli: Toimii, ei röpellä tms.
Voisin ottaa videota mutta staattori ja magneetto tuhannen paskana.
Voisin ottaa videota mutta staattori ja magneetto tuhannen paskana.
joo no pitääpä tommonen suutin käydä hakemassa. sitte olis semmonen että mikähän on kun valot lakkas toimimasta yhtäkkiä? eli käynnistin mopon valot palo hetken ja sitten sammu, on koitettu ihan uudella jännitesäätimellä ja kaikki liitokset on varmasti ehjät ja oiken kun ne tuosa tarkistin mutta ei vaan toimi
sähköinä toimii outerrotor kit ja polttimot on ehjät
Mikä on monkeys vikana. Huiput on 68km/h tänään rupesi 55 km/h vauheista tökkimään rajottimen lailla eikä kulkenut kovempaa?
-
Seitenkakkonen
Minkä merkkinen kone mulla on mankissa? Kun kaikki vaihteet on ylös,startti löytyy ja sitten vielä et osaisko joku sannoo venttiilivälykset kyseiselle moottorille ja kuin paljo öljyä koneeseen(650ml?) ja vielä mitä ööliä suosittelette. Kiitos ja kumarrus vastaamaan vaivanneille.
Venttiilinvälykset: 0.05, pakopuolle saa tulla löysempi.
Öljynä menee vaikka Teboil Monitra. Itse olen käyttänyt sitä eikä moitittavaa löydy. Halpaakin se on
Koneen merkistä en tiedä.
Öljynä menee vaikka Teboil Monitra. Itse olen käyttänyt sitä eikä moitittavaa löydy. Halpaakin se on
Koneen merkistä en tiedä.